1:8 Arrma Infraction 3S BLX: Turkusowy korpus

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 479,80 € |
W magazynie
Poniedziałek 22.09. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 23.09. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić | |
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieEkscytujący model samochodu RC Arrma Infraction 3S w skali 1:8. Koncepcja modelu Street Bash nadaje się do płaskich powierzchni, takich jak asfalt, żwir lub nisko przycięta trawa. Dzięki silnikowi bezszczotkowemu model jest niesamowicie zwinny, przyspiesza szybko i osiąga prędkość do 80 km/h. Najwyższe osiągi uzupełnia agresywny wygląd nadwozia i farba w sprayu w stylu graffiti.
Sprawdzona platforma Arrma 4x4 charakteryzuje się solidnym podwoziem kompozytowym z wydłużoną wysokością ścian bocznych w celu ochrony przed brudem, niezależnym zawieszeniem, amortyzatorami olejowymi z silikonowymi pierścieniami uszczelniającymi, metalowymi zębatkami i innymi przemyślanymi cechami konstrukcyjnymi. Łatwo dostępna modułowa konstrukcja Arrma umożliwia łatwą konserwację dzięki pojedynczym, łatwo wyjmowanym modułom (układ zasilania, elektronika i mechanizmy różnicowe).
Samochód jest wyposażony w regulowany docisk i uniwersalne opony dBoots Hoons Elevens. Opony są przyklejone do wytrzymałych czerwonych felg nylonowych i zapewniają niesamowitą przyczepność do szybkiego przyspieszania i skutecznego hamowania. Tylne skrzydło jest również ukształtowane tak, aby zmniejszyć turbulencje i opór powietrza.
Model wyposażono w najnowszą elektronikę Spektrum Smart ze wsparciem telemetrii i ekskluzywną stabilizacją jazdy AVC, która umożliwia łatwiejszą kontrolę nawet przy dużych prędkościach i na nierównych nawierzchniach. Stopień stabilizacji można łatwo regulować. Podczas korzystania z akumulatora Spektrum Smart nadajnik wyświetli stan naładowania akumulatora modelu.
Cechy:
Sztywne podwozie kompozytowe
Komponenty, które przyczyniają się do wysokiej wydajności samochodu, obejmują mocne i sztywne podwozie kompozytowe, układ kierowniczy oszczędzający energię, stalowe przekładnie i łożyska pokryte gumą. Wydłużone ściany boczne zmniejszają ilość zanieczyszczeń, które mogą dostać się do podwozia. Duży przedni zderzak piankowy zapewnia maksymalną ochronę.
Budowa modułowa
Arrma Infraction 3S wyróżnia się charakterystyczną dla Arrmy i łatwo dostępną modułową konstrukcją. Łatwo wyjmowalne moduły podwozia dla układu zasilania, elektroniki i elementów różnicowych umożliwiają szybką i łatwą konserwację.
Koła i opony
Opony terenowe dBoots Hoons Elevens są wykonane z wysokiej jakości gumy i zapewniają niesamowitą przyczepność na różnych nawierzchniach. Opony są przyklejone do wytrzymałych felg nylonowych. Zawierają wysokiej jakości wkładki zapewniające doskonałe wsparcie bieżnika.
Nadajnik i elektronika
Model jest sterowany za pomocą 3-kanałowego nadajnika Spektrum DX3 DSMR. Zainstalowany z odbiornikiem SR6200, posiada opcjonalną kontrolę trakcji AVC. Spektrum Firma 100A Smart ESC dostarcza dane telemetryczne w czasie rzeczywistym (takie jak napięcie akumulatora).
Amortyzatory olejowe
Amortyzatory olejowe są wyposażone w silikonowe pierścienie uszczelniające i są gwintowane, co ułatwia regulację wysokości jazdy i napięcia wstępnego sprężyny. W połączeniu z przednim i tylnym zawieszeniem typu double wishbone, przednim i tylnym stabilizatorem poprzecznym oraz dużym tylnym skrzydłem zapewniają samochodowi doskonałe prowadzenie.
Cyfrowe sterowanie serwomechanizmem Spektrum S651 MG
Nowe serwo Spektrum S651 MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednio stosowane serwo ADS-7M i jest wyposażone w metalowe koła zębate.
