1:7 Arrma Firearm 6S BLX 4WD: Nakrętki osi przedniej czarne, aluminiowe z pierścieniami uszczelniającymi (4 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 745,93 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel wyścigowy Arrma TLR Tuned Typhon 4WD w skali 1:8 RC buggy jest wyposażony w najlepsze części TLR zapewniające większą wytrzymałość, trwałość i szeroki zakres właściwości jezdnych. Dzięki temu masz w pełni zmontowany samochód gotowy na wejście do wyścigów. Pakiet zawiera nadajnik Spektrum 2,4 GHz SLT3.
Samochód ma szeroki zakres opcji strojenia podwozia, co jest niezbędne do wyścigów. Jednostka napędowa umożliwia pracę na bateriach LiPo 4–6S. 4S–6S LiPo, model natychmiast wystrzeli na tor. Model jest wyposażony w specjalne aluminiowe części TLR Tuned 7075-T6, a mianowicie płytę podwozia, drążek kierowniczy, regulowane górne i dolne łączniki zawieszenia, korpusy amortyzatorów oraz przednie i tylne wieże amortyzatorów. Wszystkie te części są wyposażone w laserowo wytrawione logo TLR Tuned. Amortyzatory są przymocowane do wież za pomocą wytrzymałych wsporników Extreme Bash (EXB).
Arrma TLR Tuned Typhon 4WD ma wytrzymały układ napędowy, który wytrzymuje ekstremalną jazdę, z całkowicie metalowymi przekładniami różnicowymi, skrzyniami biegów i wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi. Opony Exybyte Race-Compound są zaprojektowane tak, aby radzić sobie z różnymi rodzajami terenu. Konserwacja jest ograniczona do minimum. Aluminiowy przesuwny uchwyt umożliwia szybki i łatwy dostęp do silnika. To idealny buggy RC dla średniozaawansowanych kierowców wyścigowych.
Główne cechy
Części aluminiowe TLR Tuned
Model samochodu RC zawiera szereg wysokiej klasy aluminiowych części TLR Tuned, które zwiększają trwałość i poprawiają prowadzenie. To idealna platforma wyścigowa dla średniozaawansowanych kierowców!
Regulowane wsporniki zawieszenia
Aluminiowe dolne i górne wsporniki zawieszenia pozwalają na szczegółowe regulacje za pomocą dołączonych podkładek w celu uzyskania najlepszych rezultatów.
Aluminiowy wspornik silnika i serwa kierowniczego
Silnik bezszczotkowy Firma 2050kV jest zamontowany na czarnym anodowanym aluminiowym wsporniku przesuwnym, co zapewnia wysoką trwałość i szybki, bezproblemowy dostęp. Mocowanie serwa i 17-milimetrowe uchwyty kół są również wykonane z aluminium.
Amortyzatory olejowe
Regulowane amortyzatory olejowe są montowane za pomocą trwałych mocowań EXB Extreme Bash do aluminiowych wież TLR Tuned 7075-T6. Amortyzatory mają aluminiowy korpus, precyzyjnie obrobione tłoki, osłony przeciwpyłowe zapobiegające przedostawaniu się brudu i nakrętkę ułatwiającą regulację napięcia wstępnego sprężyny.
Nadwozie Race Spec
Eleganckie nadwozie w ekskluzywnych kolorach Race Spec uzupełniono regulowanym tylnym skrzydłem o niskim oporze, które zapewnia dodatkową siłę docisku, co przekłada się na responsywne prowadzenie przy dużych prędkościach.
Wysoka przyczepność dzięki oponom dBoots Exabyte
Opony dBoots Exabyte są wykonane z wysokiej jakości gumy. Wielowarstwowy wzór bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność w każdych warunkach. Opony zawierają wkładki piankowe i są przyklejone do nylonowych obręczy.
Spektrum Firma 150A Inteligentny kontroler bezszczotkowy 3S–6S
Silnik jest sterowany przez nowoczesny sterownik Spektrum Firma 150A Smart z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Sterownik odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Dostępne są dane w czasie rzeczywistym dotyczące prądu, temperatury silnika, całkowitego napięcia akumulatora, napięcia poszczególnych ogniw, temperatury i pozostałej pojemności akumulatora oraz prędkości obrotowej silnika.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym materiale, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do elektroniki. Regulator prędkości jest włączany i regulowany za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną.
Funkcje kontrolera:
Cechy silnika Spektrum Firma 4074 2050kV:
Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR
Odbiornik SR315 DSMR Sport, mikroodbiornik nowej generacji, waży zaledwie 6 g. Wybierz SmartSafe lub Gas Failsafe i sparuj za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika.
Nadajnik Spektrum SLT3
Nadajnik Spektrum SLT3 3-kanałowy na kierownicę działa w paśmie 2,4 GHz i jest zgodny z protokołem SLT. Niska waga nadajnika Spektrum SLT3 zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży. Kierownica jest pokryta pianką, co zapewnia pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny — wszystkie elementy sterujące są umieszczone tak, aby były szybko dostępne, gdy są potrzebne. Dołączony jest bezpieczny pasek do przymocowania do paska.
Technologia Spectrum Smart
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, transmisji telemetrycznej, łatwiejszej obsłudze i pielęgnacji baterii. Wszystkie komponenty Smart, w tym baterie, mogą komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne. Aby wyświetlić pełną telemetrię, musisz mieć kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlacz telemetryczny zależy od typu nadajnika dla konkretnego modelu. Więcej informacji o technologii Smart można znaleźć na naszym blogu . Przegląd kompatybilnych nadajników jest dostępny tutaj .
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się zmontowany model RC samochodu Arrma Typhon 6S BLX z zainstalowanymi częściami i podzespołami wyścigowymi TLR Tuned: inteligentny sterownik bezszczotkowy Firma 150A, silnik Firma 4074 2050kV, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 MG. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz, 4 baterie AA do nadajnika, dodatkowy spoiler skrzydła ciśnieniowego, dolne i górne podkładki zawieszenia, klucz krzyżakowy, klucz do kół, klucze imbusowe 1,5; 2,0; 2,5; 3,0 i 5,0 mm, zworka IC5, instrukcja CZ oraz podręczniki EN, DE, FR, IT.
*Sprawdź specyfikację wodoodporności w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Należy zakupić
Aby uruchomić model, konieczne jest zakupienie akumulatora napędowego i odpowiedniej ładowarki do akumulatora napędowego. Najlepiej jest użyć jednego akumulatora LiPo napędowego z 4 lub 6 ogniwami wyposażonymi w złącze zasilania IC5/EC5. Pojemność akumulatora napędowego powinna wynosić 5000–6500 mAh, a obciążalność prądowa powinna wynosić co najmniej 50C. W takim przypadku należy zewrzeć drugie wejście kabla Y za pomocą dołączonego zworki IC5.
Możliwe jest również korzystanie z modelu na parze dwuogniwowych (7,4 V) lub trzyogniwowych (11,1 V) akumulatorów LiPo, które łączy się szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory podłącza się do kabla Y, który jest fabrycznie zamontowany w kontrolerze. Wadą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne i jednakowo naładowane.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów imbusowych. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszego asortymentu.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku, ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone tym klejem przed samoczynnym poluzowaniem.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek nie jest zadowalający, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze.
Typ | Buggy |
Podwozie | Metal |
Skala | 1:8 |
Długość | 515 mm |
Szerokość | 312 mm |
Wysokość | 189 mm |
Rozstaw osi | 328 mm |
Rozmiar komory baterii | Wymiary: 48×51×158 mm |
Waga | 3630g |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Firma AC 4074-2050kV |
Koła przednie | 83mm, 17mm sześciokąt |
Koła tylne | 83mm, 17mm sześciokąt |
Olej do amortyzatorów | 500 cSt |
Olej do mechanizmu różnicowego | 10k/100k/10k cSt (P/S/Z) |
Podwozie | Aluminium 7075-T6, grubość 3 mm |
Wałek zębaty | 16T |
Podwozie główne | 50T |
Moduł przekładni | M1 |
250 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .