1:8 Arrma Kraton 6S V6 BLX 4WD RTR (niebieski/różowy)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 745,93 €
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 06.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Arrma
Kod produktu: ARA8608V6T2
EAN: 5052127048774

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Arrma - 1:8 Arrma Kraton 6S V6 BLX 4WD RTR (niebieski/różowy) - ARA8608V6T2

Model RC samochodu truggy z napędem 4WD Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8. Model jest napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym Spektrum Firma 4074 2050kV i osiąga maksymalną prędkość do 104 km/h. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz na kierownicę.

Ulepszony Arrma Kraton 6S BLX ma wytrzymałe części EXB (Extreme Bash). Doskonałe prowadzenie zarówno na asfalcie, jak i w terenie jest zapewnione przez niezależne zawieszenie wraz z szerokim rozstawem kół.

Podwozie, mechanizmy różnicowe, przedni zderzak, płyty podwozia, a nawet mocowania błotników zostały ulepszone i wzmocnione w celu zwiększenia trwałości. Zastosowana elektronika jest wodoodporna, więc nie musisz się martwić o jazdę w mokrych warunkach.

Model może być obsługiwany w połączeniu z akumulatorami LiPo 4S–6S, więc wybierając odpowiedni akumulator napędowy, możesz dostosować osiągi samochodu według potrzeb. Ponadto moc można ograniczyć do 75% lub 50% maksymalnej mocy za pomocą nadajnika.

Części EXB (Extreme Bash)

Nowa wersja modelu o wysokiej wydajności zapewnia jeszcze większą trwałość. Podwozie, płyty ochronne, mechanizmy różnicowe lub mocowania skrzydeł - inne elementy wzmacniające EXB zwiększają wytrzymałość modelu.

Nadwozie bez zszywek

Nadwozie samochodu zostało wyposażone w system mocowania bez klipsów, co ułatwia montaż i demontaż. Zmodernizowano również wspornik tylnego spojlera.

Ulepszone mechanizmy różnicowe

Centralny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu EXB poprawia kontrolę na śliskich nawierzchniach. Wytrzymałe stalowe półosie napędowe są niezawodne nawet przy trudnym użytkowaniu.

Amortyzatory olejowe

Model jest wyposażony w 16-milimetrowe aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem, które niezawodnie pochłaniają nawet silne uderzenia. Wysokość jazdy, czyli napięcie wstępne sprężyny, można łatwo regulować za pomocą nakrętki.

Opony

Opony dBoots Copperhead, przyklejone do designerskich kół wieloramiennych, zapewniają wysoką przyczepność zarówno w terenie, jak i na utwardzonych nawierzchniach.

Spektrum Firma 150A V2 Inteligentny kontroler bezszczotkowy 3S–6S

Za sterowanie silnikiem odpowiada nowoczesny regulator prędkości Spektrum Firma 150A V2 Smart 3S–6S z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w złączu zasilania IC5.

Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Dane w czasie rzeczywistym są dostępne na temat prądu, temperatury, całkowitego napięcia, napięcia poszczególnych ogniw, temperatury akumulatora, pozostałej pojemności i prędkości obrotowej silnika.

Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym związku, który chroni wrażliwe obwody przed wilgocią lub brudem. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Ulepszone oprogramowanie układowe V2 zapewnia większą wydajność i pewne wrażenia z jazdy. Podstawowe cechy kontrolera to:

  • zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4;
  • kontroler jest wodoodporny;
  • zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed awarią;
  • automatyczne odłączanie akumulatora LiPo przy niskim napięciu;
  • solidna obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem;
  • regulowany i wydajny BEC;
  • Złącza zasilania IC5 są kompatybilne ze złączami EC5.

Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .

Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2050Kv 4074kV

Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2050Kv 4074kV jest kompatybilny z akumulatorami LiPo 4S–6S. Czterobiegunowa konstrukcja zapewnia płynną pracę silnika i wysoki moment obrotowy. Wał wyjściowy o średnicy 5 mm jest zamontowany na łożyskach kulkowych.

Silnik jest fabrycznie wyposażony w 4-milimetrowe pozłacane złącza zapewniające niezawodne połączenie ze sterownikiem. Rowek na końcu wału wyjściowego silnika umożliwia bezpieczne mocowanie zębatki.

Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR

Odbiornik Spektrum SR315 DSMR Sport nowej generacji w mikrokonstrukcji waży zaledwie 6 g. Możliwość wyboru SmartSafe lub Gas Fail-Safe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję.

Nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz

Nadajnik kierownicy Spektrum SLT3 2,4 GHz 3-kanałowy jest zgodny z protokołem SLT. Kierownica jest pokryta pianką, aby zapewnić pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny. Wszystkie elementy sterujące są umieszczone tak, aby były szybko dostępne, gdy są potrzebne. Do paska dołączono pętlę na pasek.

Technologia Spectrum Smart

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, transmisję telemetrii, łatwiejszą obsługę i konserwację baterii. Wszystkie komponenty Smart mogą komunikować się ze sobą i przesyłać telemetrię.

Aby wyświetlić pełną telemetrię, musisz mieć kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlacz telemetrii zależy od typu nadajnika dla konkretnego modelu. Więcej informacji o technologii Smart można znaleźć na naszym blogu . Przegląd kompatybilnych nadajników można znaleźć tutaj .

Zawartość opakowania

Zestaw zawiera w pełni zmontowany model samochodu RC Arrma Kraton 6S BLX w skali 1:8 z zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowym sterownikiem Spektrum Firma 150A V2 Smart 3S–6S, bezszczotkowym silnikiem Spektrum Firma 4074 2050kv, odbiornikiem Spektrum SR315 DSMR i serwomechanizmem Spektrum S665 MG.

W skład zestawu wchodzą również 3-kanałowy nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz, duży klucz krzyżakowy, mały klucz krzyżakowy, klucze imbusowe (1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm), 4 podkładki, zworka IC5, 4 baterie AA do nadajnika, instrukcja w języku CZ oraz podręczniki w językach EN, DE, FR, IT.

Należy zakupić

Do obsługi modelu potrzebny będzie akumulator LiPo i odpowiednia ładowarka. Najlepiej użyć akumulatora LiPo Spektrum Smart 4S lub 6S o pojemności 5000–6800 mAh wyposażonego w złącze zasilania IC5. W takim przypadku należy zewrzeć drugie wejście kabla Y za pomocą dołączonego zworki IC5.

Możliwe jest również korzystanie z modelu na parze akumulatorów LiPo 2S lub 3S, które łączymy szeregowo. W tym przypadku podłączamy oba akumulatory do kabla Y, w który kontroler jest fabrycznie wyposażony. Wadą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne i jednakowo naładowane.

Akcesoria do normalnej eksploatacji

Do normalnej eksploatacji samochodu zdalnie sterowanego potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.

Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!

Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.

Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub uszczelek jest niezadowalająca, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są tzw. zestawy naprawcze.

Filmy

Informacje techniczne

Typ Truggy
Podwozie Aluminium
Skala 1:8
Długość 596 mm
Szerokość 466 mm
Wysokość 216 mm
Rozstaw osi 377 mm
Prześwit podwozia 47mm
Wymiary łoża baterii 158×48×70 mm
Waga 5,61 kg
Prowadzić 4WD
Silnik Firma Spectrum 4074 2050kV
Koła przednie 97 mm, opony 169 mm dBoots COPPERHEAD 2, driver 17 mm
Koła tylne 97 mm, opony 169 mm dBoots COPPERHEAD 2, driver 17 mm
Czas jazdy 25 do 30 minut z akumulatorem LiPo 14,8 V o pojemności 5000 mAh
Maksymalna prędkość Do 104 km/h
Olej do amortyzatorów 1300 cSt
Olej różnicowy (P/S/Z) 80 tys./100 tys./80 tys. cSt

Do pobrania

Części zamienne i powiązane produkty

211 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.