Spektrum Firma 100A Smart 2S-3S Kontroler bezszczotkowy
Model jest sterowany przez nowoczesny regulator Spektrum Firma 100A Smart 2S-3S AC z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Regulator odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym dostępne są dane dotyczące prądu, temperatury, całkowitego napięcia akumulatora Smart, napięcia poszczególnych ogniw akumulatora Smart, temperatury akumulatora Smart, pozostałej pojemności akumulatora i prędkości obrotowej silnika.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym materiale, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do obwodów. Kontroler włącza się i reguluje za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Kontroler charakteryzuje się:
Odbiornik SR6200A
Odbiornik Spektrum SR6200A 6-kanałowy z modulacją DSM2/DSMR ma doskonały zasięg i reakcję, nawet w obszarach z wieloma systemami 2,4 GHz. Odbiornik jest wyposażony w opatentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) i telemetrię pełnego zakresu. Odbiornik obsługuje technologię Spektrum Smart.
Nadajnik DSMR Spektrum DX3 2,4 GHz
Nadajnik Spektrum DX3 ze zintegrowaną anteną i inteligentnym wskaźnikiem stanu naładowania baterii w modelu. Wskaźnik stanu baterii w nadajniku. Doskonały zasięg, reakcja i odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawianie niezbędnych parametrów. Obsługa najnowszych technologii, w tym Spektrum SMART. Podstawowe cechy nadajnika:
Technologia Spectrum Smart
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, łatwiejszą obsługę i pielęgnację baterii. Wszystkie komponenty SMART mogą komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne. Aby wyświetlić pełną telemetrię, musisz mieć kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlacz telemetryczny zależy od typu nadajnika dla konkretnego modelu. Więcej informacji o technologii Smart można znaleźć na naszym blogu .
Technologia AVC (aktywnego sterowania pojazdem)
Technologia AVC to zaawansowana technologia Spektrum firmy Horizon Hobby przeznaczona do modeli samochodów RC. Ten system stabilizacji wprowadza zupełnie nowy sposób sterowania samochodami RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekcji układu kierowniczego i przepustnicy. Dzięki automatycznym interwencjom w układ kierowniczy i moc silnika, efektem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie w samolocie i na zakrętach oraz bezpieczniejsze trzymanie się toru. Oczywiście istnieje zmienna czułość stabilizacji, w tym możliwość jej wyłączenia.
Nowe złącza IC5
Nowe złącza IC5 charakteryzują się nowoczesnym wzornictwem, kładącym nacisk na bezpieczeństwo i prostotę. Styki wykonane są z pozłacanych pinów i gniazd o średnicy 5 mm.
*) Informacje na temat specyfikacji wodoodporności można znaleźć w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi w wilgotnych środowiskach można znaleźć na blogu .
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się zmontowany model samochodu RC Arrma Infraction 3S BLX RTR w skali 1:8 z zainstalowanymi komponentami: inteligentnym sterownikiem bezszczotkowym Firma 100A, bezszczotkowym silnikiem Firma 3660-3900kV, odbiornikiem Spektrum 6200A DSMR AVC, serwo Spektrum S651 MG. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR, instrukcje CZ i wielojęzyczna instrukcja EN,
NIE, FR.
Należy zakupić
Do uruchomienia modelu potrzebny będzie akumulator LiPo 2S–3S o pojemności 5000 mAh wyposażony w złącze zasilania IC5 lub EC5, odpowiednia ładowarka oraz 4 ogniwa AA (baterie ołówkowe) do zasilania nadajnika.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów imbusowych. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszego asortymentu.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku, ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone tym klejem przed samoczynnym poluzowaniem.
Typ | Na każdą drogę |
Podwozie | Kompozyt nylonowy |
Skala | 1:8 |
Długość | 562 mm |
Szerokość | 257 mm |
Wysokość | 161 mm |
Rozstaw osi | 335 mm |
Prześwit podwozia | 15mm |
Komora baterii | 165×51×48 mm |
Waga | 2,85 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Prąd zmienny 3660-3900kV |
Koła przednie | Opona dBoot Elevens, sześciokątna 14 mm |
Koła tylne | Opona dBoot Elevens, sześciokątna 14 mm |
Prędkość | 80 kilometrów na godzinę |
Moduł przekładni | M0.8 |
Przełożenie | 7.12 |
181 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .