Zapytanie o produkt
1:8 SWORKz S35-GT2.2E Factory Team Edition Pro Brushless (zestaw do budowy)
Kod produktu: SW910038F
Ustaw monitorowanie dostępności
1:8 SWORKz S35-GT2.2E Factory Team Edition Pro Brushless (zestaw do budowy)
Kod produktu: SW910038F
1:8 SWORKz S35-GT2.2E Factory Team Edition Pro Brushless (zestaw do budowy)
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 907,22 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
SWORKz - 1:8 SWORKz S35-GT2.2E Factory Team Edition Pro Brushless (zestaw do budowy) - SW910038F
Zestaw podwozia szosowego SWORKz S35-GT2.2E Factory Team Edition Pro Brushless w skali 1:8. W porównaniu do poprzednich wersji podwozia, to nowe podwozie zawiera wiele ulepszeń.
Podwozie umożliwia zmienne położenia różnicowe i posiada układ kierowniczy Ackerman. Najnowszy system Lay Down Shock Tower w serii S35-GT2.2 FTE charakteryzuje się nową geometrią zawieszenia.
Specjalnie zamontowano przednie górne i dolne wahacze wykonane z ultratwardego materiału S35-GT2. Najnowsze tylne dolne wahacze S35-4 ABS są również dołączone, co poprawia prowadzenie samochodu na szybkich zakrętach.
Dwubiegowa skrzynia biegów została całkowicie przeprojektowana na platformie S35-GT2.2 FTE. GT2.2 FTE jest standardowo wyposażony w nowe czterotłoczkowe sprzęgło SWORKz Tornado GT i aluminiowy dzwon sprzęgła.
S35-GT2.2 FTE ma zoptymalizowaną pod względem masy, twardo anodowaną płytę bazową z aluminium T7075 o wysokiej wytrzymałości. Zestaw zawiera również opracowane przez SWORKz mechanizmy różnicowe HET z zębatką 13T i zębatką czołową 45T.
Ramiona wahacza z kwadratową wkładką pozwalają na dostosowanie geometrii osi SWORKz S35-GT2.2 FTE do każdego profilu toru. Przednie i tylne wahacze CVD są wykonane z nowo opracowanego materiału kompozytowego. Panele boczne również zostały przeprojektowane.
Wiele innych zmian i pomysłów zostało włączonych do podwozia SWORKz S35-GT2.2 FTE, dzięki czemu ten samochód jest prawdziwym zwycięzcą. Oczywiście, użyto materiałów najwyższej jakości.
Uwaga: Zestaw nie zawiera serwomechanizmu kierowniczego, regulatora prędkości, silnika elektrycznego, zestawu RC (nadajnika i odbiornika), 2 akumulatorów LiPo 2S lub 1 akumulatora LiPo 4S, opon, felg ani nadwozia.
Cechy:
- całkowicie nowa konstrukcja przedniej i tylnej aluminiowej przegrody zapewniająca optymalne odprowadzanie ciepła i łatwą konserwację;
- regulowana pozycja mechanizmu różnicowego umożliwiająca dostosowanie się do warunków na torze o dużej i małej przyczepności oraz zmniejszenie oporu powietrza;
- nowe przednie i tylne wieże amortyzatorów;
- nowa koncepcja wahacza z łatwo regulowanym przegubem kulowym;
- przełożenie dla jeszcze lepszego przyspieszenia;
- nowo zaprojektowany poziomy montaż nadwozia;
- aluminiowe elementy układu kierowniczego typu Ackerman;
- nowa geometria przedniego ramienia umożliwia pokonywanie zakrętów przy większych prędkościach;
- zupełnie nowa obudowa amortyzatora Sworkz zapewniająca jeszcze płynniejszą charakterystykę tłumienia;
- mniejszy przedni zderzak pasuje do obecnych nadwozi GT;
- zoptymalizowany rozkład masy;
- nowy system mocowania baterii ze zmniejszonym środkiem ciężkości;
- przeprojektowane otwory wentylacyjne zapewniające wymuszone chłodzenie silnika, ESC i akumulatora;
- wszystkie koła zębate walcowe wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego o module 0,8 zapewniającego jeszcze cichszą pracę;
- wiele części węglowych.
Trzeba kupić:
- korpus z lexanu,
- wspomaganie kierownicy,
- regulator prędkości,
- Silnik prądu przemiennego i zębatka,
- Akumulator(y) LiPo 2× 2S lub 1× 4S,
- koła i opony,
- Zestaw RC (nadajnik i odbiornik),
- rumak,
- niezbędne narzędzia i akcesoria do budowy podwozia.
Informacje techniczne
Skala | 1:8 |
Długość | 500 mm |
Szerokość | 308 mm |
Wysokość | 145 mm |
Przestrzeń nad głową | 15mm |
Rozstaw osi | 325–330 mm |
Rozstaw kół R/Z | 304/308 mm |
Przełożenie | Centrum: 58Z/62Z, 19Z/24Z, P/Z: 43Z/13Z |
Masa własna | 3070g |