1:7 Arrma Firearm 6S BLX 4WD: Kroužek unašeče hřídele (2 ks)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 745,93 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC samochodu truggy z napędem 4WD Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8. Model jest napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym Spektrum Firma 4074 2050kV i osiąga maksymalną prędkość do 104 km/h. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz na kierownicę.
Ulepszony Arrma Kraton 6S BLX ma wytrzymałe części EXB (Extreme Bash). Doskonałe prowadzenie zarówno na asfalcie, jak i w terenie jest zapewnione przez niezależne zawieszenie wraz z szerokim rozstawem kół.
Podwozie, mechanizmy różnicowe, przedni zderzak, płyty podwozia, a nawet mocowania błotników zostały ulepszone i wzmocnione w celu zwiększenia trwałości. Zastosowana elektronika jest wodoodporna, więc nie musisz się martwić o jazdę w mokrych warunkach.
Model może być obsługiwany w połączeniu z akumulatorami LiPo 4S–6S, więc wybierając odpowiedni akumulator napędowy, możesz dostosować osiągi samochodu według potrzeb. Ponadto moc można ograniczyć do 75% lub 50% maksymalnej mocy za pomocą nadajnika.
Części EXB (Extreme Bash)
Nowa wersja modelu o wysokiej wydajności zapewnia jeszcze większą trwałość. Podwozie, płyty ochronne, mechanizmy różnicowe lub mocowania skrzydeł - inne elementy wzmacniające EXB zwiększają wytrzymałość modelu.
Nadwozie bez zszywek
Nadwozie samochodu zostało wyposażone w system mocowania bez klipsów, co ułatwia montaż i demontaż. Zmodernizowano również wspornik tylnego spojlera.
Ulepszone mechanizmy różnicowe
Centralny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu EXB poprawia kontrolę na śliskich nawierzchniach. Wytrzymałe stalowe półosie napędowe są niezawodne nawet przy trudnym użytkowaniu.
Amortyzatory olejowe
Model jest wyposażony w 16-milimetrowe aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem, które niezawodnie pochłaniają nawet silne uderzenia. Wysokość jazdy, czyli napięcie wstępne sprężyny, można łatwo regulować za pomocą nakrętki.
Opony
Opony dBoots Copperhead, przyklejone do designerskich kół wieloramiennych, zapewniają wysoką przyczepność zarówno w terenie, jak i na utwardzonych nawierzchniach.
Spektrum Firma 150A V2 Inteligentny kontroler bezszczotkowy 3S–6S
Za sterowanie silnikiem odpowiada nowoczesny regulator prędkości Spektrum Firma 150A V2 Smart 3S–6S z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w złączu zasilania IC5.
Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Dane w czasie rzeczywistym są dostępne na temat prądu, temperatury, całkowitego napięcia, napięcia poszczególnych ogniw, temperatury akumulatora, pozostałej pojemności i prędkości obrotowej silnika.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym związku, który chroni wrażliwe obwody przed wilgocią lub brudem. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Ulepszone oprogramowanie układowe V2 zapewnia większą wydajność i pewne wrażenia z jazdy. Podstawowe cechy kontrolera to:
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2050Kv 4074kV
Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2050Kv 4074kV jest kompatybilny z akumulatorami LiPo 4S–6S. Czterobiegunowa konstrukcja zapewnia płynną pracę silnika i wysoki moment obrotowy. Wał wyjściowy o średnicy 5 mm jest zamontowany na łożyskach kulkowych.
Silnik jest fabrycznie wyposażony w 4-milimetrowe pozłacane złącza zapewniające niezawodne połączenie ze sterownikiem. Rowek na końcu wału wyjściowego silnika umożliwia bezpieczne mocowanie zębatki.
Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR
Odbiornik Spektrum SR315 DSMR Sport nowej generacji w mikrokonstrukcji waży zaledwie 6 g. Możliwość wyboru SmartSafe lub Gas Fail-Safe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję.
Nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz
Nadajnik kierownicy Spektrum SLT3 2,4 GHz 3-kanałowy jest zgodny z protokołem SLT. Kierownica jest pokryta pianką, aby zapewnić pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny. Wszystkie elementy sterujące są umieszczone tak, aby były szybko dostępne, gdy są potrzebne. Do paska dołączono pętlę na pasek.
Technologia Spectrum Smart
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, transmisję telemetrii, łatwiejszą obsługę i konserwację baterii. Wszystkie komponenty Smart mogą komunikować się ze sobą i przesyłać telemetrię.
Aby wyświetlić pełną telemetrię, musisz mieć kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlacz telemetrii zależy od typu nadajnika dla konkretnego modelu. Więcej informacji o technologii Smart można znaleźć na naszym blogu . Przegląd kompatybilnych nadajników można znaleźć tutaj .
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera w pełni zmontowany model samochodu RC Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8 z zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowym sterownikiem Spektrum Firma 150A V2 Smart 3S–6S, bezszczotkowym silnikiem Spektrum Firma 4074 2050kv, odbiornikiem Spektrum SR315 DSMR i serwomechanizmem Spektrum S665 MG.
W skład zestawu wchodzą również 3-kanałowy nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz, duży klucz krzyżakowy, mały klucz krzyżakowy, klucze imbusowe (1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm), 4 podkładki, zworka IC5, 4 baterie AA do nadajnika, instrukcja w języku CZ oraz podręczniki w językach EN, DE, FR, IT.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebny będzie akumulator LiPo i odpowiednia ładowarka. Najlepiej użyć akumulatora LiPo Spektrum Smart 4S lub 6S o pojemności 5000–6800 mAh wyposażonego w złącze zasilania IC5. W takim przypadku należy zewrzeć drugie wejście kabla Y za pomocą dołączonego zworki IC5.
Możliwe jest również korzystanie z modelu na parze akumulatorów LiPo 2S lub 3S, które łączymy szeregowo. W tym przypadku podłączamy oba akumulatory do kabla Y, w który kontroler jest fabrycznie wyposażony. Wadą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne i jednakowo naładowane.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu zdalnie sterowanego potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub uszczelek jest niezadowalająca, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są tzw. zestawy naprawcze.
Typ | Truggy |
Podwozie | Aluminium |
Skala | 1:8 |
Długość | 596 mm |
Szerokość | 466 mm |
Wysokość | 216 mm |
Rozstaw osi | 377 mm |
Prześwit podwozia | 47mm |
Wymiary łoża baterii | 158×48×70 mm |
Waga | 5,61 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Firma Spectrum 4074 2050kV |
Koła przednie | 97 mm, opony 169 mm dBoots COPPERHEAD 2, driver 17 mm |
Koła tylne | 97 mm, opony 169 mm dBoots COPPERHEAD 2, driver 17 mm |
Czas jazdy | 25 do 30 minut z akumulatorem LiPo 14,8 V o pojemności 5000 mAh |
Maksymalna prędkość | Do 104 km/h |
Olej do amortyzatorów | 1300 cSt |
Olej różnicowy (P/S/Z) | 80 tys./100 tys./80 tys. cSt |
211 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .