Temperówka dwustronna (5 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 5,04 € |
Rabat | -10 % |
Cena w sklepie: | 5,60 € |
W magazynie 1 szt | |
|
Kupić |
Kupić |
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Karolíny Světlé | 1 szt |
Środa 18.06. może być z tobą |
Producent: | Zvezda | |
Kod produktu: | 6255 | 79606255 |
EAN: | 4600327062550 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieHistoria samolotu Ła-5 zaczyna się jeszcze przed wybuchem wojny, od projektów ŁaGG-1 i ŁaGG-3. W 1942 roku samolot ŁaGG-3 został eksperymentalnie wyposażony w silnik gwiazdowy AŠ-82. Lot prototypu przyniósł zadowalające wyniki. Piloci testowi armii ocenili nowego Ła-5 jako potężniejszego od jego głównego konkurenta, Jak-7.
W lipcu 1942 roku wydano rozkaz rozpoczęcia masowej produkcji i nakazano modernizację wszystkich istniejących płatowców ŁaGG-3 zgodnie z nowym standardem. Chociaż Ła-5 przegrywał z najlepszymi niemieckimi myśliwcami na wyższych pułapach lotu, to na średnich wysokościach i na ziemi był równorzędnym przeciwnikiem. Większość walk powietrznych na froncie wschodnim miała miejsce na wysokościach poniżej 5000 metrów, a radzieckie lotnictwo zyskało bardzo potężną broń w postaci samolotu Ła-5. Maszyna została dodatkowo udoskonalona, otrzymała silnik z wtryskiem paliwa, została odchudzona i wyposażona w stałe szczeliny. Udoskonalony samolot oznaczono jako Ła-5FN. Łącznie wyprodukowano 9920 egzemplarzy Ła-5, w tym wersję szkoleniową oznaczoną jako Ła-5UTI.
Cechy zestawu:
Specyfikacja modelu:
Trzeba kupić:
60 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .