BD CORTEX – jednostka stabilizacyjna

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 467,34 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSpecjalny zestaw akrobacyjny ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2794 mm, przeznaczony do napędzania silnikiem benzynowym o pojemności 120 cm3 lub silnikiem elektrycznym. Bardzo lekka konstrukcja, wiele części z włókna węglowego.
Modele akrobacyjne Extreme Flight są luźno oparte na prawdziwych samolotach, przy czym projektant pozwolił sobie na wprowadzenie wielu modyfikacji w celu stworzenia modelu o wyjątkowym wyglądzie i osiągach lotu. Oznaczenie EXP nie ma nic wspólnego z rzeczywistym samolotem, lecz jest skrótem od słów „Experimental Progressive” (eksperymentalny postępowy). Wybrano to oznaczenie, ponieważ modele Extreme Flight wykorzystują szereg zaawansowanych koncepcji konstrukcyjnych i aerodynamicznych. W lekkiej konstrukcji, która bazuje na elementach z balsy i sklejki, wykorzystano hojnie - i we właściwych miejscach - materiały kompozytowe z włókna węglowego i szkła, aby uzyskać dużą wytrzymałość i sztywność płatowca przy minimalnej masie. Rezultatem jest solidny model zdolny do radzenia sobie z szerokim zakresem obciążeń aerodynamicznych, a jednocześnie wystarczająco lekki, aby osiągać wysokie osiągi.
Idealnie natryskowo wykonana laminowana osłona silnika i aerodynamiczne osłony kół, a także możliwość wyboru spośród wielu schematów kolorystycznych folii termotransferowej ULTRACOTE (=Oracover) o wysokiej widoczności, pozwolą Ci stworzyć model, z którego będziesz słusznie dumny na lotnisku. Połączenie wszystkich tych nowoczesnych elementów tworzy model, który przesuwa granice współczesnych akrobacji lotniczych. Modele Extreme Flight sprawdzają się znakomicie we wszystkich rodzajach nowoczesnej akrobacji, włączając w to powolne akrobacje 3D na małej wysokości, szybkie i agresywne ekstremalne akrobacje, a także klasyczne precyzyjne akrobacje.
Sportowy model rosyjskiego samolotu akrobacyjnego w skali 1:1, napędzany silnikiem benzynowym o pojemności 85-130 cm3, przeznaczony dla doświadczonych pilotów do wykonywania klasycznych, precyzyjnych i ekstremalnych akrobacji 3D.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy z elementami ciętymi laserowo ze wzmocnieniami kompozytowymi, ze zdejmowaną laminowaną pokrywą silnika i zdejmowaną górną częścią kadłuba z kabiną, zapewniającą doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik zamontowany jest w tylnym uchwycie na skrzyni ładunkowej wykonanej ze sklejki; Na spodzie kadłuba przygotowano tunel umożliwiający ewentualną instalację dostrojonego tłumika wydechu.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki nasuwane są z boku na łącznik rurki węglowej i mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z sztywną pokrywą wykonaną w całości z balsy. Lotki o dużej powierzchni sterowane są za pomocą 2 par lub trzech serwomechanizmów.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, wykonane w całości z balsy, VOP składa się z dwóch części, a połówki stabilizatora są zamocowane na rurze węglowej. Połówki steru wysokości sterowane są za pomocą serwomechanizmów zamontowanych w stateczniku poziomym za pomocą krótkich, prostych prętów. Ster kierunku można kontrolować za pomocą jednego lub dwóch serwomechanizmów o standardowych rozmiarach zamontowanych w ogonie (wygodniejsze dla uzyskania prawidłowego położenia środka ciężkości przy użyciu standardowych amortyzatorów rozprężnych) lub za pomocą napędów linkowych 1–2 serwomechanizmów zamontowanych w obszarze kabiny (wygodniejsze dla uzyskania prawidłowego położenia środka ciężkości przy użyciu dostrojonych amortyzatorów). Cały model pokryty jest folią termotransferową ULTRACOTE (jest to marka używana w USA w odniesieniu do znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 85-130 cm3 (np. GP-123).
Do sterowania modelem wystarczy komputerowy zestaw RC z co najmniej dziewięcioma kanałami - możliwość precyzyjnej regulacji „parowanych” serwomechanizmów i programowania wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości jest niezbędna do lotów akrobacyjnych - zarówno klasycznych precyzyjnych, jak i ekstremalnie 3D.
Serwa są szybkie i bardzo wytrzymałe w standardowych rozmiarach - np. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW lub HSB-9381TH i jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Pakiet zawiera
Kadłub, powierzchnie skrzydeł i ogona pokryte folią do prasowania, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, kompletny zestaw akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
\r\nRozpiętość [mm] | 2794 |
Długość [mm] | 2603 |
Waga [g] | 12700 - 13600 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 135,48 - 138,7 |
Funkcje kontrolowane | S, S(2), V(2), K(4), M |
Złożoność konstrukcji | S2,S3 |
Trudność pilotażu | P4 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
GP Akrobatyka | |
Silnik | GP123 |
Śmigło | LIS 28x10" |
Zbiornik (cm3) | 600-1000 |
Serwa digi HV | 7-8x HS-7950TH, 1x D645MW (M) |
Serwa szerokonapięciowe | 7-8x D980TW, 1x D645MW (M) |
Serwa bezszczotkowe | 7-8x HSB-9381TH, 1x D645MW (M) |
Zestaw zdalnie sterowany | min. 9 kanałów |
63 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .