OS MAX GGT-15 łącznie z wydechem

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 370,56 €
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 18.06. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: OS MAX
Kod produktu: OS3A200
EAN: 4531028155718

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

OS MAX - OS MAX GGT-15 łącznie z wydechem - OS3A200

Silnik benzynowy lotniczy ze świecą żarową, pojemność 14,95 cm3 i moc 2,35 KM przy 15 000 obr./min, prędkość obrotowa biegu jałowego 2000 obr./min, masa silnika 610 g, masa spalin 178 g. Wyeliminowano ciężar stacyjki i jej akumulatora oraz zakłócenia powodowane przez stacyjkę!

Nowy OS MAX GGT-15 wnosi rewolucję do świata silników benzynowych! Dzięki specjalnej świecy żarowej (typ G5) nie musisz już „obciążać” swojego modelu zapłonem i akumulatorem, aby go zasilić. Brak dużej świecy zapłonowej i kabla wysokiego napięcia, brak zakłóceń spowodowanych przez aktywność zapłonu! Wystarczy zatankować benzynę, włączyć świecę żarową, uruchomić silnik za pomocą rozrusznika elektrycznego – i można ruszać w drogę!

Cechy

  • Zamiast świecy zapłonowej zastosowano świecę żarową.
  • Elektroniczny zapłon i jego akumulator zostały wyeliminowane. Oprócz oszczędności masy (150 - 200 g) wyeliminowano również zakłócenia spowodowane zapłonem.
  • Do zaświecenia świecy G5 można wykorzystać powszechnie stosowane w silnikach żarowych zasilanych paliwem metylowym – takie same panele zasilające, kable żarowe z zaciskami lub kompaktowe zaciski żarowe ze zintegrowanym akumulatorem.
  • Zastosowano w nim niedrogą mieszankę benzyny naturalnej i oleju do dwusuwów w stosunku 30 - 50:1 (w zależności od rodzaju oleju).
  • Ekonomiczna eksploatacja – zbiornik o pojemności 200 ml wystarcza na 8-10 minut lotu z pełną przepustnicą lub 12-13 minut lotu akrobacyjnego z rezerwą.
  • Szlachetny, głęboki dźwięk dwusuwowego silnika benzynowego idealnie nadaje się do modeli skalowanych i półskalowych.
  • Do modeli przeznaczonych do dwusuwowych silników o pojemności 10 - 15 cm3, świecących w ciemności.
  • Wyposażony w dwuigłowy gaźnik 61H z regulatorem i pompą paliwa PD-08, co zapewnia niezawodne dostarczanie mieszanki paliwowej o optymalnym składzie w każdych okolicznościach i w każdej pozycji silnika.

GGT-15 to dwusuwowy silnik benzynowy przeznaczony do modeli samolotów, które wymagają zasilania świecami żarowymi o pojemności 10–15 cm3. Wyposażony jest w gaźnik dwuigłowy typu 61H z pompą paliwa PD-08 i regulatorem ciśnienia. W skład podstawowego zestawu wchodzi również tłumik rozprężny E-4040 (orientację rury wydechowej można zmienić, obracając tylną część tłumika o 90°). Możliwe jest również zastosowanie amortyzatora rozprężnego E-4051, który jest szczególnie przydatny do ukrytego montażu wewnątrz pokrywy silnika modeli. Wał korbowy ma gwint pod nakrętkę śruby napędowej UNF 5/16-24, a podstawowy zestaw silnika obejmuje zestaw nakrętek zabezpieczających OS zapewniający niezawodne mocowanie śruby napędowej. Jeżeli używasz stożków śmigieł, których przednia część jest zamocowana za pomocą centralnej śruby, dostarczoną nakrętkę zabezpieczającą należy wymienić na specjalne nakrętki nr kat. C. OS45910200 (do śruby centralnej M4) lub OS45910300 (M5).

Zalecane akcesoria

Śmigła: do Sport 13 x 8 - 11, do Acrobat 14 x 8 - 10, do Maketa 15 x 6 - 8.

Zbiornik paliwa (200 - 300 ml) i wszystkie węże muszą być przeznaczone do benzyny. Można również stosować zbiorniki przeznaczone do spirytusu metylowego (np. Du-Bro lub Kavan), ale należy wymienić ich korek i węże na odporne na benzynę – do obu typów zbiorników dostępne są zestawy konwersyjne.

Pakiet zawiera:

Silnik GGT-15 z gaźnikiem RC 61H, pompą PD-08, świecą żarową G5, tłumikiem E-4040, instrukcją obsługi.

Dane techniczne

Pojemność skokowa: 14,95 cm3
Liczba cylindrów: 1
Średnica otworu: 27,7 mm
Skok: 24,8 mm
Prędkość robocza: 2000 - 11000 obr./min.
Moc silnika przy 15000 obr./min.: 1,7 kW, 2,35 KM
Masa silnika: 610 g
Waga amortyzatora: 178 g
Zalecana objętość zbiornika: 200 - 300 ml
Zalecana świeca zapłonowa: OS Typ G5
Gwint nakrętki śmigła: UNF 5/16-24

\r\n

Informacje techniczne

Przemieszczenie 14,95 cm3
Liczba cylindrów 1
Wiercenie 27,7 mm
Udar 24,8 mm
Prędkość robocza 2000 - 11000 obr./min
Moc silnika przy 15000 obr./min 1,7 kW, 2,35 KM
Masa silnika 610g
Waga amortyzatora 178g
Zalecana objętość zbiornika 200 - 300 ml
Polecana świeca Typ systemu operacyjnego G5
Gwint nakrętki śmigła UNF 5/16-24
\r\n

Do pobrania

Części zamienne i powiązane produkty

39 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.