602 cyfrowy obrotomierz

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 987,50 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Dwucylindrowy silnik benzynowy lotniczy wyposażony w gaźnik WALBRO, o pojemności 64 cm3 i mocy 7,5 KM przy 8500 obr./min., obrotach biegu jałowego 1400 obr./min., stopniu sprężania 7,8:1, masie silnika 1620 g, masie standardowego wydechu 65 g x 2 szt., masie zapłonu 180 g.
Nową linię silników benzynowych DLA wyróżnia doskonała jakość wykonania, solidniejsza konstrukcja wykonana z wysokiej jakości materiałów w porównaniu do starszych silników, a przede wszystkim zastosowanie wysokiej jakości komponentów, takich jak niemieckie i japońskie łożyska, gaźniki membranowe Walbro itp. Dzięki przemyślanej konstrukcji, w silnikach DLA osiągnięto bardzo dobry stosunek masy do mocy i ceny.
DLA 64 to dwucylindrowy silnik typu bokser o nieco mniejszym cylindrze, konstrukcyjnie oparty na silniku DLA 32, z którego przejął cylindry o średnicy 37 mm i skoku tłoka 30 mm. Skrzynia korbowa wykonana jest ze stopu aluminium, a jej powierzchnia jest polerowana. Tłoki wyposażone są w jeden pierścień tłokowy, a korbowód i sworznie tłokowe przechodzą przez łożyska igiełkowe. Silnik zamontowany jest za tylną ścianą, na której znajdują się uchwyty do przykręcania śrub montażowych. W zestawie znajdują się również przekładki wraz z materiałem łączącym. Gaźnik produkowany przez firmę Walbro jest gaźnikiem membranowym, dwuigłowym i wyposażonym w ssanie. Bardzo lekkie tłumiki rozprężne wykonane są z aluminium i mają polerowaną powierzchnię. Zapłon jest elektroniczny i przystosowany do napięcia zasilania 7,2 - 7,4 V. Do zasilania można stosować zarówno akumulatory NiMH (1800 mAh), jak i akumulatory LiPol (1300 mAh). Zapłon jest wyposażony w ochronną rurkę spiralną i kable do podłączenia akumulatora oraz oczywiście świece zapłonowe DLA CM6.
Aby ułatwić regulację i uzyskać idealny podgląd pracy silnika, zalecamy użycie cyfrowego obrotomierza DLA (sprzedawanego oddzielnie), który podłącza się bezpośrednio do zapłonu.
Zalecane akcesoria
Paliwo: podczas docierania 30:1 (30 części benzyny Natural 95 na 1 część oleju), podczas normalnej eksploatacji 40:1 do 50:1.
Świece: 2 x CM-6.
Śmigła: do docierania 22 x 10", Acro / Sport / Model: 23 x 8", 23 x 10", 24 x 8".
Zawartość opakowania
Silnik, zapłon elektroniczny, 2 świece zapłonowe, 2 tłumiki, uszczelka wydechu, dystanse i elementy mocujące.
\r\nZawartość | 64 cm3 |
Średnica cylindra / skok tłoka | 2x 37 / 30 mm |
Stopień sprężania | 7,8:1 |
Wydajność | 7,2 KM / 8500 obr./min |
Proporcje mieszania paliwa | docieranie 30:1, praca 40:1 |
Waga | Silnik 1620g, tłumik 2x 65g, zapłon 180g |
Zalecane śmigła | docieranie 22x10", normalna praca 22x10", 23x8", 23x10", 24x8" |
21 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .