Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 44,72 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: Spektrum
Kod produktu: SPMA9569
EAN: 605482900420

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność

Opis produktu

Spektrum - Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika - SPMA9569

Czujnik prędkości obrotowej silnika nitro lub benzynowego przeznaczony do modułów telemetrycznych Spektrum TM1000 lub TM1100. Czujnik zawiera magnes, który generuje pole magnetyczne. Sonda Halla umieszczona w obwodzie magnetycznym mierzy strumień magnetyczny przechodzący przez obwód magnetyczny. Obecność materiałów ferromagnetycznych (żelazo, stal) w pobliżu powierzchni sondy (maks. odległość 5 mm) spowoduje zwiększenie strumienia magnetycznego. Sondę montuje się zazwyczaj w dolnej części tylnej pokrywy silnika, gdzie znajduje się wystarczająco blisko czopu wału korbowego. Przesunięcie stalowego sworznia wału korbowego wokół czujnika spowoduje zwiększenie strumienia magnetycznego, który czujnik interpretuje jako jeden obrót. Przebicie stalowego sworznia wału korbowego sygnalizowane jest na module telemetrycznym miganiem odpowiedniej diody LED. Weryfikacja ta potwierdza również poprawność działania czujnika.

Czujnik działa bez problemu w typowych silnikach nitro oraz silnikach benzynowych do pojemności około 50 cm³. Jeśli czop wału korbowego znajduje się w odległości większej niż 5 mm od czujnika (szczególnie w większych silnikach benzynowych) lub tylna część silnika jest wykonana ze stali, czujnik nie będzie działał prawidłowo. W takich przypadkach zalecamy umieszczenie kawałka żelaza obok aluminiowego koła zamachowego za śmigłem. Alternatywą jest wywiercenie otworu w kole zamachowym, do którego wkręca się ślimak stalowy. Następnie czujnik prędkości umieszczany jest obok koła zamachowego. Metoda instalacji oczywiście zależy od konkretnej sytuacji.

\r\n

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.