Zapytanie o produkt
OS MAX FS-64V z amortyzatorem
Kod produktu: OS3AY00
OS MAX FS-64V z amortyzatorem
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 370,56 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
OS MAX - OS MAX FS-64V z amortyzatorem - OS3AY00
Czterosuwowy silnik lotniczy o pojemności skokowej 10,46 cm3 ze świecą żarową i dwuigłowym gaźnikiem RC. Moc: 1,14 KM przy 11 000 obr./min., Masa z tłumikiem: 442 g.
Seria FSV reprezentuje nową generację czterosuwowych silników OS z rozrządem zaworowym. W porównaniu do poprzednich silników FS-Surpass i FS-α charakteryzują się one wyższą wydajnością przy zachowaniu tych samych wymiarów montażowych, co pozwala na łatwe korzystanie z różnorodnej gamy zestawów i planów konstrukcyjnych modeli samolotów zaprojektowanych dla silników OS w ostatnich dekadach.
- Nowy układ smarowania eliminuje potrzebę wentylacji skrzyni korbowej, co pozwala wyeliminować rurkę przelewową, powszechnie spotykaną w starszych generacjach silników.
- Nowy gaźnik dwuigłowy Type 61T zapewnia stabilną i regularną pracę w całym zakresie obrotów na minutę oraz łatwą regulację silnika. Gaźnik można obrócić o 180°, aby skierować główną igłę na drugą stronę silnika.
- Nowy tłumik o większej objętości i możliwość regulacji tylnej części z rurą wydechową w pożądanym kierunku zapewniają skuteczne tłumienie i nadają silnikowi głęboki, miękki dźwięk.
- Oddzielne pokrywy zaworów dolotowych i wydechowych nadają silnikowi wygląd bardziej przypominający model.
FS 64V to czterosuwowy silnik z rozrządem zaworowym przeznaczony do wszystkich typów modeli samolotów, szczególnie odpowiedni do modeli RC. Wyposażony jest w dwuigłowy gaźnik typu 61T. Podstawowy zestaw obejmuje również tłumik rozprężny typu F-4050. Orientację rury wydechowej można zmienić, obracając tylną część tłumika o 360°, orientację korpusu tłumika i odległość między głowicą cylindra a tłumikiem można regulować dzięki gwintowanemu adapterowi.
- Wał korbowy ma gwint pod nakrętkę śmigła UNF 1/4-28, a podstawowy zespół silnika obejmuje zestaw nakrętek zabezpieczających OS, zapewniających niezawodne mocowanie śmigła.
- zalecane wymiary śmigła: sportowe i akrobatyczne: 12×7–8", 13×6", model w skali: 13×7–8", 14×6"
- zalecany zbiornik paliwa: 220–300 ml, zbiornik 220 ml wystarcza na 13–14 minut lotu;
- Zalecane paliwo: co najmniej 18% oleju rycynowego lub syntetycznego, 5–20% nitrometanu.
- zalecana świeca zapłonowa: OS MAX typ F.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera silnik MAX FS-64V z gaźnikiem 61T RC, tłumik F-4050 oraz instrukcję obsługi.
Informacje techniczne
Przemieszczenie [cm3] | 10.46 |
Liczba cylindrów | 1 |
Wiercenie [mm] | 25 |
Skok [mm] | 20.6 |
Prędkość robocza [obr./min] | 2400 – 11 000 |
Moc silnika (przy 11 000 obr./min) [W] | 830 |
Moc (przy 11 000 obr./min) [KM] | 1.12 |
Masa (silnik) [g] | 442 |
Masa (amortyzator) [g] | 44 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 220–300 |
Polecana świeca | OS MAX Typ F |
Gwint nakrętki śmigła | UNF1/4-28 |