1:10 Axial Capra 1.9 4WS RTR (czerwony)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 661,25 €
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 06.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Axial
Kod produktu: AXI03022BT1
EAN: 605482160046

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Axial - 1:10 Axial Capra 1.9 4WS RTR (czerwony) - AXI03022BT1

Crawler z kierowaniem na obie osie i napędem na wszystkie koła 4WS, to model RC Axial Capra 1.9 4WS Trail Buggy. Przeżyj prawdziwą wspinaczkę po skałach! Capra ma niesamowitą moc dzięki dużemu przełożeniu i ogromnemu prześwitowi dzięki osiom portalowym.

Samochód Axial Capra 1.9 RC to model o wyglądzie dużego buggy, ale z cechami gąsienicowymi, przeznaczony do jazdy w trudnym terenie i wspinaczki skałkowej. Jest w pełni zmontowany i gotowy do jazdy. Model jest sterowany przez 3-kanałowy zestaw Spektrum DX3 DSMR 2,4 GHz RC. Podstawowe cechy modelu to wysoki prześwit, możliwość wyłączenia napędu tylnej osi, realistyczna rurowa konstrukcja nadwozia, pełne metalowe koła zębate, łożyska kulkowe, 4-punktowe zawieszenie osi i osie portalowe. Licencjonowane koła z felgami Raceline i oponami Nitto Trail Grappler 1.9.

Moc do wspinaczki skałkowej zapewnia silnik 540 DC z 35 obrotami na kotwicy, który jest odpowiednio przełożony w całkowitym stosunku 37:1. Stały napęd ma solidną przednią oś z zablokowanym mechanizmem różnicowym, podczas gdy tylna oś ma możliwość wyłączenia napędu tylnej osi, aby umożliwić wykonywanie zakrętów niemal na miejscu lub bezpieczne zjeżdżanie ze skał. Osie mają 4-punktowe zawieszenie, są resorowane aluminiowymi amortyzatorami o długim skoku, a wałki CVD prowadzą od centralnej skrzyni biegów do osi.

Główne cechy modelu samochodu zdalnie sterowanego Axial Capra 1.9 4WS Trail Buggy:

  • Zainstalowano 2 serwomechanizmy do sterowania osią przednią i tylną;
  • nowo zaprojektowana skrzynia biegów umożliwia odłączenie napędu tylnej osi;
  • Osie portalowe Currie F9 zwiększają luz obudowy mechanizmu różnicowego;
  • stalowe koła zębate przekładni centralnej i osi portalowych;
  • konstrukcja ramy rurowej zapewniająca realistyczny wygląd samochodu;
  • wszystkie punkty obrotu znajdują się na sworzniach kulowych ze stali nierdzewnej;
  • zawiera 3-częściowe licencjonowane koła Beadlock Raceline i opony Nitto Trail Grapplers 1.9 Monster;
  • regulowane anodowane aluminiowe amortyzatory olejowe o długim skoku;
  • całkowicie metalowa oś przednia ma kąt skrętu 45°;
  • wytrzymałe metalowe drążki kierownicze;
  • idealnie dostrojona geometria zawieszenia;
  • mocny silnik serii 540, 35T z powiększonymi otworami chłodzącymi;
  • 3-kanałowy zestaw RC Spektrum DX3 DSMR;
  • Wspomaganie układu kierowniczego Spektrum S614 Metal-Gear na przedniej i tylnej osi.

Osie portalowe zapewniające maksymalny prześwit

Model ma nowe osie portalowe Currie F9, które zwiększają prześwit, zapewniając jednocześnie doskonały współczynnik przełożeń 7,39:1. Skrzynia biegów ma łożyska kulkowe i metalowe koła zębate.

Przekładnia hipoidalna

Do napędu różnicowego zastosowano przekładnię hipoidalną, która jest najbardziej wydajna pod względem przenoszenia mocy, ma niskie opory toczenia i długą żywotność. Jest ona zamontowana w wysokiej jakości łożyskach kulkowych.

Skręt osi przedniej i tylnej

Inżynierowie Axial zamontowali w modelu 2 osie skrętne, aby zapewnić maksymalną zwrotność. Za pomocą dołączonego trzeciego przycisku kanału nadajnika Spektrum DX3 DSMR możesz wybrać sterowanie osią tylną od 0 (prosto) do 50% lub 100% w lewo i prawo. Chcesz mieć jeszcze większą kontrolę? Odblokuj skrzynię biegów Dig i wymień istniejący nadajnik DX3 DSMR na nadajnik 4-kanałowy, aby sterować Dig, zachowując jednocześnie kontrolę nad osią tylną!

Warianty napędu i sterowania

Samochód ma napęd na 4 koła i system 4WS (4 Wheel Steering) z szerokim zakresem opcji kierowania samochodem. Istnieje ustawienie fabryczne z 4 kołami skrętnymi na obu osiach. Współczynnik skrętu jest dostępny w ustawieniach podstawowych. Jeśli chcesz poeksperymentować, będziesz potrzebować więcej kanałów i wolnych miksów w nadajniku, aby wybrać metodę kierowania osią.

Opcjonalna funkcja kopania

Skrzynia biegów Capra 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy oferuje opcjonalną funkcję Dig, która nie jest aktywowana fabrycznie. Dig wymaga nadajnika i odbiornika z co najmniej 4 kanałami oraz mikroserwomechanizmu. Po zainstalowaniu odbiornika wyjmij przekładkę z wnętrza skrzyni biegów i zainstaluj mikroserwomechanizm. Następnie możesz użyć przycisku na nadajniku, aby aktywować Dig i zablokować tylną oś napędową. Umożliwia to prowadzenie samochodu za przednią oś, utrzymując tylną oś zablokowaną na miejscu.

Pochylenie do 45°

Przednie wały napędowe z przegubami Cardana mają możliwość obracania kół do 45°. Elementy napędowe są wykonane z hartowanej stali, dzięki czemu wytrzymują ekstremalne obciążenia i zapewniają bezpieczne i płynne kierowanie w każdej sytuacji.

Przednie i tylne półosie napędowe

Przedni i tylny wał napędowy WB8 HD Wildboar ma wał kardana o większej średnicy (2x11 mm) i śrubę wału M4 (napęd sześciokątny 2 mm) dla większej wytrzymałości. Pomiędzy dwoma stronami wału wielowypustowego znajduje się centralny suwak wielowypustowy, aby zmniejszyć tarcie i zwiększyć trwałość.

Pręty rurowe ze stali nierdzewnej o grubości 6 mm

Zawieszenie osi 4-punktowe zapewniają drążki wykonane z 6-milimetrowych rurek ze stali nierdzewnej, zakończone solidnymi końcówkami z tworzywa sztucznego, przystosowanymi do przegubów kulowych.

Sworznie kulowe ze stali nierdzewnej

Wszystkie punkty obrotu zamontowano na sworzniach kulowych ze stali nierdzewnej, co zapewnia trwałość zawieszenia i niskie zużycie.

Specjalnie ukształtowane podwozie

Capra ma specjalnie ukształtowane podwozie, które umożliwia jej płynne przesuwanie się na bok w kontakcie z podłożem, bez zahaczania o przeszkodę.

Drążki kierownicze wykonane z rurek nierdzewnych o średnicy 6 mm

Sztywne i precyzyjne sterowanie zapewniają drążki wykonane z 6-milimetrowych rurek ze stali nierdzewnej, zakończone solidnymi plastikowymi końcówkami przegubów kulowych.

Amortyzatory aluminiowe o długim skoku

Amortyzatory olejowe mają nową konstrukcję z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i pojedynczą sprężyną. Bardzo duża średnica tłoka oznacza lepszą i bardziej precyzyjną funkcję amortyzatora. Śruba odpowietrzająca pomaga usunąć powietrze podczas szybkiego sprężania. Amortyzatory są regulowane, więc można ustawić optymalną szybkość tłumienia (poprzez zmianę lepkości oleju).

Zawieszenie osi 4-punktowe

Sztywne osie przednie i tylne są bardzo oscylujące dzięki 4-punktowemu zawieszeniu na przegubach kulowych i amortyzatorom o długim skoku. Osie mają dużą swobodę oscylacji, co oznacza, że samochód może jeździć nawet po pozornie nieprzejezdnym terenie.

3-częściowe tarcze Beadlock

Aby uzyskać najbardziej realistyczny wygląd, Capra została wyposażona w oficjalnie licencjonowane, trzyczęściowe felgi Beadlock Raceline Monster.

Kokpit z kierowcami

Realizm modelu jest wzmocniony kompletnym kokpitem z załogą. Poliwęglanowy kokpit z figurkami kierowców, kolorowe naklejki z panelami imitującymi włókno węglowe, nawigacja GPS, deska rozdzielcza i przełączniki, dwa czarne kaski styrenowe z etykietami na wizjerach i wiele więcej!

Przednia osłona chłodnicy z reflektorami

Formowana plastikowa przednia kratka ma 2 przezroczyste plastikowe soczewki reflektorów z parabolami świetlnymi. Za kratką pod maską znajdują się dwa mocowania nadwozia.

Tacka na baterie

Tacka na baterie jest zamontowana z przodu pod maską. Rozmiar tacy na baterie wynosi 26×98×47 mm.

Klipsy do karoserii

Zdejmij zaciski ukryte pod spodem ramy i podnieś maskę, aby uzyskać dostęp do akumulatora napędowego.

Dźwignia serwa z wkładką

Dźwignia serwa układu kierowniczego posiada wprasowaną metalową wkładkę z frezowanym zębem 23T (Spektrum, JR) zapewniającą długą żywotność.

Zainstalowano silnik 540 35T

Silnik ma zrównoważony stosunek mocy i momentu obrotowego w stosunku do wybranego przełożenia. Koła są przenoszone z momentem obrotowym przekraczającym limit, co pozwala modelowi bez problemu pokonywać nawet najbardziej strome zbocza.

Zestaw Spektrum DX3 DSMR RC

Nadajnik Spektrum DX3 DSMR oferuje zaawansowane funkcje, takie jak 3-pozycyjny limit przepustnicy i regulacja skoku serwa. Posiada ekskluzywną technologię DSMR zapewniającą doskonały zasięg, reakcję i odporność na zakłócenia. Jest również w pełni kompatybilny z inteligentną telemetrią dostarczaną przez zainstalowany kontroler Spektrum Firma 2-w-1 40A Smart i ma wyraźny wskaźnik poziomu napięcia LED dla wszystkich akumulatorów Spektrum Smart!

Cyfrowe serwomechanizmy sterujące z metalowymi zębatkami

Wodoodporny cyfrowy serwo zębate Spektrum S614 ma moment obrotowy 15 kg/cm i metalową obudowę dla lepszego rozpraszania ciepła. Oba serwa są zamontowane na osi, aby zapewnić precyzyjną transmisję układu kierowniczego.

Oświetlenie samochodowe

Listwa świetlna LED jest zamontowana na górze nadwozia i pomaga oświetlić drogę podczas nocnych przejażdżek. Listwa świetlna LED i dwa przednie światła LED są dołączone do zestawu.

Zawartość opakowania

W zestawie znajduje się w pełni zmontowany model RC samochodu Axial Capra 1.9 4WS w skali 1:10 z zainstalowanym oświetleniem LED i komponentami: silnik prądu stałego Axial 540 35T, regulator prędkości Spektrum DC Firma 40A ze zintegrowanym odbiornikiem, 2× serwo Spektrum S614 MG WP 23T. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum DX3 DSMR, 4 baterie AA do nadajnika, instrukcja w języku czeskim oraz podręcznik w językach EN, DE, FR, IT.

Należy zakupić

Do obsługi modelu potrzebny jest akumulator LiPo 7,4 V o pojemności 4000 mAh wyposażony w złącze zasilania IC3/EC3 oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.

Akcesoria do normalnej eksploatacji

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów imbusowych. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszego asortymentu.

Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!

Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku, ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone tym klejem przed samoczynnym poluzowaniem.

Filmy

Informacje techniczne

Typ Gąsienica
Podwozie Kurtka
Skala 1:10
Długość 432 mm
Szerokość 260 mm
Wysokość 210 mm
Rozstaw osi 318 mm
Prześwit podwozia 76 mm
Waga 2040
Prowadzić 4WS
Silnik Osiowy 35T
Koła przednie Nitto Trail Grappler M/T 1.9
Koła tylne Nitto Trail Grappler M/T 1.9

Do pobrania

Części zamienne i powiązane produkty

136 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.