1:8 Losi LMT Monster Truck 4WD RTR (Son Uva Digger)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 725,77 €
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 06.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Losi
Kod produktu: LOS04021T2
EAN: 605482718698

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Losi - 1:8 Losi LMT Monster Truck 4WD RTR (Son Uva Digger) - LOS04021T2

Dla fanów dużych amerykańskich potworów dostępny jest model RC w skali 1:8 Losi LMT Monster Truck z napędem na wszystkie koła 4WD. Dzięki licencjonowanym nadwoziom Grave Digger lub Son Uva Digger nie będziesz się bał żadnych przeszkód. Samochód jest wyposażony w napęd Spektrum Firma, nadajnik Spektrum DX3.

Samochody pokazowe Monster Truck mają długą tradycję w Stanach Zjednoczonych. Przeszły ewolucję od zmodyfikowanych samochodów seryjnych z dużymi kołami do modeli specjalnych, które mają całkowicie oryginalną konstrukcję rurową, amortyzatory gazowe, gigantyczny silnik o mocy nawet dwóch tysięcy koni mechanicznych, specjalną skrzynię biegów, nadwozie z włókna szklanego i gigantyczne koła ze specjalnymi oponami.

Te maszyny ważą do 5 ton, mają 4 m wysokości, mogą szybko przyspieszać i skakać na wysokość do 7 m i na odległość do 40 metrów! W 1984 roku założono zawody Battle of the Monster Truck, a w 1987 roku stworzono pierwsze oficjalne zawody Monster Jam, z jasnymi zasadami i programem wydarzeń. Obecnie seria Monster Jam obejmuje około 300 maszyn wyścigowych.

Wśród legend zawodów Monster Jam znajdują się specjalne modele Grave Digger i Son Uva Digger. Te legendarne samochody są oferowane jako modele RC przez Losi w skali 1:8. Mają zupełnie nową konstrukcję, rama składa się z pionowych ścian bocznych wykonanych z wytrzymałego aluminium 6061-T6, pomiędzy którymi znajduje się elektronika z napędem i akumulatorem.

Przednia i tylna sztywna oś jest zamontowana w czterech punktach i resorowana za pomocą amortyzatorów olejowych o bardzo długim skoku. Samochód ma centralny mechanizm różnicowy, teleskopowe wałki wielowypustowe i przeguby uniwersalne.

Stałe osie mają klasyczne stożkowe mechanizmy różnicowe, które w razie potrzeby można wymienić na opcjonalne stałe. Nadwozie jest zawiasowe, dzięki czemu masz łatwy dostęp do podwozia, elektroniki i akumulatora w dowolnym momencie. Reflektory są oświetlone, ze zintegrowanym oświetleniem LED, które jest przyciemniane, aby pasowało do koloru nadwozia.

Napęd zapewnia bezszczotkowy silnik Spektrum Firma 3150Kv 4P z kontrolerem Spektrum Smart Firma 130A. Zaleca się stosowanie akumulatora LiPo 2–3S ze złączem IC5/EC5. Elektronika kontrolera Spektrum Firma jest zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do elektroniki.

Włączanie i regulacja sterownika odbywa się za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Zastosowany silnik ma czterobiegunową konstrukcję zapewniającą płynną pracę i wysoki moment obrotowy, wał o średnicy 5 mm osadzony jest na łożyskach kulkowych. Sterowanie zapewnia zestaw RC z nadajnikiem Spektrum DX3 i odbiornikiem Spektrum SR315. W przypadku stosowania akumulatora SMART nadajnik wskazuje napięcie akumulatora napędowego za pomocą diod LED.

Cechy modelu LMT Monster Truck 1:8 RTR:

  • Monster truck w skali 1:8 ze sztywnymi osiami;
  • Oficjalnie licencjonowany MT Monster Jam;
  • podwozie składa się z dwóch pionowych płyt aluminiowych;
  • Silnik prądu przemiennego i sterownik Spektrum Firma;
  • klatka bezpieczeństwa kompozytowa z nadwoziem;
  • Technologia Spectrum SMART;
  • osie pełne, wieloczęściowe;
  • amortyzatory olejowe o bardzo długim skoku;
  • mechanizm różnicowy centralny z przekładnią stożkową;
  • różniczki w skali 1:8;
  • klasyczne mechanizmy różnicowe w mostach można zastąpić mechanizmem stałym;
  • Opony do modeli Monster Truck;
  • serwozaver regulowany, serwo Spektrum S614S;
  • szczegóły modelu oparte na rzeczywistym samochodzie;
  • felgi modelowe;
  • 2 pozycje regulacji podparcia Wheelie Bar;
  • wstępnie ustawione pozycje silnika w zależności od rodzaju zębatki;
  • bateria zabezpieczona gumowym paskiem elastomerowym;
  • Licencja Monster Jam MT;
  • Nadwozia Grave Digger i Son-Uva Digger są oficjalnie licencjonowane przez Monster Jam i Feld Motorsports.

Boczne panele podwozia aluminiowego

Rama podwozia składa się z dwóch pionowych ścian bocznych wykonanych z wytrzymałego aluminium 6061-T6, które są połączone wewnętrzną strukturą, tworząc sztywny szkielet, do którego przymocowane są inne elementy podwozia. Pionowe podwozie płytowe nie tylko charakteryzuje się ekstremalną wytrzymałością i trwałością, ale także umożliwia wiele konfiguracji zawieszenia.

Rozstaw otworów montażowych silnika

Mocowanie silnika jest przygotowane do montażu silnika z różnymi rozmiarami zębatek. Otwory w mocowaniu silnika ustawiają dokładny skok przy użyciu zębatek 12-16 zębów.

Nadwozie wywrotne

Nadwozie jest przymocowane do ramy kompozytowej, która odchyla się do tyłu, aby ułatwić dostęp do elektroniki i akumulatora. Po zamknięciu jest zabezpieczona za pomocą zamków drucianych.

Pałąk do jazdy na kółkach z dwoma pozycjami regulacji

Podczas przyspieszania samochód opiera się na tylnych kołach, dlatego za tylnymi kołami znajduje się drążek z rolką podporową, który jest zamontowany na dwóch łożyskach kulkowych. Drążek można ustawić w dwóch pozycjach.

Wieloczęściowa listwa tylnej osi

Wieloczęściowa konstrukcja osi nie tylko ma praktyczną funkcję serwisowania mechanizmu różnicowego, ale także wygląd makiety jak prawdziwy potwór. Drążki podwozia, amortyzatory i napęd mechanizmu różnicowego są przymocowane do osi.

Centralny mechanizm różnicowy z amortyzacją

Wypełniony olejem centralny mechanizm różnicowy zapewnia dużą moc napędową z dodatkową ochroną w postaci elementu tłumiącego Cush Drive. Cush Drive to gumowy elastomer, który pochłania wstrząsy między silnikiem a kołami, minimalizując wstrząsy układu napędowego.

Amortyzatory o długim skoku

Ponieważ osie znacznie się obracają podczas jazdy, amortyzatory muszą reagować w każdej pozycji, dlatego mają wyjątkowo długi skok. Są wypełnione olejem i mają gumowe ograniczniki na wypadek, gdyby osiągnęły pozycję końcową.

Opcjonalny stały bieg

W wielu przypadkach stosowanie klasycznych mechanizmów różnicowych może nie być odpowiednie; stałą przyczepność, na przykład podczas jazdy po luźnych nawierzchniach, można uzyskać, eliminując obracanie się mechanizmów różnicowych osi. Można to osiągnąć, zastępując je stałym mechanizmem różnicowym.

Strojenie różnicowe

Dyferencjały wypełnione olejem silikonowym umożliwiają wiele opcji strojenia, aby uzyskać optymalną wydajność na różnych nawierzchniach. Gęstości oleju bazowego wynoszą 100 tys. z przodu i z tyłu oraz 500 tys. w środku. Dyferencjał centralny umożliwia dostrojenie rozdziału mocy z przodu i z tyłu, aby uzyskać optymalną wydajność w określonych warunkach.

Koła Short Course z wymienną piastą centralną

Koła w stylu Short Course z 17 mm sześciokątem zmniejszają masę obrotową opony. Dostępna jest opcjonalna piasta centralna 12 mm, dzięki czemu można używać tych kół w wielu samochodach.

Opcjonalne sześciokątne śruby aluminiowe 12 mm

Opcjonalnie dla LMT dostępny jest aluminiowy uchwyt sześciokątny o rozmiarze 12 mm, dzięki któremu można stosować części zamienne i opony popularnych marek.

Opony do modeli Monster Truck

Opony do tego modelu zostały również stworzone na podstawie prawdziwych opon ciężarówek Monster Jam. Klasyczne opony w kształcie strzałek mają doskonałą przyczepność i świetnie sprawdzają się na luźnych lub glinianych torach.

Regulowany serwomechanizm

Regulowany servo saver pozwala na dostosowanie sztywności dźwigni kierowniczej i ustawienie albo sztywności zapewniającej maksymalne wspomaganie układu kierowniczego, albo bardziej miękkiego układu kierowniczego, który w dużym stopniu pochłania wstrząsy i zapewnia maksymalną ochronę serwa.

Szczegóły modelu

Model uzupełniają makiety rur wydechowych, rama nadwozia i oświetlenie, które dopełniają iluzji prawdziwego samochodu. Nadwozie jest dostępne w kolorach samochodów wyścigowych Grave Digger lub Son Uva Digger.

Kokpit jeźdźca

W środku kadłuba, niczym w dużym potworze, znajduje się kokpit z figurką jeźdźca zamkniętą w ramie.

Mocowanie baterii za pomocą gumki

LMT jest wyposażony w system mocowania akumulatora wykorzystujący uniwersalną gumkę, która mocno przytrzymuje akumulator na miejscu, jest elastyczna i dlatego nie uszkodzi akumulatora.

Inteligentny wskaźnik stanu baterii

Nadajnik DX3 ma SMART BATTERY LEVEL z czterema diodami LED na górnym panelu. Jest to przydatny wskaźnik stanu napięcia akumulatora Smart. Jeśli używasz akumulatora SMART, możesz szybko sprawdzić stan akumulatora SMART, po prostu patrząc na panel nadajnika. W miarę spadku napięcia akumulatora diody LED będą stopniowo wyłączać się, a gdy zostanie osiągnięty dolny limit napięcia, ostatnia dioda LED zacznie migać i rozlegnie się alarm.

Silnik prądu przemiennego Spektrum Firma 3660-3150kV

  • zasilanie 2–3 ogniw LiPo;
  • obudowa aluminiowa z czarnym anodowaniem i grawerowanym logo Spektrum;
  • Konstrukcja wirnika 4-biegunowego z 8 magnesami;
  • wał o średnicy 5 mm wykonany ze stali stopowej osadzony jest na łożyskach kulkowych;
  • Silnik jest fabrycznie wyposażony w 4-milimetrowe pozłacane złącza zapewniające niezawodne połączenie;
  • rowek na końcu wału silnika umożliwia bezpieczne zamocowanie zębatki;
  • Masa silnika wynosi 247 g, moc 1300 W.

SPEKTRUM FIRMA 130A SMART 2S-4S regulator prądu przemiennego

Model jest sterowany przez nowoczesny kontroler SPEKTRUM FIRMA 130A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym dostępne są prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość obrotowa silnika.

Elektronika jest całkowicie zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.

  • Kontroler zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
  • Kontroler jest wodoodporny.
  • zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed awarią
  • automatyczne rozłączanie LiPo przy niskim napięciu
  • wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem zapewniający wysoką wydajność
  • regulowany, wysokowydajny BEC
  • Złącza IC5 o dużej wytrzymałości są kompatybilne ze złączami EC5

Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR

Nowa generacja SR315 DSMR Sport w mikroprojektach waży zaledwie 6 g. Możliwość wyboru SmartSafe lub Gas Failsafe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika.

  • konstrukcja pudełkowa z zaokrąglonymi rogami i niską wagą,
  • dzięki przyciskowi parowania nie potrzebujesz złącza parującego,
  • Funkcje SmartSafe Failsafe i Gas Mode dostępne po sparowaniu,
  • bezpieczny protokół modulacji DSMR i wysoka częstotliwość klatek na sekundę wynosząca 5,5 ms,
  • kompatybilny z telemetrią SMART (nadajnik DMSR kompatybilny z aplikacją nawigacyjną SPEKTRUM).

Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR RC

Nowy nadajnik Spektrum DX3 RC ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka reakcja i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie niezbędnych parametrów.

  • dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu;
  • obsługa systemu stabilizacji obrazu Spektrum AVC;
  • możliwość ustawienia biegu wstecznego, wielkości odchylenia i funkcji 3 kanału;
  • przepustnica i trym kanału sterowania;
  • dzięki ogranicznikowi przepustnicy możesz ograniczyć maksymalną prędkość modelu dla dzieci;
  • ergonomiczny i lekki;
  • Kierownica z piankową obręczą zapewniającą wygodny chwyt.

Zawartość opakowania

Pakiet zawiera w pełni zmontowany model RC Losi LMT Monster Truck 4WD 1:8 z zainstalowanym sterownikiem Smart AC Firma 130A, silnikiem Firma 3660-3150kV, odbiornikiem SR315, serwo SPMS614S. Nadajnik Spektrum DX3. Gotowe pomalowane nadwozie w kolorach Grave Digger lub Son Uva Digger. Instrukcja produktu.

Należy zakupić

Aby uruchomić model należy zakupić akumulator LiPo 2–3S o pojemności 5000 mAh i złączu EC5/IC5 oraz 4 ogniwa AA (baterie ołówkowe) do zasilania nadajnika i odpowiednia ładowarka akumulatora napędowego.

Filmy

Informacje techniczne

Typ Monster Truck
Podwozie Ściany boczne z aluminium 6061-T6
Skala 1:8
Długość 559 mm
Szerokość 391 mm
Wysokość 300 mm
Rozstaw osi 343 mm
Prześwit podwozia 51 mm
Waga 4940 gramów
Prowadzić 4WD
Silnik Firma Spectrum 3150kV 4P
Regulator Spectrum Smart Firma 130A
Serwo Widmo S614S

Do pobrania

Manuál

Manuál

0 B

Części zamienne i powiązane produkty

157 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.