Dřevěná vrtule Kavan 17x6

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 100,40 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSilniki serii OS MAX LA są od lat standardem wśród jednostek napędowych modeli samolotów rekreacyjnych. Prosta, ale niezwykle wyrafinowana konstrukcja, wysokiej jakości materiały i tradycyjnie doskonałe wykonanie sprawiają, że są one wyborem numer jeden. 1 dla modelarzy, którzy nie zadowalają się przeciętnością.
MAX 15 LA to dwusuwowy silnik żarowy z wałem korbowym umieszczonym na łożyskach ślizgowych, przeznaczony do modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych wszelkiego rodzaju. Wyposażono go w gaźnik jednoigłowy 10G z oddzielną główną igłą zamontowaną na tylnej pokrywie silnika. W skład podstawowego zestawu wchodzi również tłumik rozprężny typu 871. Orientację rury wydechowej można zmienić poprzez obrót tylnej części tłumika o 360°.
Zestaw silnikowy zawiera: silnik MAX 15 LA z gaźnikiem RC 10G, tłumik wydechowy typu 871, świecę żarową nr 6, instrukcję obsługi.
Przemieszczenie [cm3] | 2,49 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie [mm] | 15.2 |
Skok [mm] | 13.7 |
Prędkość robocza [obr./min] | 2500 - 18000 |
Moc silnika (przy 17000 obr./min) [W] | 300 |
Moc (przy 17000 obr./min) [KM] | 0,41 |
Masa (silnik) [g] | 138 |
Masa (amortyzator) [g] | 40 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 100 - 120 |
Polecana świeca | OS MAX nr 6 (dawniej A3) |
Gwint nakrętki śmigła | M5 |
3 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .