Zapytanie o produkt
1:10 SWORKz S12-3C 2WD Pro Carpet (zestaw)
Kod produktu: SW910045C
1:10 SWORKz S12-3C 2WD Pro Carpet (zestaw)
| Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 443,51 € |
|
W magazynie
Wtorek 09.12. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 10.12. może być z tobą |
|
|
|
Kupić |
| Kupić | |
|
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
|
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieOpis produktu
SWORKz SW910045C - 1:10 SWORKz S12-3C 2WD Pro Carpet (zestaw)
Najwyższej klasy buggy wyścigowe z napędem na tylną oś 2WD i silnikiem umieszczonym przed tylną osią. Zestaw z przezroczystym nadwoziem, bez elektroniki, zestawu RC i kół. Zaprojektowany specjalnie do jazdy po sztucznej trawie, dywanach i podobnych nawierzchniach o wysokiej przyczepności.
SWORKz S12-3C (Carpet Edition) 1/10 2WD wyścigowy buggy terenowy
SWORKz S12-3C Carpet Edition to wysokiej klasy buggy 2WD w skali 1/10, zaprojektowany specjalnie do wyścigów na dywanie i sztucznej trawie. Oparty na sprawdzonej platformie S12-2C EVO, model ten charakteryzuje się całkowicie nową konstrukcją, która zapewnia szybsze pokonywanie zakrętów i łatwe prowadzenie na nawierzchniach o wysokiej przyczepności.
Innowacyjna konstrukcja podwozia
Sercem modelu S12-3C jest precyzyjnie obrobiona platforma podwozia wykonana z anodowanego na srebrno aluminium T7075, zaprojektowana z myślą o optymalnych osiągach i elastyczności. Platformę można teraz wyposażyć w skrzynię biegów, aby precyzyjnie dostroić charakterystykę reakcji podwozia. Opcjonalne płyty tuningowe pozwalają na dalszą personalizację reakcji podwozia, dając kierowcom możliwość dopasowania prowadzenia samochodu do różnych warunków na torze. Lekka platforma podwozia obsługuje również do sześciu różnych konfiguracji akumulatorów napędowych, co pozwala na precyzyjną regulację balansu, czyniąc S12-3C wszechstronną platformą wyścigową.
Zaawansowany system amortyzatorów
Buggy jest wyposażony w nowo zaprojektowany system amortyzatorów BBS Big Bore 13 mm firmy SWORKz, z precyzyjnymi plastikowymi nakładkami i wzmocnionymi tłokami dla zwiększenia trwałości. Pokryte teflonem osie amortyzatorów zapewniają wyjątkowo płynną reakcję tłumienia, a 4-milimetrowe karbonowe wieże amortyzatorów gwarantują wyjątkową wytrzymałość. Zestaw zawiera również osłony wież amortyzatorów i najnowsze sprężyny BBS Black Line 13 mm z miseczkami zapobiegającymi rotacji, co zapewnia stabilną wydajność i znacznie lepsze prowadzenie podczas skoków.
Precyzyjna kontrola i mocny system połączeń
Nowe przeguby kulowe o średnicy 5,5 mm i solidny układ 3,5 mm zwiększają precyzję kierowania i ogólną stabilność. Całkowicie aluminiowy mechanizm kierowniczy zapewnia płynną i płynną kontrolę w warunkach wysokiej przyczepności.
Zoptymalizowany układ napędowy i trwały system sprzęgła poślizgowego
Mechanizm różnicowy z szybkim dostępem można zamontować w czterech różnych pozycjach, co zapewnia elastyczność na różnych torach. Dwupłytkowe sprzęgło poślizgowe ma twardo anodowane tarcze, odporne na ciepło klocki i osłonę przekładni głównej z grawerowanym logo SWORKz.
Geometria i ustawienia
Zakrzywione dolne wahacze obniżają położenie mocowania amortyzatora, obniżając środek ciężkości i poprawiając stabilność. Przekładnia została zoptymalizowana pod kątem idealnego rozkładu masy i sztywności. Wysokość tylnych stabilizatorów można regulować za pomocą innowacyjnego systemu Synthesis i modułowych tylnych osi CVD. Dla lepszej kontroli w zakrętach zastosowano nowo zaprojektowane systemy mocowania przedniego i tylnego stabilizatora.
Aerodynamika i konstrukcja nadwozia
Regulowane mocowanie skrzydła pozwala na zmianę wysokości i kąta, a wstępnie wycięte nadwozie jest zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki, co pozwala na wyścigi.
Cechy:
- anodowana na srebrno i lekka płyta podwozia z aluminium T7075,
- system regulacji charakterystyki ugięcia podwozia,
- 6 różnych pozycji akumulatora napędowego,
- uchwyt akumulatora z napędem węglowym z szybkim zwalnianiem,
- dyferencjał kulowy PRO,
- trwała i wysokiej jakości zoptymalizowana skrzynia biegów,
- zrównoważona pozycja silnika w każdych warunkach przyczepności,
- układ różnicowy szybkiego dostępu,
- regulowana wysokość różnicowa,
- System sprzęgła poślizgowego z dwiema podkładkami i twardymi anodowanymi płytkami,
- przeciwbieżny obrót silnika,
- podkładki odporne na wysoką temperaturę,
- osłona koła podwozia głównego z logo grawerowanym laserowo,
- całkowicie nowa konstrukcja amortyzatora SWORKz 1/10 BBS 13mm Big Bore,
- nowe sprężyny amortyzatorów BBS Black Line 13 mm,
- precyzyjny system emulsji plastycznej nasadek amortyzatorów,
- Osie amortyzatorów pokryte teflonem,
- korpusy amortyzatorów anodowane na twardo,
- twardo anodowane sworznie amortyzatorów,
- specjalnie zaprojektowane śruby mocujące amortyzator,
- nowe, szerokie przednie i tylne 4mm wieże amortyzatorów węglowych,
- aluminiowy mechanizm kierowniczy,
- płyty drążków kierowniczych z włókna węglowego,
- nowe mocowanie serwa z włókna węglowego,
- superlekkie anodowane osie kół przednich z systemem regulowanych sześciokątnych wsporników,
- dłuższe przednie i tylne ramiona,
- wąska konstrukcja przedniego i tylnego uchwytu ramienia,
- całkowicie regulowane aluminiowe płyty kwadratowe do regulacji zbieżności kół przednich i tylnych,
- nowy system tylnego drążka Synthesis z aluminiowymi uchwytami górnego łącznika,
- regulowany tylny stabilizator z osiami CVD,
- nowo zaprojektowany przedni i tylny wspornik stabilizatora,
- System przegubów kulowych 5,5 mm,
- solidny system złączy 3,5 mm,
- płytka szybkiego montażu do elektroniki,
- opcjonalna płyta wyważająca pod serwo,
- regulowana wysokość i kąt nachylenia tylnego skrzydła,
- wspornik przedniego błotnika z przednim błotnikiem 65 mm,
- nowe nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice.