Końcówki do wkrętarek elektrycznych MIBO 1,5, 2,0, 5,5, 7,0mm

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 705,60 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Bazując na platformie zwycięskiego S35-GT, który został mistrzem świata 18 stycznia 2020 r., SWORKz rozwinął dalej swój nitro GT i stworzył S35-GT2. S35-GT2 jest przeznaczony do wyścigów drogowych. Ma unikalną i całkowicie nową konstrukcję zawieszenia przedniego i tylnego. Nowy przedni układ kierowniczy Ackerman pochodzi teraz bezpośrednio z buggy spalinowego S35-4.
Cóż za niezwykła data 18 stycznia 2020 r. SWORKz zdobyło swoje pierwsze Mistrzostwo Świata. I nie tylko jeden tytuł, ale dwa. Kierowca fabrycznego zespołu SWORKz, Jörn Neumann, wygrał Mistrzostwa Świata GT w kategorii Nitro ze swoim SWORKz S35-GT oraz w kategorii Electric ze swoim SWORKz S35-GTE.
Aktualizacja S35-GT i skalibrowany nowy układ przeniesienia napędu ze średnim dwubiegowym przełożeniem daje S35-GT2 mnóstwo ulepszeń. S35-GT2 ma twardo anodowane, lekkie aluminiowe podwozie z szerokim układem, które było długotrwale testowane przez naszych pilotów fabrycznych, aby zapewnić najlepszą wydajność.
Nowy model S35-GT2 ma niższy układ amortyzatorów z przodu i z tyłu. Najnowsza geometria układu kierowniczego z nowymi płytami Ackerman i płytami sterującymi zapewnia kierowcy bardzo precyzyjne sprzężenie zwrotne i kontrolę nad S35-GT2. Nowością w modelu SWORKz S35-GT2 jest całkowicie nowy system piasty tylnego koła. Materiał z tworzywa sztucznego kompozytowego w połączeniu z płytami węglowymi daje możliwość różnych regulacji.
Nowo opracowany materiał kompozytowy doskonale współpracuje z mechanizmami różnicowymi HET, zapewniając maksymalną przyczepność i kontrolę. W nowym podwoziu SWORKz S35-GT2 zastosowano wiele innych drobnych zmian i sprytnych pomysłów, które czynią je prawdziwym zwycięzcą.
Cechy:
Skala | 1:8 |
Długość | 490 mm |
Szerokość | 308 mm |
Wysokość | 145 mm |
Przestrzeń nad głową | 15mm |
Rozstaw osi | 325–330 mm |
Rozstaw kół (przód/tył) | 304/308 mm |
Przełożenie | Środek: 57/61, 18/23Z, P/Z: 43/13Z |
Masa własna | 3450g |
3 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .