1:7 Arrma Mojave 6S BL 4WD RTR (czerwony)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 745,93 €
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Wtorek 05.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Arrma
Kod produktu: ARA7604V2T2
EAN: 5052127038812

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Arrma - 1:7 Arrma Mojave 6S BL 4WD RTR (czerwony) - ARA7604V2T2

Model Arrma Mojave 6S BLX 4WD RC w skali 1:7 jest gotowy do ekstremalnej jazdy terenowej i drogowej. Silnik Firma 4074 2050kV, inteligentny kontroler Firma 150A, aluminiowe podwozie, maks. prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum SR315, cyfrowe serwo Spektrum S652.

Arrma Mojave 6S BLX 4WD nie pozostawi nikogo w wątpliwości co do swoich osiągów, samochód radzi sobie w trudnych warunkach nawet na nieutwardzonych drogach, na których może driftować. Niezawodny zestaw Spektrum SLT3 2.4GHz RC pomoże Ci w jeździe. Duży i mocny samochód kryje 3-milimetrowe anodowane aluminiowe podwozie z centralnym wzmocnieniem pod nadwoziem dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności.

Wysokowydajny układ napędowy 4x4 obejmuje wytrzymałe stalowe wały napędowe i całkowicie metalowe mechanizmy różnicowe. Przekładnię środkową można zdemontować, odkręcając zaledwie pięć śrub, co znacznie przyspiesza serwisowanie. Przesuwna szyna skrzyni ładunkowej silnika umożliwia szybki i łatwy dostęp do silnika. Duże zderzaki, amortyzatory wypełnione olejem na masywnych przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots Hoons mocno osadzone na torze.

Cechy samochodu Arrma Mojave 6S BLX 4WD:

  • duży i mocny model samochodu RC w skali 1:7;
  • Jedź z prędkością 90 km/h przy użyciu akumulatora 6S z opcjonalną przekładnią zębatą;
  • karoseria z akcesoriami modelarskimi;
  • metalowe koła zębate w mechanizmach różnicowych i skrzyniach biegów;
  • podwozie wykonane z 3mm anodowanego, bardzo wytrzymałego aluminium 6061-T6;
  • centralne wzmocnienie podwozia gwarantuje maksymalną trwałość podwozia;
  • funkcjonalne zderzaki przedni i tylny;
  • łatwo dostępna platforma umożliwiająca szybki demontaż silnika;
  • trwałe, solidne ramiona z czerwonymi anodowanymi aluminiowymi nasadkami;
  • wodoodporna skrzynka odbiorcza;
  • skuteczny serwozabezpieczacz;
  • Napęd 4×4 z wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi;
  • dyferencjały i przekładnie wykonane w całości z metalu;
  • niezależne zawieszenie osi;
  • regulowane amortyzatory aluminiowe;
  • przednie i tylne wieże amortyzatorów wykonane z czarnego anodowanego aluminium;
  • Opony uniwersalne dBoots FORTRESS;
  • supertrwałe piasty kół zapewniające dużą wytrzymałość;
  • Pierścienie uszczelniające nakrętki piasty koła;
  • Nadajnik 3-kanałowy Spektrum SLT3 2,4 GHz;
  • Odbiornik dwuprotokołowy Spektrum SR315 3-kanałowy;
  • Serwo cyfrowe Spektrum S652;
  • Spektrum Firma 150A Inteligentny sterownik;
  • Silnik prądu przemiennego Spektrum Firma 4074 2050kV;
  • pręty o różnej wytrzymałości.

Regulacja przegubów kulowych

Przedni drążek kierowniczy jest zamontowany na sworzniach kulowych górnego i dolnego ramienia, które mają możliwość regulacji luzu kulowego w mocowaniu drążka kierowniczego. Regulacja jest łatwa, odbywa się poprzez przekręcenie śruby imbusowej.

Szybki demontaż mechanizmów różnicowych

Mojave 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy metalowe mechanizmy różnicowe, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność tych odsłoniętych części. Łatwo dostępne przednie i tylne mechanizmy różnicowe umożliwiają wykonywanie konserwacji w ciągu kilku minut. Oznacza to, że poświęcasz mniej czasu na serwisowanie, dzięki czemu możesz poświęcić więcej czasu na jazdę.

Środkowa rozpórka

Aby zapobiec uginaniu się płyty podwozia podczas jazdy, wzmocniono ją sztywnym prętem, który jest zakotwiczony pomiędzy wieżami amortyzatorów.

Stylowy przedni i tylny zderzak

Zderzaki nie tylko zapewniają ochronę przed uderzeniami, ale także mają charakterystyczny aspekt projektowy. Są częścią ogólnego wyglądu samochodu i dodają ciekawych detali do karoserii.

Doskonałe umiejętności w biegach przełajowych

Konstrukcja podwozia opiera się na wymogu doskonałej zdolności terenowej, dlatego priorytetem były parametry takie jak skok amortyzatora, rozstaw osi i prześwit. Dzięki temu samochód poradzi sobie nawet w trudnym terenie.

Duży rajd samochodowy

Osie są zamontowane na dużych przegubach kulowych, które doskonale gwarantują wymagania dużego skoku i swobody ruchu. Przeguby są zamontowane w osiach na aluminiowych tulejach, które bezpiecznie zapewniają przeniesienie mocy z kół na osie.

Opcje koloru nadwozia

Samochód dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: czarno-zielonej i czarno-czerwonej. Inne wersje kolorystyczne można nabyć opcjonalnie.

Realistyczne szczegóły

Samochód wygląda jak prawdziwy Desert Special. Realizm podkreśla również kokpit, w którym znajdują się kierowcy, instrumenty pokładowe i nawigacja. Na masce znajduje się gaśnica, osłona chłodnicy, światła z przodu i mnóstwo naklejek na karoserii.

SPEKTRUM INTELIGENTNEJ TECHNOLOGII

Nowe technologie są wprowadzane do modelu poprzez zainstalowane komponenty Spektrum, silnik i kontroler Firma, które obsługują transmisję telemetryczną i pozwalają śledzić stan komponentów. Odbiornik SR315 komunikuje się ze zgodnymi nadajnikami Spektrum DSMR. A jeśli używasz również akumulatora Smart Propulsion, możesz skonfigurować pełen zakres elementów telemetrycznych.

Skrzynka odbiorcza z uszczelką

Skrzynka odbiorcza ma wejście kablowe uszczelnione gumową uszczelką. Zapewnia to wodoodporność, więc brud i woda nie mogą dostać się do skrzynki.

Łożyska uszczelnione gumą

Samochód jest w pełni wyposażony w łożyska kulkowe z dwustronnymi uszczelkami gumowymi, które zapewniają dłuższą żywotność łożysk.

Serwooszczędzacz

Servosaver skutecznie pochłania uderzenia z przednich kół modelu, chroniąc układ kierowniczy serwa. Ponadto aluminiowy Servosaver jest lekki, co zapewnia mniejszą wagę i lepsze prowadzenie.

SPEKTRUM FIRMA 150A SMART 3S-6S Regulator AC

Sterowanie silnikiem zapewnia nowoczesny sterownik SPEKTRUM FIRMA 150A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Sterownik odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość obrotowa silnika są dostępne w czasie rzeczywistym.

Elektronika jest całkowicie zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do elektroniki. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.

  • kontroler zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4;
  • kontroler jest wodoodporny;
  • zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed awarią;
  • automatyczne rozłączanie LiPo przy niskim napięciu;
  • wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem zapewniający wysoką wydajność;
  • regulowany, wysokowydajny BEC;
  • złącza IC5 o wysokiej rezystancji, kompatybilne ze złączami EC5;

Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2050Kv 4074

  • zasilanie do 6 ogniw LiPo;
  • obudowa aluminiowa z czarnym anodowaniem i grawerowanym logo Spektrum;
  • konstrukcja czterobiegunowa zapewniająca płynną pracę i wysoki moment obrotowy;
  • wał o średnicy 5mm osadzony jest na łożyskach kulkowych;
  • silnik jest fabrycznie wyposażony w 4-milimetrowe pozłacane złącza zapewniające niezawodne połączenie;
  • Rowek na końcu wału silnika umożliwia bezpieczne zamocowanie zębatki.

Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik na kierownicę Spektrum SLT3 działa w paśmie 2,4 GHz i jest zgodny z protokołem SLT. Nadajnik Spektrum SLT3 jest lekki i łatwy do trzymania. Kierownica jest pokryta pianką, co zapewnia pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny. Wszystkie elementy sterujące są umieszczone tak, aby były szybko dostępne, gdy są potrzebne. Dołączony jest bezpieczny pasek do przymocowania do paska.

  • Zestaw Spektrum SLT 3-kanałowy RC do sterowania kierownicą, zapewniający niezawodne sterowanie,
  • Sprawdzona konstrukcja zapewniająca wygodne trzymanie bez zmęczenia,
  • możliwość ograniczenia maksymalnych wychyłów kanału sterującego i przepustnicy,
  • podwójne odchylenia kanału sterującego i ogranicznik mocy silnika 50%, 75% i 100%,
  • Trzeci kanał można wykorzystać do podłączenia dodatkowych urządzeń, np. modułów dźwiękowych.

Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR

Nowa generacja SR315 DSMR Sport w mikroprojektach waży zaledwie 6 g. Wybór SmartSafe™ lub „Gas” Failsafe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika.

  • konstrukcja pudełkowa z zaokrąglonymi rogami i niską wagą,
  • dzięki przyciskowi parowania nie potrzebujesz złącza parującego,
  • bezpieczny protokół modulacji DSMR i wysoka częstotliwość klatek na sekundę wynosząca 5,5 ms,
  • kompatybilny z telemetrią SMART (nadajnik DMSR kompatybilny z aplikacją SPEKTRUM Dashboard).

Zawartość opakowania

Pakiet zawiera w pełni zmontowany model samochodu RC z kontrolerem Smart AC Firma 150A, silnikiem Firma 4074 2050kV, odbiornikiem SR315 i serwo SPMS652. Zawiera również nadajnik Spektrum SLT3 i pomalowane nadwozie. Akcesoria obejmują klucz krzyżakowy, klucz nasadowy, zworkę IC5 i zębatkę 20T. Instrukcje w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i czeskim.

Należy zakupić

Do uruchomienia modelu potrzebne będą 4 baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy i odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.

Akcesoria do normalnej eksploatacji

Do normalnej eksploatacji samochodu zdalnie sterowanego potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.

Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu, a w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!

Klej do śrub jest również potrzebny do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku, przekładnia ślimakowa w zębatce) muszą być zabezpieczone przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Filmy

Informacje techniczne

Typ Ciężarówka wyścigowa na pustyni
Podwozie 6061-T6
Skala 1:7
Długość 715 mm
Szerokość 355 mm
Wysokość 269 mm
Rozstaw osi 420 mm
Komora baterii 158×48×70 mm
Waga 5400g
Prowadzić 4WD
Silnik Prąd zmienny 2050kV
Koła przednie dBoots FORTECA
Koła tylne dBoots FORTECA
Czas jazdy 25 do 30 minut z LiPo 14,8 V 5000 mAh
Prędkość Do 60 mil na godzinę
Rozmiar dysku 61×83 mm
Średnica opony 139 mm
Nośnik płyt Sześciokąt 17mm
Zestaw zdalnie sterowany Spectrum STX2 2,4 GHz FHSS
Regulator BLX 185 150A 4-6S, złącze IC5
Serwo ADS-15M WP

Do pobrania

Części zamienne i powiązane produkty

272 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.