Zapytanie o produkt
Silnik GT-15HZ II sam w sobie
Kod produktu: OS38156
Ustaw monitorowanie dostępności
Silnik GT-15HZ II sam w sobie
Kod produktu: OS38156
Silnik GT-15HZ II sam w sobie
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 398,79 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
OS MAX - Silnik GT-15HZ II sam w sobie - OS38156
OS MAX GT15HZ II zapewnia pilotom modeli śmigłowców - sportowych lub redukcyjnych - zaprojektowanych do dwusuwowych silników żarowych o pojemności 15 cm3 wszystko, czego potrzebują - niezawodność i trwałość, prostą i niedrogą obsługę, łatwą regulację, wysoką wydajność i wysokie osiągi. Projektanci OS MAX wyposażyli go w niezawodny układ paliwowy z szybką reakcją i elektroniczny zapłon specjalnie dostrojony do śmigłowców, co czyni go wyborem nr 1 dla pilotów, którzy nie zadowalają się kompromisami! Najnowszy projekt wprowadza między innymi powiększoną głowicę cylindra w eleganckim niebieskim anodowaniu i żebrowaną tylną osłonę chłodnicy, które przyczyniają się do niższych temperatur roboczych, łatwiejszej regulacji i dłuższej żywotności.
- Wymiary montażowe są jak „świece żarowe” klasy .90, co ułatwia montaż w modelu bez większych modyfikacji. Silnik pasuje na przykład do modeli Goblin 700 nitro i Trex 700.
- Elektroniczny zapłon IG-05 przeznaczony specjalnie do śmigłowców zasilanych ogniwami NiCd/NiMH lub 2S LiPo/LiFe.
- Dwuigłowy gaźnik Walbro WT-1067 z ssaniem, specjalnie opracowany do samolotu GT-15HZ, zapewniający idealnie stabilne zasilanie paliwem we wszystkich trybach lotu i ekstremalnych manewrach akrobacyjnych.
- Silnik ten wykorzystuje niedrogą mieszankę benzyny naturalnej i oleju do dwusuwów w stosunku 25:1.
- Możliwość zamontowania amortyzatora rozprężnego E-4051 przeznaczonego do modeli w skali lub dostrojonego amortyzatora PowerBoost GT15HZ zapewniającego wysokie osiągi wymagane w śmigłowcach sportowych i akrobacyjnych 3D.
- Szlachetny, głęboki dźwięk dwusuwowego silnika benzynowego idealnie nadaje się do modeli w skali i półskali, a wysoka wydajność i szybka reakcja są wymagane w przypadku modeli akrobacyjnych 3D.
Silnik GT15HZ II to dwusuwowy silnik benzynowy przeznaczony do modeli śmigłowców, które mają być napędzane silnikami dwusuwowymi żarowymi o pojemności 15 cm3. Jest wyposażony w dwuigłowy gaźnik Walbro WT-1067 z ssaniem. Podstawowy zestaw obejmuje również elektroniczny zapłon IG-05.
- Zalecane paliwo: 25:1 (25 części benzyny naturalnej na 1 część oleju KLOTZ).
- Zbiornik paliwa i wszystkie przewody muszą być przeznaczone do benzyny.
Zestaw silnika zawiera:
Silnik GT15HZ z gaźnikiem Walbro WT-1067 RC z ssaniem, zapłonem elektronicznym IG-05, świecą zapłonową CM-6, instrukcją obsługi.
Informacje techniczne
Przemieszczenie [cm3] | 14,95 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie [mm] | 27.7 |
Skok [mm] | 24,8 |
Prędkość robocza [obr./min] | 2000 - 16000 |
Moc silnika (przy 14000 obr./min) [kW] | 2.05 |
Moc (przy 14000 obr./min) [KM] | 2.8 |
Masa (silnik) [g] | 748,6 |
Masa (amortyzator E-4051) [g] | 144 |
Masa (amortyzator PowerBoost) [g] | 197,5 |
Masa (zapłon) [g] | 92 |
Polecana świeca | CM-6 |
Gwint na wale | UNF 5/16-24 |