Zapytanie o produkt
Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika
Kod produktu: SPMA9569
Ustaw monitorowanie dostępności
Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika
Kod produktu: SPMA9569
Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 44,72 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Opis produktu
Spektrum - Widmo telemetrii - czujnik prędkości obrotowej silnika - SPMA9569
Czujnik prędkości obrotowej silnika nitro lub benzynowego przeznaczony do modułów telemetrycznych Spektrum TM1000 lub TM1100. Czujnik zawiera magnes, który generuje pole magnetyczne. Sonda Halla umieszczona w obwodzie magnetycznym mierzy strumień magnetyczny przechodzący przez obwód magnetyczny. Obecność materiałów ferromagnetycznych (żelazo, stal) w pobliżu powierzchni sondy (maks. odległość 5 mm) spowoduje zwiększenie strumienia magnetycznego. Sondę montuje się zazwyczaj w dolnej części tylnej pokrywy silnika, gdzie znajduje się wystarczająco blisko czopu wału korbowego. Przesunięcie stalowego sworznia wału korbowego wokół czujnika spowoduje zwiększenie strumienia magnetycznego, który czujnik interpretuje jako jeden obrót. Przebicie stalowego sworznia wału korbowego sygnalizowane jest na module telemetrycznym miganiem odpowiedniej diody LED. Weryfikacja ta potwierdza również poprawność działania czujnika.
Czujnik działa bez problemu w typowych silnikach nitro oraz silnikach benzynowych do pojemności około 50 cm³. Jeśli czop wału korbowego znajduje się w odległości większej niż 5 mm od czujnika (szczególnie w większych silnikach benzynowych) lub tylna część silnika jest wykonana ze stali, czujnik nie będzie działał prawidłowo. W takich przypadkach zalecamy umieszczenie kawałka żelaza obok aluminiowego koła zamachowego za śmigłem. Alternatywą jest wywiercenie otworu w kole zamachowym, do którego wkręca się ślimak stalowy. Następnie czujnik prędkości umieszczany jest obok koła zamachowego. Metoda instalacji oczywiście zależy od konkretnej sytuacji.
\r\n