Wał AXI 2826 V2

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 124,60 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSilnik elektryczny prądu przemiennego z obrotową obudową i magnesami neodymowymi o szerokim zastosowaniu przeznaczony jest do napędu większych modeli szybowców o masie do 3000 g, modeli silnikowych i akrobacyjnych o masie do 2500 g.
Nowa generacja silników AXI 2826/xx V2 charakteryzuje się większą wydajnością dzięki zaawansowanej konstrukcji, która w połączeniu ze zintegrowanym systemem chłodzenia wykorzystującym efekt turbiny przepływu powietrza, utrzymuje uzwojenia silnika chłodniejsze nawet o 20%.
Solidne i niezawodne silniki prądu przemiennego o dużej wydajności serii AXI 2826/xx V2 z obrotową obudową i magnesami neodymowymi posiadają utwardzony wał o średnicy 5 mm, zamontowany na trzech łożyskach kulkowych, co zapewnia bardzo dobrą stabilność mechaniczną zarówno w montażu normalnym, jak i odwróconym, a także pozwala na przenoszenie dużych obciążeń dynamicznych, typowych dla akrobacji lotniczych, i gwarantuje bardzo długą żywotność. Wirniki silników serii AXI 2826/xx V2 wyważane są na najnowocześniejszym urządzeniu do wyważania dynamicznego renomowanej firmy Schenck. Wysokiej jakości japońskie łożyska dostarczane do silników serii V2 charakteryzują się dłuższą żywotnością i cichą pracą.
Silniki serii AXI 2826/xx V2 dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu nadają się do bezpośredniego napędu dużych śmigieł bez konieczności stosowania przekładni, co zapewnia bardzo dobrą sprawność całego napędu.
System oznaczeń silników AXI xxYY/zz
xx - średnica stojana w mm
YY - długość stojana w mm
zz - liczba wątków
AXI 2826/10 V2 przeznaczony jest do montażu zarówno z przodu, jak i z tyłu. Do montażu z przodu, za przednią częścią silnika, należy użyć czterech śrub M3, które wchodzą w przednią część silnika na głębokość 3,5–4 mm. Grodzię silnika należy wykonać ze sklejki lotniczej o grubości 5 mm.
Montaż silnika
AXI 2826/10 V2 to bezszczotkowy silnik przeznaczony do zasilania modeli o masie lotnej do 3000 g. Jest zasilany z akumulatora litowo-polimerowego składającego się z 3–5 ogniw. Doskonale nadaje się do modeli takich jak nasze EPP "Warbirds" i modeli akrobacyjnych o rozpiętości skrzydeł 1300 - 1400 mm, Spitfire EP czy Mustang EP firmy Phoenix, hotlinerów do 2 kg, szybowców termicznych o długości 2,5 - 3,5 m itp.
Pakiet zawiera:
Silnik bezszczotkowy AXI 2826/10 V2 z kablami, tuleja zaciskowa do stałego śmigła, zestaw montażowy z tyłu, instrukcja.
Dane techniczne
Zasilanie ogniw LiXX: 3 - 5
Prędkość na wolt: 920 obr./min/V
Ilość wątków: 10
Rezystancja wewnętrzna: 42 mOhm
Prąd bez obciążenia: 1,7 A
Maksymalna wydajność: 86%
Prąd przy maksymalnej sprawności (η > 78%): 20 - 30 A
Maksymalny prąd szczytowy (60 s): 43 A
Maksymalna moc: 740 W
Średnica: 35 mm
Długość: 52 mm
Średnica wału: 5 mm
Waga: 177g
Liczba biegunów: 14
Czas: 15 - 25°
Regulator: 50 - 70 A
Szybowiec o wadze do 3000 g
Trener do wagi: 3000 g
Akrobata do wagi: 2600 g
3D do wagi: 1500 g
Zalecane śmigło: 3S: 14 x 7", 4S: 11 x 8", 13 x 6"
3 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .