1:10 Arrma Kraton 4S V2 BLX 4WD: Podwozie kompozytowe

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 556,41 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNowa, większa i ulepszona wersja modelu Arrma Kraton 4S V2 BLX RC stanowi idealny środek między mniejszymi modelami 3S i większymi 6S. Dzięki doskonałemu napędowi AC osiąga prędkości do 80 km/h. Napęd 4×4 gwarantuje niezrównane właściwości jezdne. Przeprojektowany układ napędowy zapewnia większą trwałość. Zastosowano nową, najwyższej klasy elektronikę Spektrum z możliwością indywidualnych ustawień i innymi funkcjami.
Podwozie wyposażono w nowe i większe wieże amortyzatorów, a same amortyzatory są dłuższe, co zapewnia płynniejszą amortyzację. Ramiona i całkowita długość modelu zostały również wydłużone, co poprawia stabilność i prowadzenie samochodu. Trwałość układu napędowego została zwiększona dzięki stalowym przekładniom w skrzyni biegów, mechanizmie różnicowym i wałach napędowych CVD. Te ulepszenia są dodatkiem do sprawdzonych funkcji z poprzedniej generacji. Należą do nich sztywne kompozytowe podwozie, przednie i tylne płyty poślizgowe, układ kierowniczy servo-saver, sprzęgło cierne i zastosowanie wysokiej jakości uszczelnionych łożysk. Model wykorzystuje łatwo dostępną modułową konstrukcję Arrma, co ułatwia konserwację.
Nadwozie modelu ma solidne tylne skrzydło, aby zwiększyć docisk. Przednie i tylne zderzaki chronią przed uderzeniami. Z tyłu zamontowano koła podporowe do jazdy na tylnych kołach. Opony dBoots Copperhead 2 LP są wykonane z wysokiej jakości mieszanki gumowej z grubym bieżnikiem, co zapewnia doskonałą przyczepność na niemal wszystkich nawierzchniach.
Nowe funkcje Arrma Kraton 4S V2 BLX:
Maksymalna trwałość
Cechy, które przyczyniają się do wysokiej trwałości podwozia, obejmują mocniejsze podwozie kompozytowe, ochronne płyty ochronne z przodu i z tyłu, układ kierowniczy z trwałym servo-saverem, sprzęgło cierne i łożyska kulkowe w całym układzie napędowym. Podniesione boki podwozia ograniczają przedostawanie się brudu do modelu. Przednie i tylne zderzaki skutecznie pochłaniają uderzenia.
Koncepcja modułowa
Cały model jest zaprojektowany tak, aby był jak najprostszy w obsłudze, a każdy komponent można łatwo zdemontować w krótkim czasie. Kontroler, sterowanie serwo i skrzynka odbiorcza z samym odbiornikiem są łatwo dostępne.
Amortyzatory olejowe Big Bore
Dłuższe amortyzatory z korpusem aluminiowym są wypełnione olejem.
Koła i opony
Wysokiej jakości opony gumowe dBoots Copperhead 2 LP przyklejone są do kół MT 3,8" za pomocą aluminiowych nakrętek i 17-milimetrowych kołków.
Spektrum Firma 120A V2 Smart 3S-4S Kontroler bezszczotkowy
Model jest sterowany przez nowoczesny kontroler Spektrum Firma 120A Smart 3S-4S z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym dostępne są dane dotyczące prądu, temperatury, całkowitego napięcia akumulatora Smart, napięcia poszczególnych ogniw akumulatora Smart, temperatury akumulatora, pozostałej pojemności lub prędkości obrotowej silnika.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym materiale, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu. Kontroler włącza się i reguluje za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Kontroler charakteryzuje się:
Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR
Odbiornik SR315 DSMR Sport, mikroodbiornik nowej generacji, waży zaledwie 6 g. Dzięki Smart Safe lub Gas Failsafe, sparowaniu z przyciskiem, technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika.
Nadajnik Spektrum SLT3
Nadajnik Spektrum SLT3 3-kanałowy na kierownicę, działający w paśmie 2,4 GHz, jest zgodny z protokołem SLT. Niska waga nadajnika Spektrum SLT3 pozwala na trzymanie go przez długi czas bez zmęczenia. Kierownica jest pokryta pianką, co zapewnia pewny i pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny — wszystkie elementy sterujące są umieszczone tak, aby były szybko dostępne, gdy są potrzebne. Dostępna jest bezpieczna pętla do przymocowania do paska. Nadajnik charakteryzuje się:
Technologia Spectrum Smart
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, transmisji telemetrycznej, łatwiejszej obsłudze i pielęgnacji baterii. Wszystkie komponenty Smart, w tym baterie, mogą komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne. Aby wyświetlić pełną telemetrię, musisz mieć kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlacz telemetryczny zależy od typu nadajnika dla konkretnego modelu.
*) Informacje na temat specyfikacji wodoodporności można znaleźć w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi w wilgotnych środowiskach można znaleźć na blogu .
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się w pełni zmontowany model RC samochodu zdalnie sterowanego Arrma Kraton 4S BLX z zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Spektrum 3668 2400kV, sterownikiem Spektrum Firma 120A V2 Smart 3S-4S, serwo Spektrum S662 MG i odbiornikiem Spektrum SR315 DSMR/SLT. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz, zworka IC5, klucz imbusowy 2,0 mm i 2,5 mm. W zestawie znajduje się instrukcja w języku CZ oraz wielojęzyczna instrukcja w językach EN, DE, FR.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą 4 ogniwa AA (baterie ołówkowe) do nadajnika, akumulator LiPo wyposażony w złącze zasilania IC5/EC5 i odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego. Do normalnej jazdy zalecamy akumulator LiPo Spektrum 11,1 V 5000 mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 LiPo 11,1 V 5000 mAh z technologią Smart G2. Maksymalną wydajność samochodu można uzyskać, stosując akumulator LiPo Spektrum 14,8 V 5000 mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 LiPo 14,8 V 5000 mAh z technologią Smart G2.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów imbusowych. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszego asortymentu.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku, ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone tym klejem przed samoczynnym poluzowaniem.
Typ | Truggy |
Podwozie | Złożony |
Skala | 1:10 |
Długość | 547 mm |
Szerokość | 450 mm |
Wysokość | 206 mm |
Rozstaw osi | 355 mm |
Prześwit podwozia | 58 mm |
Komora baterii | 156×51×48 mm |
Waga | 4,2 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Prąd zmienny 2400 kV |
Czas jazdy | 25 do 30 minut z LiPo 14,8 V 5000 mAh |
Prędkość | Do 80 km/h |
Olej do amortyzatorów | 0 |
Olej do mechanizmu różnicowego | 0 |
Regulator | Firma AC 120A |
Koła i opony | MT 3,8", opony dBoots Copperhead 2 LP, sześciokąt 17 mm |
223 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .