Budowa slipu dla łodzi 0-90cm
nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
| Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 402,82 € |
|
W magazynie
Poniedziałek 10.11. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 11.11. może być z tobą |
|
|
|
Kupić |
| Kupić | |
|
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
|
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSzczegółowy, niepływający model niepływającej szwedzkiej łodzi wiosłowej z XVII wieku z drewnianym kadłubem o długości 980 mm od duńskiej firmy Billing Boats. Zestaw do samodzielnego złożenia w skali 1:75 dla doświadczonych budowniczych.
Łodzie rozliczeniowe
Na początku lat 50. duński architekt i były pilot wojenny RAF-u, Ejnar Billing, wystawił własnoręcznie wykonany model łodzi rybackiej w oknie sklepu hobbystycznego swojej żony. Po tym, jak zdjęcie modelu ukazało się w magazynie, pan Billing został zasypany zamówieniami na zbudowanie kilkudziesięciu egzemplarzy takiego samego modelu. Ponieważ nie był w stanie wyprodukować tak dużej ilości, pomyślał o oferowaniu łodzi jako zestawu do samodzielnego montażu — był to pierwszy masowo produkowany zestaw z drewnianą ramą z kilem, użebrowaniem i poszyciem z desek, mający jak najwierniej odzwierciedlać konstrukcję prawdziwych statków. Ta metoda konstrukcji szybko się przyjęła, a modele pana Billinga zaczęły podbijać świat. W 1958 roku założono rodzinną firmę, która do dziś nosi nazwę Billing Boats. Na przestrzeni lat konstrukcja modeli była udoskonalana i unowocześniana. W latach 60. wprowadzono stosowanie plastikowych form kadłubowych, następnie pojawiły się maszyny CNC, a na przełomie lat 80. i 90. w Billing Boats zaczęto stosować cięcie laserowe części. Obecnie firmą zarządza trzecie pokolenie Billingsów, a zarówno pływające modele RC, jak i stacjonarne modele okrętowe nadal stanowią absolutny szczyt modelarstwa okrętowego.
Z przyjemnością oferujemy Państwu serię zestawów konstrukcyjnych Billing Boats, z których mogą Państwo zbudować piękne, szczegółowe, niepływające modele, a także stworzyć stylowy dodatek do wnętrza swojego mieszkania, przepełniony słonym zapachem morza i zewem dalekich fal...
Waza 1:75
Wasa był 64-działowym okrętem liniowym, zbudowanym przez holenderskich budowniczych w stoczni w Sztokholmie dla szwedzkiego króla Gustawa Adolfa; Została zwodowana w 1627 roku. Miała 230 stóp długości, 35 stóp szerokości, zanurzenie 14 stóp i wyporność 1400 ton. Załogę stanowiło 133 marynarzy (zajmujących się żaglami) i 300 żołnierzy (obsługujących 64 działa). Był to jeden z najpotężniejszych okrętów wojennych, nie tylko na Bałtyku. A dzięki pięknym rzeźbionym zdobieniom jest to także jeden z najpiękniejszych obiektów. Wysokie nadbudówki z ciężkimi dekoracjami, wysoko umieszczony drugi pokład artyleryjski, narzucony rozkazem królewskim (chociaż pierwotny projekt zakładał tylko jeden), a także inne wady konstrukcyjne (niewystarczający ciężar balastu, nisko umieszczony dolny pokład działowy, którego otwory strzelnicze nabierały wody, gdy statek się przechylał) okazały się fatalne w skutkach dla Wase. W czasie swojego pierwszego rejsu, jeszcze w porcie sztokholmskim, statek wywrócił się, zabierając ze sobą na dno jedną czwartą załogi. W 1961 roku podniesiono go i po wielu latach konserwacji, zastosowaniu specjalnych rozwiązań i gruntownej naprawie, „szwedzki Titanic” stał się perełką Muzeum Morskiego w Sztokholmie. Wasa jest przeznaczona dla zaawansowanych konstruktorów łodzi; Zaprojektowano go jako model stołowy, który nie unosi się nad blatem.
Cechy
Wasa ma kadłub o klasycznej drewnianej konstrukcji, wykonany z części ciętych laserowo, poszycie z desek i drewniany pokład. Zestaw zawiera wszystkie drewniane, plastikowe i metalowe części potrzebne do skompletowania modelu, akcesoria modelarskie, żagle, itp.
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .