224398 Części plastikowe czapli

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 394,76 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Nie minął nawet miesiąc od pierwszej prezentacji na Targach Norymberskich 2015, śnieg w górach jeszcze nie stopniał, a Ty już możesz rozpocząć budowę najnowszego szybowca ELAPOR firmy Multiplex!
Heron jest młodszym bratem popularnego szybowca Solius - na pierwszy rzut oka różni się od niego m.in. nowym skrzydłem o większej rozpiętości oraz "zmechanizowanymi" klapami i lotkami. Na pierwszy rzut oka smukły kadłub z przezroczystą pokrywą kabiny ze wskazanym kokpitem robi wrażenie, podobnie jak usterzenie w kształcie litery T, które pozwala na łatwy demontaż poziomej powierzchni usterzenia na czas transportu. Rozpiętość skrzydeł wynosząca 2400 mm i eleganckie winglety gwarantują doskonałe właściwości ślizgowe i przyjemne zachowanie przy niskich prędkościach.
Kadłub modelu wykonany jest z niemal niezniszczalnej pianki ELAPOR. Sekret smukłości kadłuba z pianki tkwi w sześciokątnej, cienkościennej rurce ze stopu aluminium, wzmacniającej kadłub od skrzydeł aż po ogon. Rura ta jest również podłączona do przedłużaczy serwomechanizmów steru kierunku i wysokości. Nos kadłuba i ogon zostały dodatkowo wzmocnione kilkoma prętami z włókna szklanego, przyklejonymi pomiędzy połówkami kadłuba i na stępce. Na dziobie zamontowany jest bezszczotkowy silnik PERMAX BL-O 3516-0850 ze stożkiem śmigła 55 mm i łopatkami 12x6". Pokrywa kabiny z przezroczystą „bąbelkiem” jest zdejmowana, zabezpieczona parą standardowych plastikowych zamków Multiplex. Na dziobie znajdziesz wystarczająco dużo miejsca na kontroler, akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości (Nano-S) zamontowane są w stateczniku, stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich prostych prętów drutowych.
Skrzydło tego modelu wykonane jest z piankowego tworzywa ELAPOR i składa się z dwóch części, których belki wykonane są z kwadratowych rur ze stopu aluminium, a wystające części pełnią również funkcję łącznika skrzydła. Połówki skrzydeł mocowane są na miejscu za pomocą pomysłowego sworznia, który pasuje do zamków na żebrach korzeniowych — sworzeń wyjmuje się i wkłada od wewnątrz kabiny. Serwomechanizmy lotek i klap (Tiny-S) umieszczone są w wałach z plastikowymi osłonami, lotki i klapy (wzmocnione na całej długości cienkościenną rurką ze stali nierdzewnej) sterowane są niezależnie przez dwa serwomechanizmy, każde z krótkimi prostymi prętami drutowymi.
Powierzchnie ogonowe wykonane są również z pianki ELAPOR ze wzmocnieniami z prętów z włókna szklanego. Pozioma powierzchnia usterzenia przymocowana jest do górnej części statecznika za pomocą dwóch śrub poliamidowych.
Podwozie jest jednokołowe w stylu „ASW” z kołem głównym o średnicy 45 mm i płozą na ogonie.
Model napędzany jest bezszczotkowym silnikiem PERMAX BL-O 3516-0850 z regulatorem 40 A i stabilizatorem impulsowym BEC MULTIcont BL40 S-BEC, który zapewnia niezawodne zasilanie elektroniki pokładowej z 6 serwomechanizmami.
Źródłem zasilania będzie trzyogniwowy akumulator Li-poly o pojemności 2200 mAh lub większej i obciążalności co najmniej 20C. Wybierz konkretny typ, dzięki czemu bez dalszych przemyśleń będziesz w stanie znaleźć najbardziej odpowiednie dla siebie położenie środka ciężkości.
Do sterowania modelem w sytuacjach awaryjnych można wykorzystać standardowy sześciokanałowy komputerowy zestaw RC, ale oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest użycie co najmniej siedmiokanałowego komputera RC, który umożliwia niezależne sterowanie lotkami i klapami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich mieszanie, jak w przypadku hamulca motylkowego (obie lotki wyginają się w górę, a obie klapy w dół). A dziś nawet niedrogie Flash 7 i Cockpit SX potrafią to zrobić!
Zestaw ARF zawiera: prawie ukończony model z kadłubem, skrzydłami i usterzeniemi wykonanymi z pianki ELAPOR z zamontowanym silnikiem, sterownikiem i 6 serwomechanizmami oraz instrukcją.
Rozpiętość [mm] | 2400 |
Długość [mm] | 1100 |
Waga [g] | 1500 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 41.3 |
Funkcje kontrolowane | S,V,K(2),M,F(2) |
Złożoność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P2 |
Sprzęt napędowy i zdalnie sterowany:
Silnik | *PERMAX BL-O 3516-0850 |
Regulator | *MULTIcont BL40 S-BEC |
Śmigło | *składany z arkuszami 12x6" |
Bateria | RAY G3 11,1 V 2200 mAh |
Serwo | *2x Nano-S (S+V), *4x Tiny-S (K+F) |
Zestaw zdalnie sterowany | min. Komputer 7-kanałowy |
*) Część zestawu ARF |
9 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .