27381940 Uchwyt dyszy 20C.60U.70D.40J

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 370,56 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSilnik benzynowy lotniczy ze świecą żarową, pojemność 14,95 cm3 i moc 2,35 KM przy 15 000 obr./min, prędkość obrotowa biegu jałowego 2000 obr./min, masa silnika 610 g, masa spalin 178 g. Wyeliminowano ciężar stacyjki i jej akumulatora oraz zakłócenia powodowane przez stacyjkę!
Nowy OS MAX GGT-15 wnosi rewolucję do świata silników benzynowych! Dzięki specjalnej świecy żarowej (typ G5) nie musisz już „obciążać” swojego modelu zapłonem i akumulatorem, aby go zasilić. Brak dużej świecy zapłonowej i kabla wysokiego napięcia, brak zakłóceń spowodowanych przez aktywność zapłonu! Wystarczy zatankować benzynę, włączyć świecę żarową, uruchomić silnik za pomocą rozrusznika elektrycznego – i można ruszać w drogę!
Cechy
GGT-15 to dwusuwowy silnik benzynowy przeznaczony do modeli samolotów, które wymagają zasilania świecami żarowymi o pojemności 10–15 cm3. Wyposażony jest w gaźnik dwuigłowy typu 61H z pompą paliwa PD-08 i regulatorem ciśnienia. W skład podstawowego zestawu wchodzi również tłumik rozprężny E-4040 (orientację rury wydechowej można zmienić, obracając tylną część tłumika o 90°). Możliwe jest również zastosowanie amortyzatora rozprężnego E-4051, który jest szczególnie przydatny do ukrytego montażu wewnątrz pokrywy silnika modeli. Wał korbowy ma gwint pod nakrętkę śruby napędowej UNF 5/16-24, a podstawowy zestaw silnika obejmuje zestaw nakrętek zabezpieczających OS zapewniający niezawodne mocowanie śruby napędowej. Jeżeli używasz stożków śmigieł, których przednia część jest zamocowana za pomocą centralnej śruby, dostarczoną nakrętkę zabezpieczającą należy wymienić na specjalne nakrętki nr kat. C. OS45910200 (do śruby centralnej M4) lub OS45910300 (M5).
Zalecane akcesoria
Śmigła: do Sport 13 x 8 - 11, do Acrobat 14 x 8 - 10, do Maketa 15 x 6 - 8.
Zbiornik paliwa (200 - 300 ml) i wszystkie węże muszą być przeznaczone do benzyny. Można również stosować zbiorniki przeznaczone do spirytusu metylowego (np. Du-Bro lub Kavan), ale należy wymienić ich korek i węże na odporne na benzynę – do obu typów zbiorników dostępne są zestawy konwersyjne.
Pakiet zawiera:
Silnik GGT-15 z gaźnikiem RC 61H, pompą PD-08, świecą żarową G5, tłumikiem E-4040, instrukcją obsługi.
Dane techniczne
Pojemność skokowa: 14,95 cm3
Liczba cylindrów: 1
Średnica otworu: 27,7 mm
Skok: 24,8 mm
Prędkość robocza: 2000 - 11000 obr./min.
Moc silnika przy 15000 obr./min.: 1,7 kW, 2,35 KM
Masa silnika: 610 g
Waga amortyzatora: 178 g
Zalecana objętość zbiornika: 200 - 300 ml
Zalecana świeca zapłonowa: OS Typ G5
Gwint nakrętki śmigła: UNF 5/16-24
Przemieszczenie | 14,95 cm3 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie | 27,7 mm |
Udar | 24,8 mm |
Prędkość robocza | 2000 - 11000 obr./min |
Moc silnika przy 15000 obr./min | 1,7 kW, 2,35 KM |
Masa silnika | 610g |
Waga amortyzatora | 178g |
Zalecana objętość zbiornika | 200 - 300 ml |
Polecana świeca | Typ systemu operacyjnego G5 |
Gwint nakrętki śmigła | UNF 5/16-24 |
39 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .