1:10 Axial SCX10 II: zderzak tylny Axial, uchwyt na koło zapasowe

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 661,25 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Model RC samochodu ekspedycyjnego Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler 4WD w skali 1:10 w wersji RTR. Wygląd modelu wzbogacono o realistyczną osłonę skrzyni biegów, model silnika V8, osie portalowe, misterne nadwozie i licencjonowane koła. Nadajnik Spektrum DX3, odbiornik/regulator Spektrum Firma Smart 40A jest gotowa zapewnić Ci korzyści płynące z innowacyjnej technologii Spektrum Smart.
Przekładnia SCX10 III Jeep JLU Wrangler z funkcją DIG na kanale 3 pozwoli Ci zablokować tylną oś poleceniem z nadajnika i zmniejszyć promień skrętu. Alternatywnie możesz ustawić dwubiegową skrzynię biegów i wybrać górny i dolny limit prędkości. Jeśli chcesz korzystać z obu funkcji, dwubiegowej skrzyni biegów i funkcji DIG, po prostu dodaj kolejny serwo i radio z co najmniej 4 kanałami (np. Spektrum DX5).
Wrangler SCX10 III Jeep JLU wykorzystuje osie portalowe w celu zwiększenia wydajności. Skrzynka akumulatorów mieści standardowy zestaw akumulatorów LiPo lub NiMH. Nowa konstrukcja ramy stalowej zapewnia większą elastyczność w układzie. Wewnętrzne osłony błotników i szyny podłogowe lepiej ukrywają wewnętrzne elementy, które w przeciwnym razie byłyby widoczne z boku podwozia.
Podwozie SCXIII ma nadwozie Jeep Wrangler Unlimited, które obejmuje klatkę bezpieczeństwa, przednią osłonę maski, wycieraczki, lusterka, klamki drzwi i inne detale, a także szczegółowe oświetlenie wnętrza i zewnętrzne oświetlenie LED. Nowe, wyższe i szersze opony Nitto Trail Grappler na 3-częściowych felgach beadlock zwiększają realizm jazdy i przyczepność na różnych nawierzchniach, skałach i w terenie.
Dzięki ekskluzywnej technologii DSMR nadajnika Spektrum DX3 urządzenie ma doskonały zasięg, szybką reakcję i wysoką odporność na zakłócenia. Użyj akumulatora Spektrum Smart LiPo, a będziesz mógł sprawdzić pojemność akumulatora na wskaźniku napięcia nadajnika DX3.
Cechy SCX10 III Jeep JLU Wrangler RTR:
Podwozie z błotnikami i osłonami podwozia
Podwozie modelu składa się ze stalowych profili połączonych poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcję odporną na skręcanie. Dzięki uniwersalnym uchwytom możesz wyposażyć model w elektronikę swojego wyboru. Aby zapobiec widoczności podzespołów elektronicznych i wnętrza, podwozie wyposażono w nadkola i dolne osłony. To rozwiązanie minimalizuje również wnikanie brudu do wnętrza modelu.
Możliwość regulacji rozstawu osi podwozia
Rozstaw osi podwozia Jeep JLU Wrangler SCX10 III można zmienić, po prostu zmieniając mocowanie profilu ramy i dodając opcjonalne półosie wahliwe. Półosie napędowe są zaprojektowane do dużych obciążeń, co znacznie poprawia właściwości jezdne nawet w trudnym terenie.
Uchwyty na baterie
Wrangler SCX10 III Jeep JLU ma standardową komorę baterii, która może pomieścić standardowe akumulatory LiPo lub NiMH. Jest również miejsce na bocznych szynach na mniejsze akumulatory potrzebne do innych akcesoriów, takich jak światła, wyciągarka itp.
Osie portalowe z przekładnią hipoidalną
Zaletą osi portalowych AR45 jest nie tylko większy prześwit, ale także korzystna redukcja momentu obrotowego na wale wyjściowym i redukcja momentu obrotowego na innych elementach układu napędowego.
Ulepszona geometria zawieszenia
Geometria zawieszenia jest oparta na poprzedniej wersji podwozia SCX10 II, ale została odpowiednio zmodyfikowana dla nowej wersji podwozia. Przednie zawieszenie zostało zoptymalizowane w celu zmniejszenia obciążenia układu kierowniczego. Tylne zawieszenie 4-link zostało zmodyfikowane w celu zmniejszenia momentu obrotowego. Napęd na przednie koła jest zapewniany przez stalowe półosie z przegubami uniwersalnymi. Cechy półosi:
2-biegowa skrzynia biegów z funkcją DIG
Model RC jest wyposażony w 2-biegową skrzynię biegów i funkcję DIG. Funkcja DIG jest sterowana zdalnie przez serwo w standardzie. Serwo na 3. kanale można przesuwać i używać do sterowania skrzynią biegów. Jeśli chcesz sterować obiema funkcjami zdalnie, musisz dodać 4-kanałowy zestaw RC z modulacją DSMR/DSM2 i mikroserwo Spektrum SPMSSX107.
Funkcja DIG
Aktywując tę funkcję, możesz zdalnie odłączyć i podłączyć tylną oś za pomocą nadajnika. Tylna oś jest wtedy albo napędzana, albo blokowana. Blokując tylne koła, radykalnie zwiększasz promień skrętu i obracasz model niemal na miejscu. Docenisz również funkcję DIG na stromych zjazdach, gdy zmniejsza ryzyko przewrócenia się modelu.
Amortyzatory aluminiowe wypełnione olejem
Jeep JLU Wrangler ma amortyzatory o długim skoku z korpusem wykonanym z lekkiego anodowanego aluminium. Sprężyny śrubowe mają regulowane napięcie wstępne, aby uzyskać optymalną szybkość tłumienia. Napięcie wstępne sprężyny można wygodnie regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora. Zaślepki mają otwór ze śrubą do sprawdzania stanu. Ze względu na rozmiar i objętość amortyzatorów ich funkcja jest gwarantowana przez cały skok.
Makieta pokrywy silnika V8
Wierna replika silnika V8 ze skrzynią biegów celowo ukryje i ochroni Twój silnik elektryczny, jednocześnie poprawiając realistyczny wygląd podwozia i układu napędowego. Łoże silnika jest wykonane z aluminium dla maksymalnej wytrzymałości.
Opony Nitto Trail Grappler
Opony Nitto Trail Grappler S30 są wyższe i szersze, co zwiększa prześwit samochodu i zapewnia lepszą przyczepność opon podczas jazdy w różnym terenie.
Licencjonowane 3-częściowe tarcze beadlock
Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete są odlewane ciśnieniowo w satynowym chromie i charakteryzują się oszałamiającymi detalami modelu. Ponieważ są to felgi 3-częściowe, opony można łatwo zamontować, zdjąć i wymienić bez klejenia.
Nadajnik DSMR Spektrum DX3 2,4 GHz
Nadajnik Spektrum DX3 ze zintegrowaną anteną wskazuje stan pojemności akumulatora Smart Propulsion w modelu. Doskonały zasięg, reakcja i odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawianie niezbędnych parametrów. Obsługa najnowszych technologii, w tym telemetrii Spektrum Smart.
Odbiornik Spektrum Firma Smart 40A i wodoodporny serwomechanizm sterujący
Dzięki odbiornikowi Spektrum Firma Smart 40A i nadajnikowi DX3 możesz skorzystać z telemetrii i ekskluzywnej technologii Spektrum Smart. Zainstaluj baterię LiPo Spektrum Smart, aby śledzić stan baterii na wskaźniku poziomu napięcia nadajnika.
Ukryte klipsy do ciała
Nadwozie modelu samochodu jest dokładną repliką, więc nawet elementy mocujące nadwozie są ukryte. Jeep Wrangler Unlimited ma szczegółowe wnętrze, kierownicę i figurkę kierowcy. Nadwozie ma wiele szczegółów, takich jak przedni grill, wloty powietrza na masce, wycieraczki, klamki drzwi, lusterka wsteczne, błotniki, zawiasy tylnych drzwi, oświetlenie samochodu z szybami, w tym kierunkowskazy itp.
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się zmontowany model RC Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler z zainstalowanymi komponentami: silnik Axial DC 540 35T, regulator Spektrum DC Firma 40A z odbiornikiem 4Ch, serwo Spektrum S614 MG WP 23T, nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz i 4 baterie AA do nadajnika. W zestawie znajduje się również zapasowa czapka kierowcy, zapasowa skrzynka odbiornika, zapasowy uchwyt drążka kierowniczego przedniej osi, klucz krzyżakowy, części do montażu skrzyni biegów 2-biegowej, wielojęzyczna instrukcja w języku angielskim, niemieckim, francuskim i włoskim oraz instrukcje w języku czeskim.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebny będzie akumulator LiPo 2–3S o pojemności co najmniej 5000 mAh, wyposażony w złącze IC3/EC3 i odpowiednią ładowarkę akumulatora.
Typ | Ekspedycyjny gąsienicowy |
Podwozie | Połączenie ramy stalowej i części plastikowych |
Skala | 1:10 |
Długość | 485 mm |
Szerokość | 234 mm |
Wysokość | 241 mm |
Rozstaw osi | 312 mm |
Prześwit podwozia | 76,2 mm |
Komora baterii | 139×47×25 mm |
Waga | 2900g |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Osiowy 540 35T |
Płyty | 1,9 KMC Machete beadlock (48,3×25,4 mm) |
Opony | Nitto Trail Grappler M/T 119mm |
180 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .