Zapytanie o produkt
SKY RC TESTER silników elektrycznych prądu przemiennego, NOWOŚĆ
Kod produktu: 3SK5020
SKY RC TESTER silników elektrycznych prądu przemiennego, NOWOŚĆ
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 112,50 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
SKY RC - SKY RC TESTER silników elektrycznych prądu przemiennego, NOWOŚĆ - 3SK5020
Tester silników prądu przemiennego SKY RC Motor Analyzer BMA-01 to urządzenie elektroniczne specjalnie zaprojektowane do pomiaru takich parametrów, jak liczba obrotów na wolt („KV”), prędkość silnika, pomiar zużycia prądu, pomiar czasów (wartości średnie i poszczególne fazy), pomiar hałasu oraz sprawdzanie funkcji czujników Halla silników prądu przemiennego. Zmierzone wartości dla silników prądu przemiennego z czujnikami i bez czujników wyświetlane są w czasie rzeczywistym na dwuwierszowym wyświetlaczu LCD.
Tester przeznaczony jest przede wszystkim do silników 2- i 6-biegunowych w układzie klasycznym („inrunners”) stosowanych w modelach samochodów RC o maksymalnym poborze prądu 30 A. Możliwy jest również pomiar silników o innej liczbie biegunów (2-36 biegunów) oraz silników z obrotową obudową („outrunners”), jednak nie można zagwarantować współpracy urządzenia z niektórymi typami outrunnerów.
W skład testera wchodzi uchwyt służący do mocowania badanego silnika (inrunner). Do zasilania testera potrzebny będzie akumulator LiPo składający się z dwóch ogniw, którego pojemność powinna wynosić co najmniej 2000 mAh.
1. Sprawdzanie silników prądu przemiennego z czujnikami i bez (czujnikowych)
W trybie kontroli silnika, silnik poddawany testowi jest zamontowany w uchwycie testera. Kable zasilające silnik i ewentualnie kabel czujnika należy podłączyć do odpowiednich gniazd testera. Liczbę biegunów mierzonego silnika ustawia się w oprogramowaniu. Po rozpoczęciu pomiaru tester automatycznie zapewnia łagodny rozruch silnika na niskich obrotach; Następnie możesz zwiększyć obroty silnika do maksymalnych, obracając pokrętłem 3D - poziom paliwa jest wskazywany przez kolumnę diod LED. Analizator silnika mierzy:
- Napięcie zasilania
- Liczba zwojów na wolt (KV) z dokładnością +/-3%
- Prędkość obrotowa silnika
- Pobór prądu silnika (do 30 A)
2. Pomiar czasu
Tester umożliwia pomiar rozrządu silnika - podaje zarówno wartość średnią dla całego silnika, jak i wartości dla czujników poszczególnych faz A, B i C. Pozwala to na bardzo dokładne dostrojenie rozrządu (w idealnym przypadku wartości dla wszystkich trzech faz powinny być takie same).
3. Pomiar hałasu
Źle wykonany/zmontowany silnik, słabej jakości lub zużyte łożyska, wygięty wał, niewyważony wirnik i inne wady mechaniczne mogą powodować drgania. Wibracje silnika wprawiają w drgania otaczające powietrze – drgania te są falami dźwiękowymi, które odbieramy jako dźwięk silnika.
Im wyższy poziom wibracji, tym bardziej negatywnie wpływa to na pracę silnika. Dzięki pomiarowi hałasu silnika za pomocą wbudowanego mikrofonu pomiarowego można wybrać element o najniższych drganiach – czyli z najmniejszymi stratami.
4. Testowanie czujników Halla (tylko dla silników z czujnikami)
Tryb ten służy do sprawdzania poprawności działania sond Halla wykrywających położenie wirnika. Ma to kluczowe znaczenie dla prawidłowego sterowania pracą silnika przez sterownik. Za pomocą testera można na przykład sprawdzić, czy któryś z czujników jest uszkodzony lub czy kable zasilające silnik są podłączone w niewłaściwej kolejności.
Zestaw testowy zawiera: analizator silnika BMA-01, kabel zasilający z wtykiem bananowym XT60/4 mm, kabel zasilający XT60/Tamiya, sześciożyłowy kabel czujnikowy, instrukcję.
\r\nInformacje techniczne
Zasilacz | 7,4-8,4 V (2S LiPo) |
Obsługiwane typy silników | Naprzemiennie z czujnikami i bez (2-36 biegunów) |
Dokładność pomiaru KV | ±3% |
Dokładność pomiaru czasu | ±4% |
Zakres pomiaru czasu | 0-70° |
Zakres pomiaru hałasu | 60-120dB |
Maks. pobór prądu przez silnik | maks. 30 A przy 8,4 V |
Wymiary | 136,5 x 80,6 x 24,5 mm |
Waga | 282g |