1:10 Losi 22S Dragster 1969 Camaro RTR: Aluminiowe bloki tylnej osi

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 298,35 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Model samochodu Losi® 22S No Prep Drag Car Roller RC wyznacza standardy w kategorii wyścigów drag i pozwala kierowcom szybko mieć do dyspozycji własny samochód wyścigowy. Wraz ze wzrostem popularności No Prep Drag Racing, Losi przeniosło go na wyższy poziom dzięki innowacyjnemu projektowi i wysokiej jakości wykonaniu. Oferuje zalety aluminiowego podwozia z wieloma opcjonalnymi częściami z serii samochodów TLR 22S. Został zaprojektowany z myślą o tylnych gładkich oponach wyścigowych Mickey Thompson i przednich lekkich oponach o niskim oporze. Dostępna jest całkowicie metalowa skrzynia biegów zapewniająca wysoką niezawodność. System mocowania akumulatora za pomocą elastycznego paska jest szybki, łatwy i bezpieczny. Wybierz elektronikę, napęd, akumulator i nadwozie, a w mgnieniu oka możesz ruszyć na tor. Dostępny jest bez elektroniki i napędu.
Oficjalnie licencjonowane opony Mickey Thompson, amortyzatory olejowe, niski środek ciężkości. Regulowany przedni zderzak, podniesiona skrzynia biegów, regulowane napinacze, całkowicie metalowa skrzynia biegów. Posiada wszystkie zalety aluminiowego podwozia, ochronę elektroniki i osłony boczne. Regulowany tylny pałąk wheelie ze napinaczem.
Cechy rolki samochodowej Losi® 22S No Prep Drag Car Roller
Oficjalnie licencjonowane tylne opony Mickey Thompson ET
Licencjonowane tylne opony Mickey'a Thompsona zapewnią modelowi świetną przyczepność na drodze i zagwarantują maksymalną trakcję, dzięki czemu samochód będzie mógł szybko przyspieszać na torze i wygrywać.
Licencjonowane ultralekkie przednie opony Mickey Thompson
Przednie opony, oficjalnie licencjonowane przez Mickey'a Thompsona, będą prowadzić samochód Losi 22S Dragster dokładnie po linii prostej, a jednocześnie będą miały bardzo niski opór aerodynamiczny.
Podwozie aluminiowe
Nowe podwozie Losi 22S Dragster ma przeprojektowany układ komponentów, aby obniżyć środek ciężkości i zapewnić równomierną równowagę. Zapewnia to stabilną i kontrolowaną jazdę nawet przy silnym przyspieszaniu. Zostało zaprojektowane z ochroną elektroniki, osłonami bocznymi i czystym systemem zarządzania kablami.
Przedni zderzak z regulowanym rozmieszczeniem ciężarków
Dopasuj przód swojego samochodu za pomocą opcjonalnych obciążników, aby zachować kontrolę i przyczepność do podłoża podczas przyspieszania.
Regulowane koła podporowe
Podczas gdy konkurencja oferuje jedynie wstępnie ustawione pozycje, Losi ma napinacz, który precyzyjnie reguluje kąt drążka wheelie.
Gumki do baterii
Dzięki elastycznym paskom wymiana baterii jest szybka i łatwa. Koniec z majstrowaniem przy rzepach. Wystarczy włożyć baterię, pociągnąć za pasek i zaczepić.
Amortyzatory olejowe sprężynowe Coil-Over
Amortyzatory sprężynowe Coil-Over pomagają utrzymać samochód w niesamowitej stabilności przy dużych prędkościach, dzięki czemu możesz zachować pełną kontrolę nad kierownicą nawet na najtrudniejszych nawierzchniach do hamowania. Wewnętrzne ograniczniki pomagają wyeliminować przechyły nadwozia i utrzymać samochód na torze
Nakładki na amortyzatory
Dzięki otworowi w górnej pokrywie amortyzatora można regulować ilość oleju w amortyzatorze i w ten sposób precyzyjnie dostroić charakterystykę amortyzatora, aby zapewnić jego optymalną pracę.
W pełni regulowane napinacze
Aby umożliwić precyzyjną regulację i dostrojenie osi, model ten standardowo wyposażono w regulowane napinacze ze sworzniami kulowymi.
Całkowicie metalowa skrzynia biegów
Drag Car Roller jest wyposażony w całkowicie metalową skrzynię biegów, co zapewnia wysoką niezawodność i trwałość. Stalowe koła zębate i wał zapewniają niezawodną pracę. Stalowe koła napędowe i napędzane, mechanizm różnicowy i wał, wszystkie zamontowane na łożyskach kulkowych.
Olej różnicowy 500 000 kcSt
Uszczelniony mechanizm różnicowy standardowo wypełniony jest olejem silikonowym o gęstości 500 000 kcSt, co pozwala na wykorzystanie takiej mocy, jakiej potrzebujesz.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera podwozie Losi® 22S No Prep Drag Car Roller, które jest wstępnie zmontowanym podwoziem z kołami. Wielojęzyczna instrukcja w języku angielskim, niemieckim, francuskim i włoskim oraz instrukcje w języku czeskim.
Należy dodać obudowę, silnik, kontroler, serwo, odbiornik, nadajnik i baterię.
Należy zakupić
Aby ukończyć Losi® 22S No Prep Drag Car Roller, będziesz potrzebować odpowiedniego nadwozia, silnika, regulatora prędkości, serwa, odbiornika, nadajnika i akumulatora z ładowarką. Jeśli jest to przezroczyste nadwozie, to również farba do Lexanu.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodów RC potrzebny jest klej do śrub, wysokiej jakości klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszej oferty.
Klej do śrub nakłada się na gwint lub łeb śruby, co ją mocuje i zapobiega poluzowaniu połączenia śrubowego przez drgania spowodowane wkręcaniem. Klej do śrub ma specjalny skład, który umożliwia łatwe poluzowanie połączenia śrubowego z odpowiednim momentem obrotowym bez uszkodzenia łba śruby. Nigdy nie używaj zwykłego superglue, śruba sklejona w ten sposób może być w ogóle niemożliwa do poluzowania!
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nigdy nie używaj zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i stopniowo powstaną pęknięcia w oponie wokół felg!
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocisto-zielonym kolorze.
Typ | Rolka przeciągania 2WD |
Podwozie | Płyta aluminiowa 6061-T6 o grubości 3 mm |
Skala | 1:10 |
Długość | 622 mm |
Szerokość | 264 mm |
Wysokość | 127 mm |
Rozstaw osi | 333 mm |
Prowadzić | 2WD |
Silnik | Polecany Spektrum Firma 3552 6500KV 4P |
Koła przednie | Polecane Mickey Thompson Ultra Light |
Koła tylne | Polecany Mickey Thompson ET Rear Drag |
Prędkość | W zależności od napędu do 80 km/h |
175 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .