Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268 2600kV, sterownik 150 A

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 167,30 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: Robitronic
Kod produktu: R01262
EAN: 4046032087394

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Robitronic - Silnik bezszczotkowy Robitronic Razer 4268 2600kV, sterownik 150 A - R01262

Elektroniczny kontroler bezszczotkowy Robitronic Razer 150A, do samochodów RC buggy, truggy, monster truck w skali 1:8. Wodoodporna konstrukcja. Zintegrowany radiator z wentylatorem. Szeroki zakres ustawień przyciskiem SET lub za pomocą karty programującej. Zasilany baterią LiPo 3–4S lub NiMH 8–18 ogniw. Kontroler wyposażony jest w dwa złącza Dean-T do podłączania dwóch baterii, dzięki czemu można podłączyć dwie baterie LiPo 2S lub jedną baterię do 4S LiPo i podłączyć zworkę do wolnego złącza.

Bezczujnikowy, bezszczotkowy silnik Robitronic Razer 4268-2600kV, zaprojektowany dla maksymalnej wydajności. 4-biegunowy silnik o płynnej pracy do modeli 1:8 on-road i buggy. Obudowa aluminiowa do odprowadzania ciepła. Łożyska kulkowe. Wał stalowy o średnicy 5 mm. 4-milimetrowe złącza silnika.

Funkcje kontrolera:

  • sterownik elektroniczny do silników AC, bezczujnikowych,
  • precyzyjna praca przepustnicy z liniowym przyspieszeniem,
  • zintegrowany przełączany BEC 6 V do zasilania innych podzespołów,
  • możliwość regulacji intensywności hamowania i hamulca w położeniu neutralnym,
  • elektroniczna ochrona przed niedoładowaniem akumulatora, zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed utratą sygnału,
  • łatwe programowanie za pomocą przycisku SET lub karty programującej.

Cechy silnika:

  • Silnik 4-biegunowy zapewnia płynną pracę i szybką reakcję;
  • aluminiowa obudowa silnika skutecznie odprowadza ciepło ze stojana;
  • łożyska kulkowe zapewniają długą żywotność;
  • złącza pozłacane;
  • wał stalowy.

*Sprawdź specyfikację wodoodporności w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu.

Regulowane funkcje kontrolera

Kontroler można łatwo skalibrować i ustawić za pomocą przycisku SET na kontrolerze. Ustawienia są dokonywane za pomocą drzewa programowania w instrukcji. Do szybkich i przejrzystych ustawień zalecamy kartę programującą R01269. Karta programująca jest podłączona do złącza wentylatora.

Mocna chłodnica

Kontroler z najnowszymi tranzystorami Mosfet i zasilaczem impulsowym BEC jest chłodzony przez masywny aluminiowy radiator z wyraźnymi żebrami. Pasywny radiator jest również uzupełniony o mocny wentylator, który dostarcza powietrze, zapewniając bezpieczną jazdę w każdych warunkach.

Wodoodporny przełącznik

Miękka gumowa nakładka zapobiega przedostawaniu się wody, kurzu i brudu do odsłoniętych styków przełącznika zasilania i przycisku programowania. Dzięki temu nie musisz się martwić o prawidłowe działanie przełącznika zasilania nawet po jeździe w trudnych warunkach.

Kable zasilające

Kontroler wyposażony jest w miękkie i elastyczne kable zasilające 10AWG, które umożliwiają maksymalne ciągłe obciążenie do 120 A. Aby zapewnić łatwe i bezpieczne okablowanie, kontroler został wyposażony w złącze Deans.

Obudowa metalowa, wał stalowy

Doskonałe odprowadzanie ciepła z silnika zapewnia metalowa obudowa z żebrami

Łatwy demontaż

Aby zapewnić długą żywotność tych praktycznie bezobsługowych silników, ważne jest utrzymanie wnętrza silnika w czystości i zapewnienie, że łożyska są w dobrym stanie. Po poluzowaniu trzech śrub można zdjąć pokrywę i sprawdzić stan łożysk i silnika.

Złącza pozłacane

Pozłacane złącza pinowe 4 mm umożliwiają przesyłanie mocy przy minimalnym oporze i nagrzewaniu. Złącza są oznaczone kolorami dla lepszej widoczności.

Otwory montażowe

Na przedniej ścianie silnika znajdują się otwory montażowe umożliwiające użycie śrub z mniejszym gwintem M3 lub większym gwintem M4.

Informacje techniczne

Parametry techniczne sterownika

Typ Alternatywny
Używać Samochody zdalnie sterowane 1:8
Zasilacz 3–6S LiPo
Aktualny 150A
BEC 6V/5A
Długość 59,5 mm
Szerokość 48mm
Wysokość 42mm
Waga 178g
Wodoodporny Tak
Złącza 4mm

Parametry techniczne silnika

Używać Samochody
Typ Naprzemienny inrunner
Liczba biegunów 4
Prędkość 2600kV
Maksymalne napięcie zasilania 4S LiPo
Wymiary ø 42 mm, długość 68 mm
Wał ø 5 mm, długość 18 mm
Waga 400g
Złącza 4mm
Czujnik położenia wirnika NIE

Części zamienne i powiązane produkty

7 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.