Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-80SB 80A

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 68,15 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV32.31030
EAN: 8596450023383

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Regulator prądu przemiennego Kavan PRO-80SB 80A - KAV32.31030

Programowalny mikroprocesorowy sterownik do bezszczotkowych, bezczujnikowych silników prądu przemiennego do modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe. Wykorzystuje zaawansowaną zoptymalizowaną technologię sterowania, która znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy. Konstrukcja sterownika uwzględnia wysoką długoterminową nośność i trwałość, co jest wymagane w dużych modelach z dużą liczbą serwomechanizmów. Sterowniki są wyposażone w wydajny stabilizator mocy BEC o przełączanym napięciu wyjściowym, który dostarcza zasilanie do odbiornika i serwomechanizmów (normalne i HV) z akumulatora napędowego. W celu łatwej konfiguracji sterownika używana jest specjalna karta programująca LED KAVAN PRO, która jest dostarczana oddzielnie.

OPIS I FUNKCJE REGULATORA

  • Sterownik wyposażony jest w wydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz; jest on kompatybilny z większością silników prądu przemiennego.
  • Nadaje się do większości bezszczotkowych silników lotniczych zasilanych akumulatorami LiPo/Li-ion/LiFe 3-8S.
  • Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
  • Zoptymalizowana technologia sterowania znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, redukując temperaturę sterownika.
  • Mocny stabilizator zasilania impulsowego BEC z napięciem wyjściowym regulowanym do 5,2, 6,0 lub 7,4 V i obciążalnością 8 A w trybie ciągłym i 20 A w trybie szczytowym. BEC jest oddzielony od innych obwodów sterujących, może utrzymać prawidłową funkcję nawet w przypadku przepalenia się płytki zasilającej z tranzystorami MOSFET sterownika.
  • Tryby startu Normalny/Łagodny/Bardzo Łagodny nadają się zarówno do normalnych samolotów śmigłowych, jak i modeli z dmuchawami.
  • Proste programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programującej KAVAN PRO LED.
  • Specjalny kabel programujący służący do podłączenia sterownika do karty programującej LED pozwala użytkownikowi programować sterownik w dowolnym czasie i miejscu (szczegóły w instrukcji obsługi karty programującej LED KAVAN PRO).
  • Normalny/proporcjonalny/odwrotny tryb hamowania (szczególnie tryb odwrotny) może skutecznie skrócić zasięg lądowania.
  • Szereg funkcji zabezpieczających: zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilania i zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłużają żywotność sterownika.
  • Kalibracja zakresu przepustnicy zapewniająca idealne dopasowanie do sygnału sterującego z Twojego zestawu RC.

FUNKCJE PROGRAMOWALNE

  • Typ hamulca: Hamulec wyłączony, hamulec normalny (z intensywnością hamowania regulowaną w 7 poziomach), hamulec proporcjonalny (sterowany za pomocą sterownika przepustnicy: 0-20% wychylenia sterownika przepustnicy odpowiada 100-0% hamowania, 20-100% wychylenia sterownika odpowiada 0-100% przepustnicy), rewers (umożliwia włączenie rewersyjnej pracy silnika za pomocą dodatkowego kanału z przełącznikiem).
  • Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować w zakresie od poziomu 1 do poziomu 7 w trybie „Normalnego hamowania”.
  • Metoda odłączania silnika: Miękkie wyłączenie: Kontroler stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund po aktywacji zabezpieczenia napięciowego. Twarde wyłączenie: Silnik jest natychmiast wyłączany.
  • Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ustawienie ręczne, aby uzyskać 100% niezawodną funkcję ochrony napięcia. Kontroler automatycznie oblicza liczbę ogniw podłączonego akumulatora zgodnie z regułą „3,7 V na ogniwo”, jeśli wybierzesz automatyczne wykrywanie.
  • Zabezpieczenie napięciowe: Próg zabezpieczenia napięciowego można regulować w zakresie 2,8–3,8 V/ogniwo. Zabezpieczenie można również całkowicie wyłączyć.
  • Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V.
  • Rozruch: Rozruch normalny (natychmiastowy), Rozruch łagodny (z wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub mniejszymi dmuchawami), Bardzo łagodny rozruch (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub dmuchawami od 90 mm).
  • Czas: regulowany w zakresie 0-30°.
  • Kierunek obrotu: zgodnie z ruchem wskazówek zegara/przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
  • DEO Freewheel: Funkcję tę można włączać i wyłączać. Może ona zapewnić lepszą liniowość lub płynniejszą reakcję przepustnicy.

FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA

  • Ochrona rozruchu: Kontroler mierzy prędkość silnika podczas rozruchu. Jeśli prędkość przestaje rosnąć lub wzrost nie jest stabilny, kontroler uzna to za nieprawidłowy rozruch. Jeśli przepustnica jest w tym momencie mniejsza niż 15%, kontroler automatycznie spróbuje ponownie uruchomić silnik; jeśli przepustnica jest większa niż 15%, należy całkowicie pociągnąć sterowanie przepustnicą, aby ponownie uruchomić silnik.
  • Zabezpieczenie termiczne kontrolera: Silnik „zablokuje się”, jeśli temperatura kontrolera przekroczy 110°C, co oznacza, że zabezpieczenie termiczne zostało aktywowane. Jeśli w tym czasie przesuniesz przepustnicę poniżej 60%, „blokada” zniknie, a kontroler dostarczy moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „blokada” pojawi się ponownie. Temperatura kontrolera podczas włączania nie może przekraczać 70°C, w przeciwnym razie nie można uruchomić silnika.
  • Ochrona przed utratą sygnału przepustnicy: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli sygnał zaniknie przez 0,25 s, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i zagrożeniom wynikającym z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po otrzymaniu normalnego sygnału kontroler wznowi normalną pracę.
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem: sterownik wyłączy silnik lub automatycznie go uruchomi ponownie, gdy obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości.
  • Zabezpieczenie nadprądowe: Kontroler natychmiast wyłącza silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dozwoloną wartość; następnie wznawia normalną pracę. Jeśli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dozwoloną wartość, silnik zostaje całkowicie wyłączony.

Wskazówka: Przy pierwszym uruchomieniu kontrolera należy najpierw skalibrować zakres przepustnicy zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można używać kontrolera i ustawiać inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej KAVAN PRO LED.

Informacje techniczne

Używać Samolot, helikopter
Typ alternatywny
Prąd ciągły [A] 80
Maksymalny prąd szczytowy [A] 100
Artykuły LiXX 3 - 8
Napięcie BEC [V] 5.2 - 7.4
Prąd BEC [A] 8
Długość [mm] 69,8
Szerokość [mm] 34.6
Wysokość [mm] 19.2
Waga [g] 92
Regulacja jednokierunkowy
Hamulec Tak
Wejście czujnika NIE
Programowalny Tak

Części zamienne i powiązane produkty

1 przedmiot

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.