PA-18 Super Cub 1700: silnik 3541 KV750

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 338,31 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieAmerykański górnopłat sportowy, produkowany od 1949 roku, był zmodernizowaną wersją legendarnego przedwojennego modelu J-3. Na pierwszy rzut oka wyróżniał się silnikiem (w zależności od wersji nawet dwukrotnie mocniejszym), starannie ukrytym pod nową pokrywą silnika i klapami. W ciągu 40 lat produkcji zbudowano ponad 9000 egzemplarzy Super Cuba, a znaczna część z nich lata do dziś.
Nasz nowy Piper - dla odmiany w eleganckim szaro-białym kolorze - wykonany z niemal niezniszczalnej pianki EPO, na pewno nie będzie Ci go brakowało na niebie dzięki rozpiętości skrzydeł wynoszącej 1700 mm. Duże wymiary, atrakcyjny wygląd, przyjemne właściwości lotne, podwozie kołowe i zestaw pływaków.
Kadłub modelu piankowego EPO jest wyposażony w zamontowany bezszczotkowy silnik C3541-750 z obrotową osłoną, bezszczotkowy sterownik 45A oraz serwomechanizmy steru kierunku i wysokości. W górnej części dziobu znajduje się schowek na baterie, łatwo dostępny dzięki zdejmowanej pokrywie. Do Pipera będziesz potrzebował baterii LiPo czteroogniwowej o pojemności 2200–2600 mAh i pojemności 35C.
Powierzchnie usterzenia EPO są przymocowane do kadłuba za pomocą śrub. Serwomechanizmy steru kierunku i wysokości zamontowane są po bokach w ogonowej części kadłuba.
Skrzydło, również wykonane z pianki EPO o zmodyfikowanym profilu Clark-Y, jest dwuczęściowe i połączone rurowym łącznikiem węglowym. Obie połówki przymocowane są do kadłuba z przodu i z tyłu za pomocą dwóch śrub. Lotki i klapy są zawsze sterowane przez dwa serwomechanizmy umieszczone w skrzydle.
Dwukołowe podwozie ze sterowaną ostrogą jest napędzane za pomocą drutu. Sterowane są lotki, klapy, ster kierunku (ze sprzężonym ostrogą), ster wysokości i prędkość obrotowa silnika. Koła mają kształt olbrzymiego balonu, idealne do latania na tundrze i w innych dzikich terenach.
Pływaki wykonane są z pianki EPO i mają rozpórki z drutu. Lewy pływak wyposażony jest w ster wodny, który sterowany jest specjalnym serwomechanizmem umieszczonym wewnątrz pływaka. Docenisz to naprawdę podczas kołowania, startu i lądowania na wodzie!
Do sterowania modelem potrzebny będzie zestaw RC z co najmniej pięcioma, a najlepiej siedmioma kanałami, który umożliwia niezależne sterowanie i regulację serwomechanizmów lotek i klap. W tym przypadku można ustawić różniczkowanie wychylenia lotek. Na początek zalecamy różnicowanie na poziomie 10–20%. Dzięki temu model będzie wygodniejszy w prowadzeniu i zmniejszy się ryzyko wypadania z zakrętów.
Podobny efekt można uzyskać stosując kombinację lotek i sterów kierunku, lub stosując oba te rodzaje sterowania. Dzięki połączeniu lotek i steru kierunku uchwycisz początkowe przejście w zakręt, a zróżnicowanie to poprawi Twój własny lot podczas zakrętu.
Super Cub przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanych modelarzy. Model ten, będący półskalnym modelem sportowego górnopłata o „pudełkowatym” kształcie, zapozna Cię z niektórymi cechami typowymi dla podobnych maszyn. Będziesz musiał odpowiednio skoordynować sterowanie modelem za pomocą steru kierunku, lotek i steru wysokości.
Docenisz to doświadczenie najpóźniej, gdy zaczniesz latać swoim pierwszym modelem akrobacyjnym lub większym modelem w skali (pół) dowolnego rodzaju. Przyzwyczaj się do tego, że pałeczki na nadajniku nie są tylko ozdobą, ale po to, aby używać ich we właściwy sposób i we właściwym czasie.
Zawartość zestawu ARF
Zestaw ARF zawiera gotowy model z silnikiem bezszczotkowym, dwułopatowym śmigłem, regulatorem prędkości i 6 serwomechanizmami, zestaw podwozia kołowego, zestaw pływaków z rozpórkami, zestaw małych akcesoriów oraz instrukcję.
Rozpiętość [mm] | 1700 |
Długość [mm] | 1136 |
Waga [g] | 2100 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 42 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M, K (2) |
Złożoność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P2 |
Silnik | * C3541-KV750 |
Regulator | * prąd zmienny 45 A |
Śmigło | * 12×7,5" |
Bateria | FOXY 14,8 V 2600 mAh |
Serwo | * 7× mikro 17 g (w tym 1× ster wodny w pływaku) |
Zestaw zdalnie sterowany | Min. 5 kanałów |
*) Część zestawu ARF |
5 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .