Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-40SB 40A

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 36,65 €
W magazynie 4 szt
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
Nademlejnská - eshop 1 szt
OC Šestka 2 szt
Karolíny Světlé 1 szt
Wtorek 29.07. może być z tobą
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV32.31020
EAN: 8596450023369
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Pecka Modelář

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-40SB 40A - KAV32.31020

Programowalny regulator prądu przemiennego do modeli samolotów i śmigłowców. Prąd ciągły: 40 A (prąd szczytowy: 60 A), zasilanie: 3–6 ogniw LiPo, przełączany BEC 5,2 V/6,0 V/7,4 V/8 A, waga: 44 g, wymiary: 47×28×14 mm.

Programowalny mikroprocesorowy sterownik do bezszczotkowych, bezczujnikowych silników prądu przemiennego do modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe. Wykorzystuje zaawansowaną zoptymalizowaną technologię sterowania, która znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy. Konstrukcja sterownika uwzględnia wysoką długoterminową nośność i trwałość, co jest wymagane w dużych modelach z dużą liczbą serwomechanizmów.

Kontrolery są wyposażone w mocny stabilizator mocy przełączającej BEC z wybieralnym napięciem wyjściowym, który dostarcza zasilanie do odbiornika i serwomechanizmów (normalnych i HV) z akumulatora napędowego. Aby ułatwić konfigurację kontrolera, używana jest specjalna karta programowania LED FOXY G2, która jest dostarczana oddzielnie.

Opis i funkcje kontrolera:

  • sterownik wyposażony w wydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz, kompatybilny z większością silników prądu przemiennego;
  • nadaje się do większości bezszczotkowych silników lotniczych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe 3S–6S;
  • specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszone ryzyko utraty kontroli;
  • Zoptymalizowana technologia sterowania znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, zmniejszając temperaturę sterownika;
  • Mocny stabilizator napięcia impulsowego BEC z napięciem wyjściowym regulowanym do 5,2, 6,0 lub 7,4 V i obciążalnością ciągłą 8 A i szczytową 20 A.
  • BEC jest oddzielony od innych obwodów sterujących i może działać prawidłowo nawet w przypadku przepalenia się płytki zasilającej z tranzystorami MOSFET sterownika.
  • tryby startu normalny / łagodny / bardzo łagodny nadają się do normalnych samolotów śmigłowych, a także modeli z dmuchawami;
  • proste programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programującej Kavan PRO LED;
  • specjalny kabel programujący służący do podłączenia sterownika do karty programującej LED, dzięki któremu użytkownik może programować sterownik w dowolnym czasie i miejscu (szczegóły w instrukcji obsługi karty programującej Kavan PRO LED);
  • szereg funkcji zabezpieczających – zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilania i zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłużają żywotność sterownika;
  • kalibracja zakresu przepustnicy zapewniająca idealne dopasowanie do sygnału sterującego z Twojego zestawu RC.

Funkcje programowalne:

  • Typ hamulca: Hamulec wyłączony, hamulec normalny (z intensywnością hamowania regulowaną w 7 poziomach), hamulec proporcjonalny (sterowany przepustnicą: 0-20% wychylenia przepustnicy odpowiada 100-0% hamowania, 20-100% wychylenia kontrolera odpowiada 0-100% przepustnicy);
  • Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować w zakresie od poziomu 1 do poziomu 7 w przypadku „normalnego hamowania”;
  • Metoda odłączania silnika: Miękkie wyłączanie – sterownik stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund po aktywacji zabezpieczenia napięciowego; Twarde wyłączanie: silnik jest natychmiast wyłączany;
  • Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ustawienie ręczne, aby zapewnić w 100% niezawodną funkcję ochrony napięcia. W przypadku wybrania automatycznego wykrywania kontroler automatycznie oblicza liczbę ogniw podłączonego akumulatora zgodnie z regułą 3,7 V na ogniwo.
  • Ochrona napięciowa: Próg ochrony napięciowej można regulować w zakresie 2,8–3,8 V/ogniwo, ochronę można również całkowicie wyłączyć;
  • Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V;
  • Rozruch: normalny (natychmiastowy), łagodny (z wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub mniejszymi dmuchawami), bardzo łagodny (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub dmuchawami od 90 mm);
  • Czas: regulowany w zakresie 0–30°;
  • Kierunek obrotu: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara;
  • DEO Freewheel: Funkcję tę można włączać i wyłączać. Może ona zapewnić lepszą liniowość lub płynniejszą reakcję przepustnicy.

Funkcje ochrony kontrolera:

  • Ochrona rozruchu: Kontroler mierzy prędkość silnika podczas rozruchu. Jeśli prędkość przestaje rosnąć lub wzrost nie jest stabilny, kontroler uzna to za nieprawidłowy rozruch. Jeśli przepustnica jest w tym momencie mniejsza niż 15%, kontroler automatycznie spróbuje ponownie uruchomić silnik. Jeśli przepustnica jest większa niż 15%, należy całkowicie pociągnąć sterowanie przepustnicą, aby ponownie uruchomić silnik;
  • Zabezpieczenie termiczne sterownika: Silnik „zablokuje się”, jeśli temperatura sterownika przekroczy 110°C, co oznacza, że zabezpieczenie termiczne zostało aktywowane. Jeśli w tym czasie przesuniesz przepustnicę poniżej 60%, „blokada” zniknie, a sterownik dostarczy moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „blokada” pojawi się ponownie. Temperatura sterownika podczas włączania nie może przekraczać 70°C, w przeciwnym razie nie można uruchomić silnika;
  • Ochrona przed utratą sygnału przepustnicy: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli sygnał zaniknie przez 0,25 s, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i ryzyku wynikającemu z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po otrzymaniu normalnego sygnału kontroler wznowi normalną pracę;
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem: Sterownik wyłączy silnik lub automatycznie go ponownie uruchomi, gdy jego obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości;
  • Zabezpieczenie nadprądowe: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dozwoloną wartość, a następnie wznowi normalną pracę. Jeśli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dozwoloną wartość, silnik zostanie całkowicie wyłączony.

Wskazówka: Przy pierwszym uruchomieniu kontrolera najpierw skalibruj zakres przepustnicy zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można używać kontrolera i ustawiać inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej Kavan PRO LED.

Informacje techniczne

Używać Samoloty, śmigłowce
Typ Alternatywny
Prąd ciągły [A] 40
Maksymalny prąd szczytowy [A] 60
Artykuły LiXX 3–6
Napięcie BEC [V] 5.2–7.4
Prąd BEC [A] 8
Długość [mm] 47
Szerokość [mm] 28
Wysokość [mm] 14
Waga [g] 44
Regulacja Jednokierunkowy
Hamulec Tak
Wejście czujnika NIE
Programowalny Tak

Części zamienne i powiązane produkty

1 przedmiot

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.