1:10 Axial SCX10 III Base Camp 4WD: nadwozie Base Camp (niepomalowane)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 596,73 € |
W magazynie
Poniedziałek 22.09. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 23.09. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić | |
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieChcesz zbudować własnego innowacyjnego Crawlera? Zbuduj lekkie, wysoce regulowane podwozie Pro Comp Scaler 1:10 4WD, które jest zoptymalizowane pod kątem maksymalnej wspinaczki, stromych zjazdów i stabilnej jazdy. Doskonała konstrukcja podwozia, skrzyni biegów, wałów napędowych, osi, amortyzatorów i nie tylko. Wystarczy dodać ulubioną elektronikę, nadwozie i koła.
Dzięki modelowi SCX10 Pro 4WD w skali 1:10 firma Axial odpowiada na zapotrzebowanie na wysokiej jakości, wydajne podwozie do jazdy na najwyższym poziomie. Każdy komponent zaprojektowany dla zestawu Pro pomaga pokonywać trudny, wymagający teren. Samochód podąża wybraną przez Ciebie trasą po zboczach i stromych podjazdach, zapewniając jednocześnie większą pewność siebie w coraz trudniejszym terenie. Model SCX10 Pro 4WD udowodnił swoją wartość zwycięstwami i miejscami na zawodach Little Rock City Scale Nationals, Clash of the Four Cardinals, SuperShafty Fall Crawl i innych.
Projektanci celowo ułożyli komponenty modelu tak, aby zapewnić optymalną funkcję napędu i najniższy możliwy środek ciężkości. Mocowanie silnika umieszcza silnik nisko i do przodu, aby uzyskać lepszy rozkład masy. Tylna oś umożliwia ręczną lub wspomaganą serwomechanizmem blokadę mechanizmu różnicowego. Serwomechanizm kierowniczy może być zamontowany na podwoziu (CMS) lub na osi (AMS). Podwozie Comp jest lżejsze, niższe i bardziej regulowane niż konwencjonalne zestawy RTR.
Cechy SCX10 PRO Comp Scaler 1:10 4WD
Podwozie zostało zoptymalizowane poprzez praktyczny rozwój w zawodach, dlatego jest lżejsze, ma niższy środek ciężkości i można je regulować. Podstawą są aluminiowe panele boczne podwozia SCX10 Pro 4WD, które tworzą podstawowy szkielet. Możesz wybrać pozycję, która Ci odpowiada, aby zamontować amortyzatory. Zawieszenie 3-punktowe i 4-punktowe, nowe aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem i pełne łożyska kulkowe zapewniają stabilną i stałą wydajność.
Wieloczęściowe osie z podporowymi rurami stalowymi mogą obejmować serwo montowane na osi (AMS) lub serwo montowane na podwoziu (CMS) w celu lepszego odwzorowania wyglądu modelu w skali.
Mocowanie silnika umieszcza wybrany silnik nisko i z przodu podwozia, co pozwala na lepsze rozłożenie ciężaru i zapewnia równowagę potrzebną do uniknięcia przewrócenia się podczas pokonywania stromych podjazdów.
Skrzynia biegów umożliwia przesterowanie tylnej osi o 40%, ręcznie za pomocą dźwigni na skrzyni biegów lub za pomocą nadajnika serwo. Napęd tylnej osi umożliwia mniejszy promień skrętu i zmniejsza „skręt momentu obrotowego” na pochyłościach.
Dzięki usunięciu sprężyny amortyzatora i kołnierza z zewnętrznej części korpusu amortyzatora, gładki aluminiowy korpus amortyzatora wypełniony olejem lepiej wykorzystuje większy kąt skrętu SCX10 Pro. Amortyzatory mają 96 mm od oka do oka i wykorzystują sprężyny o średnicy 12 mm. Dolna nasadka amortyzatora z podwójnym pierścieniem uszczelniającym pełni funkcję górnego mocowania sprężyny, podczas gdy dolna miseczka amortyzatora ma wbudowany ogranicznik, który można przyciąć, aby precyzyjnie wyregulować zawieszenie.
157 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .