Zapytanie o produkt
Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268-1600kV
Kod produktu: R01240
Ustaw monitorowanie dostępności
Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268-1600kV
Kod produktu: R01240
Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268-1600kV
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 70,52 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
|
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
Robitronic - Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268-1600kV - R01240
Robitronic Razer 4268-1600kV bezczujnikowy silnik bezszczotkowy zaprojektowany dla maksymalnej wydajności. Ten 4-biegunowy, płynnie pracujący silnik nadaje się do modeli buggy, SCT, truck i MT w skali 1:8. Obudowa aluminiowa do odprowadzania ciepła, łożyska kulkowe. Wał stalowy ma średnicę 5 mm. Silnik jest wyposażony w złącza 4 mm.
Cechy:
- Silnik 4-biegunowy zapewnia płynną pracę i szybką reakcję;
- aluminiowa obudowa silnika skutecznie odprowadza ciepło ze stojana;
- łożyska kulkowe zapewniają długą żywotność;
- złącza pozłacane;
- stalowy wał wyjściowy.
Obudowa metalowa, wał wyjściowy stalowy
Doskonałe odprowadzanie ciepła z silnika jest zapewnione przez metalowy korpus z żebrami. Stojan, na którym wytwarzane jest ciepło, idealnie pasuje do metalowej obudowy, która bezpiecznie odprowadza ciepło z silnika. Precyzyjnie obrobiony wał stalowy zapewnia minimalne wibracje i maksymalną wydajność bez kompromisów.
Łatwy demontaż
Aby zapewnić długą żywotność tych niemal bezobsługowych silników, ważne jest utrzymanie wnętrza silnika w czystości, a przede wszystkim zapewnienie dobrego stanu łożysk lub ich terminowa wymiana. Po poluzowaniu trzech śrub można zdjąć pokrywę i sprawdzić stan łożysk i innych podzespołów silnika.
Złącza pozłacane
Pozłacane złącza pinowe 4 mm umożliwiają przesyłanie mocy przy minimalnym oporze i nagrzewaniu. Złącza są oznaczone kolorami dla lepszej widoczności.
Otwory montażowe
Na przedniej ścianie silnika znajdują się otwory montażowe umożliwiające użycie śrub z mniejszym gwintem M3 lub większym gwintem M4.
Informacje techniczne
Używać | Samochody |
Typ | Naprzemienny inrunner |
Liczba biegunów | 4 |
Prędkość | 1600kV |
Maksymalne napięcie zasilania | 6S LiPo |
Wymiary | ø 42 mm, długość 68 mm (bez wału) |
Wał | ø 5 mm, długość 18 mm |
Waga | 338g |
Złącza | 4mm |
Czujnik położenia wirnika | NIE |