Farba akrylowa Hobby Color nr 001 – Biała (10 ml)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 17,46 € |
W magazynie
Wtorek 29.07. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 30.07. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePlastikowy zestaw konstrukcyjny do sklejania, produkowany przez firmę Special Hobby.
Informacje o szablonie:
Dr Claudius Dornier Jr. wyjechał po II wojnie światowej, podobnie jak inni niemieccy konstruktorzy, za granicę. Bał się zakazu budowy samolotów. Założył fabrykę OTEDA (Oficinas Técnicas Dornier) w Hiszpanii. Tutaj, w połowie lat 50., zaprojektował czteromiejscowy całkowicie metalowy górnopłat z możliwością STOL, oznaczony jako Dornier Do 25, na zamówienie hiszpańskiego Ministerstwa Lotnictwa. Dwa prototypy zostały zbudowane przez fabrykę CASA. W zrekonstruowanej fabryce Dornier w Niemczech, na bazie Do 25 powstał nowy prototyp Dornier Do 27 z silnikiem Lycoming GSO-480-B1B6. Dornier Do 27 został przyjęty do produkcji seryjnej i stał się pierwszym samolotem produkowanym na dużą skalę w Niemczech po II wojnie światowej. Wyprodukowano łącznie 428 samolotów, które stopniowo zakupiono w kilku wersjach przez trzy rodzaje nowo powstałych niemieckich sił zbrojnych, siły powietrzne, marynarkę wojenną i wojska lądowe. W tym samym czasie w Hiszpanii rozpoczęto produkcję pięćdziesięcioczęściowej serii dla hiszpańskich sił powietrznych pod oznaczeniem CASA C-127/U.9. Dornier Do 27 był produkowany w kilku wersjach różniących się podwoziem, typem silnika i śmigła, podwójnym lub pojedynczym sterowaniem i kształtem pionowego usterzenia. Do 27 był dostarczany do wielu europejskich sił zbrojnych (np. Portugalii, Belgii, Szwecji, Szwajcarii), ale latał również w innych częściach świata. Oprócz kilku krajów afrykańskich latał również w Brazylii, Państwie Izrael i Turcji. Poza wojskiem Do 27 był szeroko używany przez użytkowników cywilnych. Samoloty były popularnie używane przez „piloci buszu” w trudnych warunkach nieregularnego ruchu w Afryce i Ameryce Południowej. W Europie były używane jako samoloty turystyczne i dla spadochroniarzy. Model wykonany z form stalowych ma szczegółowe części rozmieszczone w pięciu ramach części wykonanych z szarego plastiku i ramie przezroczystych części. Można je skleić tak, aby przednie i tylne drzwi po obu stronach kadłuba były otwarte, aby zobaczyć szczegóły wnętrza. Naklejki przedstawiają trzy maszyny. Camo A przedstawia prawdopodobnie najsłynniejszy cywilny Do 27, samolot w kształcie zebry przyrodnika i filmowca M. Grzimka. Używał tego samolotu w Afryce. Camo B przedstawia całkowicie żółty samolot ze szwajcarską rejestracją. Camo C przedstawia nieco egzotyczny samolot z australijską rejestracją, działający w ramach misji chrześcijańskiej w Papui-Nowej Gwinei. Latał w połączeniu bieli i dwóch zielonych kolorów.
83 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .