Zapytanie o produkt
Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony)
Kod produktu: OMPP010GRB
Ustaw monitorowanie dostępności
Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony)
Kod produktu: OMPP010GRB
Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony)
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 620,56 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
OMP - Dodatkowy NG 2,64m ARF (zielony) - OMPP010GRB
Zestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2640 mm, przeznaczony do silnika benzynowego o pojemności 100–130 cm3. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z części wzmocnionych kevlarem i węglem, wiele części z włókna węglowego.
Ten sportowy model samolotu akrobacyjnego w skali 1:1 przeznaczony jest dla doświadczonych pilotów, którzy chcą wykonywać zarówno klasyczne, jak i ekstremalne akrobacje 3D.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części, które są wzmocnione kevlarem i węglem. Zdejmowana laminowana pokrywa silnika i zdejmowana górna część kadłuba z kabiną umożliwiają doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym zespole na skrzyniowym łożu ze sklejki, a na spodzie kadłuba przygotowano tunel do ewentualnego montażu dostrojonego tłumika wydechu.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki przesuwają się z boku na łącznik rurki węglowej i są mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z solidną, całkowicie balsową osłoną. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 pary serwomechanizmów.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika są zamontowane na rurze węglowej. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym, za pomocą krótkich prętów. Ster kierunku jest sterowany przez 2 serwomechanizmy zamontowane w ogonowej części kadłuba.
Cały model pokryty jest folią termotransferową Ultracote (jest to nazwa marki używana w USA dla znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 100–130 cm3 (np. GP-123).
Do sterowania modelem wystarczy komputerowy zestaw RC z co najmniej dziewięcioma kanałami, umożliwiający precyzyjną regulację „parowanych” serwomechanizmów i programowanie wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości.
Do serwomechanizmów będą pasować szybkie i bardzo mocne serwa o standardowych rozmiarach - np. Futaba S9177SV, MKS HV777A+, Kavan GO-1070MG, Kavan GO-1081MG, Kavan GO-1088MG, Hitec HS-7950TH, Hitec D980TW lub Hitec HSB-9381TH oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów .
Informacje techniczne
Rozpiętość [mm] | 2640 |
Długość [mm] | 2650 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 19.9 |
Waga [g] | 12 000–12 500 |
Funkcje kontrolowane | S (2), W (2), K (4), M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P4 |