Budowa slipu dla łodzi 0-90cm
nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
| Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 201,21 € |
|
W magazynie
Poniedziałek 10.11. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 11.11. może być z tobą |
|
|
|
Kupić |
| Kupić | |
|
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
|
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNa początku lat 50. duński architekt i były pilot wojenny RAF-u, Ejnar Billing, wystawił własnoręcznie wykonany model łodzi rybackiej w oknie sklepu hobbystycznego swojej żony. Po tym, jak zdjęcie modelu ukazało się w magazynie, pan Billing został zasypany zamówieniami na zbudowanie kilkudziesięciu egzemplarzy takiego samego modelu. Ponieważ nie był w stanie wyprodukować tak dużej ilości, pomyślał o oferowaniu łodzi jako zestawu do samodzielnego montażu — był to pierwszy masowo produkowany zestaw z drewnianą ramą z kilem, użebrowaniem i poszyciem z desek, mający jak najwierniej odzwierciedlać konstrukcję prawdziwych statków. Ta metoda konstrukcji szybko się przyjęła, a modele pana Billinga zaczęły podbijać świat. W 1958 roku założono rodzinną firmę, która do dziś nosi nazwę Billing Boats.
Na przestrzeni lat konstrukcja modeli była udoskonalana i unowocześniana. W latach 60. wprowadzono stosowanie plastikowych form kadłubowych, następnie pojawiły się maszyny CNC, a na przełomie lat 80. i 90. w Billing Boats zaczęto stosować cięcie laserowe części. Obecnie firmą zarządza trzecie pokolenie Billingsów, a zarówno pływające modele RC, jak i stacjonarne modele stołowe nadal stanowią absolutny szczyt modelarstwa okrętowego. Z przyjemnością oferujemy Państwu serię zestawów konstrukcyjnych Billing Boats, z których mogą Państwo zbudować piękne, szczegółowe, niepływające modele, a także stworzyć stylowy dodatek do wnętrza swojego mieszkania, przepełniony słonym zapachem morza i zewem dalekich fal...
Angielski statek transportowy Mayflower, zwodowany prawdopodobnie w Harwich na początku XVII wieku, nie był duży – miał długość 95 stóp i wyporność zaledwie 180 ton. Pozostawiła niezatarty ślad w historii swoją podróżą do Ameryki Północnej w 1620 roku. 15 sierpnia 1620 roku Mayflower podniósł kotwicę w Plymouth w Anglii i skierował się w stronę wybrzeży północnej Wirginii ze 102 osadnikami i około 30 członkami załogi na pokładzie. Po przebyciu 3000 mil i 67 dni podróży statek zakotwiczył na Cape Cod. Z powodu niesprzyjających wiatrów i ciągłych sztormów, statek nie dotarł do pierwotnie planowanego miejsca na wybrzeżu. Trudy podróży i choroba zmniejszyły załogę statku o połowę; W końcu, po kilku tygodniach oczekiwania, pozostałych 53 osadników wylądowało na lądzie i założyło osadę New Plymouth w nowym kraju, który później stał się Stanami Zjednoczonymi Ameryki. W latach 1955–1956 w Brixham w hrabstwie Devon w Wielkiej Brytanii zbudowano wierną replikę statku, nazwaną Mayflower II, przy użyciu oryginalnych materiałów i technologii. W 1957 roku okręt przekroczył ocean i na stałe pozostał w USA, w Plymouth w stanie Massachusetts, jako dar dla narodu amerykańskiego upamiętniający sojusz w II wojnie światowej. Wojna światowa. Mayflower jest przeznaczony dla zaawansowanych konstruktorów łodzi; Zaprojektowano go jako model stołowy, który nie unosi się nad blatem.
Mayflower ma kadłub o klasycznej drewnianej konstrukcji, wykonany z części ciętych laserowo, z poszyciem, pokładem i nadbudówkami z desek. Zestaw zawiera wszystkie drewniane, plastikowe i metalowe części potrzebne do skompletowania modelu, akcesoria modelarskie, żagle itp.
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .