27381940 Uchwyt dyszy 20C.60U.70D.40J

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 431,05 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSeria FS-α (alfa) reprezentuje nową generację czterosuwowych silników OS z rozrządem zaworowym. W porównaniu do poprzednich silników FS-Surpass charakteryzują się one większą wydajnością przy zachowaniu tych samych wymiarów montażowych, co pozwala na łatwe korzystanie z różnorodnej oferty zestawów i planów konstrukcyjnych modeli samolotów zaprojektowanych do silników OS w ostatnich dekadach.
FS α-72 to czterosuwowy silnik z górnym układem rozrządu przeznaczony do modeli samolotów wszelkiego rodzaju, szczególnie polecany do modeli zdalnie sterowanych (RC). Wyposażony jest w gaźnik dwuigłowy typu 61NA. W skład zestawu podstawowego wchodzi również tłumik rozprężny F-5030. Orientację rury wydechowej można zmienić obracając tylną część tłumika o 360°. Orientację korpusu tłumika i odległość między głowicą cylindra a tłumikiem można regulować za pomocą gwintowanego adaptera.
Zestaw silnika zawiera:
Silnik FS α-72 z gaźnikiem RC 61N, tłumikiem F-5030, instrukcją obsługi.
Przemieszczenie [cm3] | 11,79 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie [mm] | 27 |
Skok [mm] | 20.6 |
Prędkość robocza [obr./min] | 2400 - 12500 |
Moc silnika (przy 11000 obr./min) [W] | 880 |
Moc (przy 11000 obr./min) [KM] | 1.2 |
Masa (silnik) [g] | 476 |
Masa (amortyzator) [g] | 54 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 220 - 300 |
Polecana świeca | OS MAX Typ F |
Gwint nakrętki śmigła | UNF1/4-28 |
22 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .