1:10 SWORKz S12-3D 2WD Pro Dirt (zestaw)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 443,51 €
W magazynie
Wtorek 09.12. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 10.12. może być z tobą
Kupić
Kupić

Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa
Producent: SWORKz
Kod produktu: SW910045D
EAN: 4711510647635
nowość

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

SWORKz SW910045D - 1:10 SWORKz S12-3D 2WD Pro Dirt (zestaw)

Najwyższej klasy buggy wyścigowe z napędem na tylną oś 2WD i silnikiem umieszczonym przed tylną osią. Zestaw z przezroczystym nadwoziem, bez elektroniki, zestawu RC i kół. Zaprojektowany specjalnie do jazdy po szutrze, glinie, mokrej trawie i podobnych nawierzchniach o słabej przyczepności.

SWORKz S12-3D (Dirt Edition) 1:10 2WD wyścigowy buggy terenowy

SWORKz S12-3D Dirt Edition to nowo opracowany buggy 2WD w skali 1:10, zaprojektowany specjalnie do jazdy w warunkach niskiej przyczepności. Model ten charakteryzuje się zupełnie nową geometrią, która zapewnia optymalną płynność pokonywania zakrętów i łatwe prowadzenie zarówno na nawierzchniach gruntowych o niskiej, jak i wysokiej przyczepności.

Główną cechą modelu S12-3D jest mechanizm różnicowy PRO Ball (SW212012), który zmienia właściwości jezdne modelu i zapewnia wyjątkowo płynną i niezawodną pracę, gwarantując maksymalną wydajność. Ten solidny mechanizm różnicowy gwarantuje równomierne przenoszenie mocy i trwałość nawet w wymagających warunkach wyścigowych.

Innowacyjna konstrukcja podwozia

Sercem modelu S12-3D jest precyzyjnie obrobiona platforma podwozia wykonana z anodowanego na srebrno aluminium T7075, zaprojektowana z myślą o optymalnych osiągach i elastyczności. Platformę można teraz wyposażyć w skrzynię biegów, aby precyzyjnie dostroić charakterystykę reakcji podwozia. Opcjonalne płyty tuningowe pozwalają na dalszą personalizację reakcji podwozia, dając kierowcom możliwość dopasowania prowadzenia samochodu do różnych warunków na torze. Lekka platforma podwozia obsługuje również do sześciu różnych konfiguracji akumulatorów napędowych, co pozwala na precyzyjną regulację balansu, czyniąc S12-3D wszechstronną platformą wyścigową.

Zaawansowany system amortyzatorów

Buggy jest wyposażony w nowo zaprojektowany system amortyzatorów BBS Big Bore 13 mm firmy SWORKz, z precyzyjnymi plastikowymi nakładkami i wzmocnionymi tłokami dla zwiększenia trwałości. Pokryte teflonem osie amortyzatorów zapewniają wyjątkowo płynną reakcję tłumienia, a 4-milimetrowe karbonowe wieże amortyzatorów gwarantują wyjątkową wytrzymałość. Zestaw zawiera również osłony wież amortyzatorów i najnowsze sprężyny BBS Black Line 13 mm z miseczkami zapobiegającymi rotacji, co zapewnia stabilną wydajność i znacznie lepsze prowadzenie podczas skoków.

Precyzyjna kontrola i mocny system połączeń

Nowe przeguby kulowe o średnicy 5,5 mm i solidny układ 3,5 mm zwiększają precyzję kierowania i ogólną stabilność. Całkowicie aluminiowy mechanizm kierowniczy zapewnia płynną i płynną kontrolę w warunkach wysokiej przyczepności.

Zoptymalizowany układ napędowy i trwały system sprzęgła poślizgowego

Mechanizm różnicowy z szybkim dostępem można zamontować w czterech różnych pozycjach, co zapewnia elastyczność na różnych torach. Dwupłytkowe sprzęgło poślizgowe ma twardo anodowane tarcze, odporne na ciepło klocki i osłonę przekładni głównej z grawerowanym logo SWORKz.

Geometria i ustawienia

Zakrzywione dolne wahacze obniżają położenie mocowania amortyzatora, obniżając środek ciężkości i poprawiając stabilność. Przekładnia została zoptymalizowana pod kątem idealnego rozkładu masy i sztywności. Wysokość tylnych stabilizatorów można regulować za pomocą innowacyjnego systemu Synthesis i modułowych tylnych osi CVD. Dla lepszej kontroli w zakrętach zastosowano nowo zaprojektowane systemy mocowania przedniego i tylnego stabilizatora.

Aerodynamika i konstrukcja nadwozia

Regulowane mocowanie skrzydła pozwala na zmianę wysokości i kąta, a wstępnie wycięte nadwozie jest zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki, co pozwala na wyścigi.

Cechy:

  • anodowana na srebrno i lekka płyta podwozia z aluminium T7075,
  • system regulacji charakterystyki ugięcia podwozia,
  • 6 różnych pozycji akumulatora napędowego,
  • uchwyt akumulatora z napędem węglowym z szybkim zwalnianiem,
  • dyferencjał kulowy PRO,
  • trwała i wysokiej jakości zoptymalizowana skrzynia biegów,
  • zrównoważona pozycja silnika w każdych warunkach przyczepności,
  • układ różnicowy szybkiego dostępu,
  • regulowana wysokość różnicowa,
  • System sprzęgła poślizgowego z dwiema podkładkami i twardymi anodowanymi płytkami,
  • przeciwbieżny obrót silnika,
  • podkładki odporne na wysoką temperaturę,
  • osłona koła podwozia głównego z logo grawerowanym laserowo,
  • całkowicie nowa konstrukcja amortyzatora SWORKz 1/10 BBS 13mm Big Bore,
  • nowe sprężyny amortyzatorów BBS Black Line 13 mm,
  • precyzyjny system emulsji plastycznej nasadek amortyzatorów,
  • Osie amortyzatorów pokryte teflonem,
  • korpusy amortyzatorów anodowane na twardo,
  • twardo anodowane sworznie amortyzatorów,
  • specjalnie zaprojektowane śruby mocujące amortyzator,
  • nowe, szerokie przednie i tylne 4mm wieże amortyzatorów węglowych,
  • aluminiowy mechanizm kierowniczy,
  • płyty drążków kierowniczych z włókna węglowego,
  • nowe mocowanie serwa z włókna węglowego,
  • superlekkie anodowane osie kół przednich z systemem regulowanych sześciokątnych wsporników,
  • dłuższe przednie i tylne ramiona,
  • wąska konstrukcja przedniego i tylnego uchwytu ramienia,
  • całkowicie regulowane aluminiowe płyty kwadratowe do regulacji zbieżności kół przednich i tylnych,
  • nowy system tylnego drążka Synthesis z aluminiowymi uchwytami górnego łącznika,
  • regulowany tylny stabilizator z osiami CVD,
  • nowo zaprojektowany przedni i tylny wspornik stabilizatora,
  • System przegubów kulowych 5,5 mm,
  • solidny system złączy 3,5 mm,
  • płytka szybkiego montażu do elektroniki,
  • opcjonalna płyta wyważająca pod serwo,
  • regulowana wysokość i kąt nachylenia tylnego skrzydła,
  • wspornik przedniego błotnika z przednim błotnikiem 65 mm,
  • nowe nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.