Angielski zbiornik 170ccm 6oz (GA2028)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Nademlejnská - eshop | 1 szt |
Poniedziałek 04.08. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw (split) rekreacyjnego górnopłata akrobacyjnego w stylu retro o rozpiętości skrzydeł 1280 mm do napędu silnikiem żarowym o pojemności 3,5–4 cm3 lub silnikiem elektrycznym prądu przemiennego o mocy 500–600 W. Lekka klasyczna konstrukcja wykonana z części ciętych laserowo z balsy i lekkiej sklejki. Skrzydło o symetrycznym profilu. Lotki, ster kierunku, ster wysokości i prędkość obrotowa silnika są kontrolowane.
Czas na poważną zabawę! Rekreacyjny sportowy samolot akrobacyjny FunStik w stylu retro „Fokker-Moran” pozwoli Ci świetnie się bawić w warsztacie i na lotnisku. FunStik to idealny projekt dla modelarzy, którzy mają już doświadczenie w budowaniu prostszych modeli w dużych ilościach i niezawodnie radzą sobie z lataniem górnopłatami ze sterowanymi lotkami. Dzięki przemyślanej konstrukcji z wycinanymi laserowo częściami wyposażonymi w wypustki i nacięcia, które pasują do siebie jak elementy układanki, budowa jest bardzo szybka i łatwa. Niezależnie od tego, czy wyposażysz FunStika w silnik spalinowy o pojemności 3,5–4 cm3, czy silnik elektryczny prądu przemiennego o mocy 500–600 W, otrzymasz zwrotny i zwinny model akrobacyjny, którym się nie znudzisz!
Kadłub jest klasyczną konstrukcją z balsy i lekkiej sklejki. Jego „kręgosłupem” jest płyta dolna z balsy z wycinanymi laserowo nacięciami, do której stopniowo „wkładasz” wszystkie grodzie, poprzeczki i panele boczne. Silnik spalinowy jest zamontowany na plastikowym łożu i grodzi silnika ze sklejki. Możesz również równie łatwo przymocować tylny silnik elektryczny. Miejsce na serwa steru kierunku, wysokości i przepustnicy znajduje się w kadłubie pod skrzydłem. Zdejmowana pokrywa na górze umożliwia dostęp do zbiornika paliwa lub akumulatora napędowego.
Jednoczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu to klasyczna konstrukcja z żebrami z balsy i sztywną pokrywą skrzynki skrętnej. Jest ono przymocowane do kadłuba za pomocą dwóch plastikowych śrub. Konstrukcja jest ponownie ułatwiona dzięki zastosowaniu wycinanych laserowo części z wycięciami i występami w stylu „puzzle”, dzięki czemu można złożyć wszystko poprawnie i bez skręcania bez konieczności używania narzędzi konstrukcyjnych. Lotki na całej rozpiętości skrzydła są sterowane przez dwa mikroserwomechanizmy z krótkimi prostymi prętami drucianymi. Konstrukcja skrzydła pozwala na umieszczenie drążków i dźwigni lotek na spodniej stronie skrzydła (odpowiednie do lotu z podwoziem) lub na górnej stronie skrzydła (odpowiednie do lotu bez podwozia z lądowaniem brzuchem w trawie).
Powierzchnie usterzenia wykonane są z klejonych belek świerkowych i wycinanych laserowo części balsowych. Ster kierunku i ster wysokości są sterowane przez serwomechanizmy umieszczone w kadłubie pod skrzydłem za pomocą linek stalowych. Podwozie z nieruchomą ostrogą wykonane jest z duraluminium.
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej czterokanałowy zestaw RC. Standardowe serwomechanizmy do steru kierunku i wysokości wystarczą z ciągiem 3–4 kg/cm. Aby zmniejszyć wagę samolotu elektrycznego, można zainstalować mini lub mikroserwomechanizmy o podobnych parametrach. Do sterowania lotkami i przepustnicą należy używać wysokiej jakości mikroserwomechanizmów.
Do zasilania modelu można wybrać typowy dwusuwowy silnik 3,5-4,0 cm3 ze świecą żarową. Zbiornik paliwa powinien mieć pojemność 100-150 ml. Jeśli zdecydujesz się na mocniejszy i „spragniony” OS MAX-25FX II, bardziej odpowiednie będzie użycie zbiornika o pojemności 150-170 ml.
W wersji elektrycznej można zainstalować silnik elektryczny prądu przemiennego o mocy 500–600 W (np. Kavan C3542-1200 lub Model Motors AXI 2820/10 V2) z regulatorem 50–60 A i akumulatorem LiPo 3S o pojemności 2200–2600 mAh.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą: wycinane laserowo części z balsy i sklejki, belki świerkowe, belki balsowe oraz deski do twardej okładki, zestaw akcesoriów, podwozie duraluminiowe, lekkie koła, arkusz samoprzylepnych naklejek, plan budowy w skali 1:1 oraz instrukcja.
Uwaga: Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów
Rozpiętość [mm] | 1280 |
Długość [mm] | 1040 |
Waga [g] | 1450–1500 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 31,5 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 100–170 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P2 |
9 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .