Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 1 620,56 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: OMP
Kod produktu: OMPP010GRB
EAN: 8596450106093
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Pecka Modelář

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

OMP - Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony) - OMPP010GRB

Zestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2640 mm, przeznaczony do silnika benzynowego o pojemności 100–130 cm3. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z części wzmocnionych kevlarem i węglem, wiele części z włókna węglowego.

Ten sportowy model samolotu akrobacyjnego w skali 1:1 przeznaczony jest dla doświadczonych pilotów, którzy chcą wykonywać zarówno klasyczne, jak i ekstremalne akrobacje 3D.

Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części, które są wzmocnione kevlarem i węglem. Zdejmowana laminowana pokrywa silnika i zdejmowana górna część kadłuba z kabiną umożliwiają doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym zespole na skrzyniowym łożu ze sklejki, a na spodzie kadłuba przygotowano tunel do ewentualnego montażu dostrojonego tłumika wydechu.

Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki przesuwają się z boku na łącznik rurki węglowej i są mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z solidną, całkowicie balsową osłoną. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 pary serwomechanizmów.

Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika są zamontowane na rurze węglowej. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym, za pomocą krótkich prętów. Ster kierunku jest sterowany przez 2 serwomechanizmy zamontowane w ogonowej części kadłuba.

Cały model pokryty jest folią termotransferową Ultracote (jest to nazwa marki używana w USA dla znanych folii Oracover).

Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.

Do napędu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 100–130 cm3 (np. GP-123).

Do sterowania modelem wystarczy komputerowy zestaw RC z co najmniej dziewięcioma kanałami, umożliwiający precyzyjną regulację „parowanych” serwomechanizmów i programowanie wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości.

Do serwomechanizmów będą pasować szybkie i bardzo mocne serwa o standardowych rozmiarach - np. Futaba S9177SV, MKS HV777A+, Kavan GO-1070MG, Kavan GO-1081MG, Kavan GO-1088MG, Hitec HS-7950TH, Hitec D980TW lub Hitec HSB-9381TH oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.

Zawartość opakowania

W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.

Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów .

Informacje techniczne

Rozpiętość [mm] 2640
Długość [mm] 2650
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] 19.9
Waga [g] 12 000–12 500
Funkcje kontrolowane S (2), W (2), K (4), M
Trudność konstrukcji S2
Trudność pilotażu P4

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.