Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-80SB 80A
Producent: |
Kavan
|
|
Kod produktu: |
KAV32.31030
|
|
EAN: |
8596450023383 |
|
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Wyślij zapytanie
Sprawdź dostępność
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
Kavan - Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-80SB 80A - KAV32.31030
Programowalny mikroprocesorowy sterownik do bezszczotkowych, bezczujnikowych silników prądu przemiennego do modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe. Wykorzystuje zaawansowaną zoptymalizowaną technologię sterowania, która znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy. Konstrukcja sterownika uwzględnia wysoką długoterminową nośność i trwałość, co jest wymagane w dużych modelach z dużą liczbą serwomechanizmów. Sterowniki są wyposażone w wydajny stabilizator mocy BEC o przełączanym napięciu wyjściowym, który dostarcza zasilanie do odbiornika i serwomechanizmów (normalne i HV) z akumulatora napędowego. W celu łatwej konfiguracji sterownika używana jest specjalna karta programująca LED KAVAN PRO, która jest dostarczana oddzielnie.
OPIS I FUNKCJE REGULATORA
- Sterownik wyposażony jest w wydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz; jest on kompatybilny z większością silników prądu przemiennego.
- Nadaje się do większości bezszczotkowych silników lotniczych zasilanych akumulatorami LiPo/Li-ion/LiFe 3-8S.
- Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
- Zoptymalizowana technologia sterowania znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, redukując temperaturę sterownika.
- Mocny stabilizator zasilania impulsowego BEC z napięciem wyjściowym regulowanym do 5,2, 6,0 lub 7,4 V i obciążalnością 8 A w trybie ciągłym i 20 A w trybie szczytowym. BEC jest oddzielony od innych obwodów sterujących, może utrzymać prawidłową funkcję nawet w przypadku przepalenia się płytki zasilającej z tranzystorami MOSFET sterownika.
- Tryby startu Normalny/Łagodny/Bardzo Łagodny nadają się zarówno do normalnych samolotów śmigłowych, jak i modeli z dmuchawami.
- Proste programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programującej KAVAN PRO LED.
- Specjalny kabel programujący służący do podłączenia sterownika do karty programującej LED pozwala użytkownikowi programować sterownik w dowolnym czasie i miejscu (szczegóły w instrukcji obsługi karty programującej LED KAVAN PRO).
- Normalny/proporcjonalny/odwrotny tryb hamowania (szczególnie tryb odwrotny) może skutecznie skrócić zasięg lądowania.
- Szereg funkcji zabezpieczających: zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilania i zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłużają żywotność sterownika.
- Kalibracja zakresu przepustnicy zapewniająca idealne dopasowanie do sygnału sterującego z Twojego zestawu RC.
FUNKCJE PROGRAMOWALNE
- Typ hamulca: Hamulec wyłączony, hamulec normalny (z intensywnością hamowania regulowaną w 7 poziomach), hamulec proporcjonalny (sterowany za pomocą sterownika przepustnicy: 0-20% wychylenia sterownika przepustnicy odpowiada 100-0% hamowania, 20-100% wychylenia sterownika odpowiada 0-100% przepustnicy), rewers (umożliwia włączenie rewersyjnej pracy silnika za pomocą dodatkowego kanału z przełącznikiem).
- Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować w zakresie od poziomu 1 do poziomu 7 w trybie „Normalnego hamowania”.
- Metoda odłączania silnika: Miękkie wyłączenie: Kontroler stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund po aktywacji zabezpieczenia napięciowego. Twarde wyłączenie: Silnik jest natychmiast wyłączany.
- Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ustawienie ręczne, aby uzyskać 100% niezawodną funkcję ochrony napięcia. Kontroler automatycznie oblicza liczbę ogniw podłączonego akumulatora zgodnie z regułą „3,7 V na ogniwo”, jeśli wybierzesz automatyczne wykrywanie.
- Zabezpieczenie napięciowe: Próg zabezpieczenia napięciowego można regulować w zakresie 2,8–3,8 V/ogniwo. Zabezpieczenie można również całkowicie wyłączyć.
- Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V.
- Rozruch: Rozruch normalny (natychmiastowy), Rozruch łagodny (z wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub mniejszymi dmuchawami), Bardzo łagodny rozruch (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub dmuchawami od 90 mm).
- Czas: regulowany w zakresie 0-30°.
- Kierunek obrotu: zgodnie z ruchem wskazówek zegara/przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
- DEO Freewheel: Funkcję tę można włączać i wyłączać. Może ona zapewnić lepszą liniowość lub płynniejszą reakcję przepustnicy.
FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA
- Ochrona rozruchu: Kontroler mierzy prędkość silnika podczas rozruchu. Jeśli prędkość przestaje rosnąć lub wzrost nie jest stabilny, kontroler uzna to za nieprawidłowy rozruch. Jeśli przepustnica jest w tym momencie mniejsza niż 15%, kontroler automatycznie spróbuje ponownie uruchomić silnik; jeśli przepustnica jest większa niż 15%, należy całkowicie pociągnąć sterowanie przepustnicą, aby ponownie uruchomić silnik.
- Zabezpieczenie termiczne kontrolera: Silnik „zablokuje się”, jeśli temperatura kontrolera przekroczy 110°C, co oznacza, że zabezpieczenie termiczne zostało aktywowane. Jeśli w tym czasie przesuniesz przepustnicę poniżej 60%, „blokada” zniknie, a kontroler dostarczy moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „blokada” pojawi się ponownie. Temperatura kontrolera podczas włączania nie może przekraczać 70°C, w przeciwnym razie nie można uruchomić silnika.
- Ochrona przed utratą sygnału przepustnicy: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli sygnał zaniknie przez 0,25 s, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i zagrożeniom wynikającym z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po otrzymaniu normalnego sygnału kontroler wznowi normalną pracę.
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem: sterownik wyłączy silnik lub automatycznie go uruchomi ponownie, gdy obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości.
- Zabezpieczenie nadprądowe: Kontroler natychmiast wyłącza silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dozwoloną wartość; następnie wznawia normalną pracę. Jeśli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dozwoloną wartość, silnik zostaje całkowicie wyłączony.
Wskazówka: Przy pierwszym uruchomieniu kontrolera należy najpierw skalibrować zakres przepustnicy zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można używać kontrolera i ustawiać inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej KAVAN PRO LED.
Informacje techniczne
Używać | Samolot, helikopter |
Typ | alternatywny |
Prąd ciągły [A] | 80 |
Maksymalny prąd szczytowy [A] | 100 |
Artykuły LiXX | 3 - 8 |
Napięcie BEC [V] | 5.2 - 7.4 |
Prąd BEC [A] | 8 |
Długość [mm] | 69,8 |
Szerokość [mm] | 34.6 |
Wysokość [mm] | 19.2 |
Waga [g] | 92 |
Regulacja | jednokierunkowy |
Hamulec | Tak |
Wejście czujnika | NIE |
Programowalny | Tak |
Części zamienne i powiązane produkty