27381940 Uchwyt dyszy 20C.60U.70D.40J

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 370,56 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSilnik benzynowy lotniczy o pojemności 14,95 cm3 i mocy 2,37 KM przy 15 000 obr./min, obroty biegu jałowego 2000 obr./min, masa silnika 631 g, masa wydechu 178 g, masa zapłonu 95 g. Nadaje się również na 2 sztuki. LiPo i działanie Life.
OS MAX GT-15 zapewnia pilotom modeli przeznaczonych do silników dwusuwowych o pojemności 10 cm3 lub czterosuwowych o pojemności 15 cm3 wszystko, czego potrzebują - niezawodność i trwałość, prostą i niedrogą obsługę, łatwość regulacji, wysoką wydajność i wysokie osiągi. Projektanci silnika OS MAX nadali mu większą moc i możliwość obsługi śmigieł o większej średnicy niż konkurencyjne silniki w tej klasie, co sprawiło, że stał się on wyborem numer 1. 1 dla pilotów, którzy nie zadowalają się kompromisami!
Cechy
GT-15 to dwusuwowy silnik benzynowy przeznaczony do modeli samolotów, napędzanych silnikami dwusuwowymi o pojemności 10 cm3 lub czterosuwowymi silnikami żarowymi o pojemności 15 cm3. Wyposażony jest w gaźnik dwuigłowy 61H z regulatorem ciśnienia i pompą paliwa PD-08. W skład podstawowego zestawu wchodzi również elektroniczny zapłon IG-06 i tłumik rozprężny E-4040.
Zalecane akcesoria
Śmigła: do docierania 13 x 8", Sport / Acrobat / Model: 13 x 8 - 11", 14 x 8 - 10", 17 x 6", 15 x 8".
Paliwo: podczas docierania 25:1 (25 części benzyny naturalnej na 1 część oleju KLOTZ), podczas normalnej eksploatacji 50:1.
Zbiornik paliwa o pojemności 200 - 300 ml oraz wszystkie przewody muszą być przystosowane do zasilania benzyną.
Pakiet zawiera:
Silnik GT15 z gaźnikiem RC 61H z regulatorem ciśnienia i pompą PD-08, elektronicznym zapłonem IG-06, świecą zapłonową CM-6, tłumikiem E-4040, instrukcją obsługi.
\r\nPrzemieszczenie [cm3] | 14,95 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie [mm] | 27.7 |
Skok [mm] | 24,8 |
Prędkość robocza [obr./min] | 2000 - 11000 |
Moc silnika (przy 15000 obr./min) [kW] | 1.7 |
Moc (przy 15000 obr./min) [KM] | 2,35 |
Masa (silnik) [g] | 610 |
Masa (amortyzator) [g] | 178 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 200 - 300 |
Polecana świeca | Typ systemu operacyjnego G5 |
Gwint nakrętki śmigła | UNF 5/16-24 |
36 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .