Silnik bezszczotkowy Traxxas Velineon 550 4P, rej. VXL-3S V2

-5%rabat
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 191,49 €
Rabat -5 %
Cena w sklepie: 201,57 €
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 18.06. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Traxxas
Kod produktu: TRA3350R
EAN: 020334335081
cena promocyjna

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Traxxas - Silnik bezszczotkowy Traxxas Velineon 550 4P, rej. VXL-3S V2 - TRA3350R

Trend w napędach prądu przemiennego wyraźnie zmierza w kierunku silników wielobiegunowych bezczujnikowych. W przeciwieństwie do silników dwubiegunowych, silniki czterobiegunowe mają dwukrotnie większy moment obrotowy, płynniejszą pracę i wyższą wydajność. Firma Traxxas podąża za tym trendem i dodaje do swoich modeli silniki prądu przemiennego czterobiegunowe z nowymi sterownikami zoptymalizowanymi pod kątem współpracy z silnikami czterobiegunowymi.

Czterobiegunowy silnik Velineon 550 posiada wirnik wykonany z blach stalowych, w których przyklejono neodymowe magnesy wysokotemperaturowe. Aby uzyskać maksymalną wytrzymałość, wirnik owinięto tkaniną kevlarową zatopioną w specjalnej żywicy. Zastosowano wysokiej jakości łożyska szybkoobrotowe.

Przeplatane uzwojenia stojana zapewniają płynną pracę i wysoką wydajność. Stojan wykonany jest z cienkich arkuszy stali stopowanych krzemem. Idealne wyważenie dynamiczne wirnika jest rzeczą oczywistą.

Nowy sterownik VXL-3S V2 został zoptymalizowany pod kątem silników czterobiegunowych Velineon 550. Wodoodporna konstrukcja, zabezpieczenie termiczne, zasilacz impulsowy BEC i ujednolicone programowanie jednym przyciskiem są takie same jak w innych kontrolerach Traxxas.

W odróżnieniu od poprzedniej wersji kontrolera, ten został wyposażony w zasilacz impulsowy BEC do zasilania serwomechanizmów i odbiornika, co przekłada się na mniejsze nagrzewanie się kontrolera. Zastosowanie nowoczesnych tranzystorów mocy MOS-FET pozwoliło na osiągnięcie mniejszego nagrzewania i większej niezawodności regulatora.

Kalibracja kontrolera

Jest to regulacja położenia neutralnego i położenia przepustnicy. Kalibracja jest wymagana w przypadku wymiany nadajnika lub gdy podejrzewa się nieprawidłowe działanie sterownika.

Tryb jazdy
  1. Tryb sportowy : pełna moc do przodu i do tyłu, hamulec
  2. Tryb wyścigowy : pełna moc do przodu i hamowanie, bieg wsteczny nie jest dostępny, aby spełnić zasady niektórych wyścigów.
  3. Tryb treningowy : 50% mocy kontrolera do przodu, 50% mocy do tyłu, 100% hamowania. Tryb ten nadaje się do pierwszego zapoznania się z właściwościami jezdnymi modelu lub jest przeznaczony dla dzieci. Model osiąga około jedną trzecią swojej maksymalnej prędkości.
Typ baterii
  • Akumulator NiMH : wydajność kontrolera ograniczona jest jedynie mocą, jaką akumulator jest w stanie dostarczyć. W tym trybie nie zaleca się stosowania akumulatorów LiPo, gdyż nadmierne niedoładowanie może je zniszczyć.
  • Akumulatory LiPol : Akumulatory LiPol to nowoczesne źródło energii elektrycznej, które wyróżnia się dużą pojemnością właściwą w stosunku do masy. W przypadku akumulatorów LiPol należy upewnić się, że napięcie nie spadnie poniżej 3,0 V na ogniwo. Gdy napięcie spadnie do około 3,3 V/ogniwo, regulator zmniejszy swoją moc do 50%. Gdy napięcie spadnie do 3,0 V/ogniwo, silnik zostanie całkowicie odłączony.
Cechy:
  • Kontroler wyposażony jest w lutowane złącza Traxxas i piny 3,5 mm
  • Możliwość ustawienia typu baterii: LiPol lub NiMH
  • Zasilacz 4 - 9 ogniw. NiMH lub 2-3 ogniwa. LiPo
  • Zasilacz impulsowy BEC 6,0V / 2,5A
  • Tryby kontrolera: Początkujący – redukcja mocy do 50%, Sport – pełna moc 100% z biegiem wstecznym i Wyścig – pełna moc bez biegu wstecznego (niektóre wyścigi wymagają tej opcji)
  • Ochrona przeciwprzepięciowa
  • Dwustopniowe zabezpieczenie termiczne - po osiągnięciu pierwszego stopnia moc jest ograniczana, po osiągnięciu drugiego stopnia silnik jest odłączany.
  • Dwustopniowe zabezpieczenie przed niedoładowaniem akumulatora LiPo - po osiągnięciu napięcia 3,3 V/ogniwo moc zostaje najpierw ograniczona do 50%, po osiągnięciu napięcia 3,0 V/ogniwo silnik zostaje odłączony.
  • Zabezpieczenie przed zwarciem uzwojenia silnika lub jego zablokowaniem
  • Odporność na wodę – elektronika kontrolera jest zatopiona w specjalnym tworzywie
  • Duży, żebrowany, czarny grzejnik.
\r\n

Informacje techniczne

Używać Modele samochodów zdalnie sterowanych Traxxas 1:10
Typ Naprzemienny Inrunner
Liczba biegunów 4
Liczba wątków 10
Prędkość 3500 obr./min.
Maksymalne napięcie zasilania 11,1 V
Maksymalna temperatura pracy 85°C
Wymiary ø36,1 x 58 mm
Wał 3,12 mm
Waga 375g
Złącza Szpilki pozłacane ø3,5 mm
Czujnik położenia wirnika NIE

Do pobrania

Części zamienne i powiązane produkty

3 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.