1:8 Losi LMT: Rama boczna, dolna kolumna, czarna

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 725,77 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieDla fanów dużych amerykańskich potworów dostępny jest model RC w skali 1:8 Losi LMT Monster Truck z napędem na wszystkie koła 4WD. Dzięki licencjonowanym nadwoziom Grave Digger lub Son Uva Digger nie będziesz się bał żadnych przeszkód. Samochód jest wyposażony w napęd Spektrum Firma, nadajnik Spektrum DX3.
Samochody pokazowe Monster Truck mają długą tradycję w Stanach Zjednoczonych. Przeszły ewolucję od zmodyfikowanych samochodów seryjnych z dużymi kołami do modeli specjalnych, które mają całkowicie oryginalną konstrukcję rurową, amortyzatory gazowe, gigantyczny silnik o mocy nawet dwóch tysięcy koni mechanicznych, specjalną skrzynię biegów, nadwozie z włókna szklanego i gigantyczne koła ze specjalnymi oponami.
Te maszyny ważą do 5 ton, mają 4 m wysokości, mogą szybko przyspieszać i skakać na wysokość do 7 m i na odległość do 40 metrów! W 1984 roku założono zawody Battle of the Monster Truck, a w 1987 roku stworzono pierwsze oficjalne zawody Monster Jam, z jasnymi zasadami i programem wydarzeń. Obecnie seria Monster Jam obejmuje około 300 maszyn wyścigowych.
Wśród legend zawodów Monster Jam znajdują się specjalne modele Grave Digger i Son Uva Digger. Te legendarne samochody są oferowane jako modele RC przez Losi w skali 1:8. Mają zupełnie nową konstrukcję, rama składa się z pionowych ścian bocznych wykonanych z wytrzymałego aluminium 6061-T6, pomiędzy którymi znajduje się elektronika z napędem i akumulatorem.
Przednia i tylna sztywna oś jest zamontowana w czterech punktach i resorowana za pomocą amortyzatorów olejowych o bardzo długim skoku. Samochód ma centralny mechanizm różnicowy, teleskopowe wałki wielowypustowe i przeguby uniwersalne.
Stałe osie mają klasyczne stożkowe mechanizmy różnicowe, które w razie potrzeby można wymienić na opcjonalne stałe. Nadwozie jest zawiasowe, dzięki czemu masz łatwy dostęp do podwozia, elektroniki i akumulatora w dowolnym momencie. Reflektory są oświetlone, ze zintegrowanym oświetleniem LED, które jest przyciemniane, aby pasowało do koloru nadwozia.
Napęd zapewnia bezszczotkowy silnik Spektrum Firma 3150Kv 4P z kontrolerem Spektrum Smart Firma 130A. Zaleca się stosowanie akumulatora LiPo 2–3S ze złączem IC5/EC5. Elektronika kontrolera Spektrum Firma jest zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do elektroniki.
Włączanie i regulacja sterownika odbywa się za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Zastosowany silnik ma czterobiegunową konstrukcję zapewniającą płynną pracę i wysoki moment obrotowy, wał o średnicy 5 mm osadzony jest na łożyskach kulkowych. Sterowanie zapewnia zestaw RC z nadajnikiem Spektrum DX3 i odbiornikiem Spektrum SR315. W przypadku stosowania akumulatora SMART nadajnik wskazuje napięcie akumulatora napędowego za pomocą diod LED.
Cechy modelu LMT Monster Truck 1:8 RTR:
Boczne panele podwozia aluminiowego
Rama podwozia składa się z dwóch pionowych ścian bocznych wykonanych z wytrzymałego aluminium 6061-T6, które są połączone wewnętrzną strukturą, tworząc sztywny szkielet, do którego przymocowane są inne elementy podwozia. Pionowe podwozie płytowe nie tylko charakteryzuje się ekstremalną wytrzymałością i trwałością, ale także umożliwia wiele konfiguracji zawieszenia.
Rozstaw otworów montażowych silnika
Mocowanie silnika jest przygotowane do montażu silnika z różnymi rozmiarami zębatek. Otwory w mocowaniu silnika ustawiają dokładny skok przy użyciu zębatek 12-16 zębów.
Nadwozie wywrotne
Nadwozie jest przymocowane do ramy kompozytowej, która odchyla się do tyłu, aby ułatwić dostęp do elektroniki i akumulatora. Po zamknięciu jest zabezpieczona za pomocą zamków drucianych.
Pałąk do jazdy na kółkach z dwoma pozycjami regulacji
Podczas przyspieszania samochód opiera się na tylnych kołach, dlatego za tylnymi kołami znajduje się drążek z rolką podporową, który jest zamontowany na dwóch łożyskach kulkowych. Drążek można ustawić w dwóch pozycjach.
Wieloczęściowa listwa tylnej osi
Wieloczęściowa konstrukcja osi nie tylko ma praktyczną funkcję serwisowania mechanizmu różnicowego, ale także wygląd makiety jak prawdziwy potwór. Drążki podwozia, amortyzatory i napęd mechanizmu różnicowego są przymocowane do osi.
Centralny mechanizm różnicowy z amortyzacją
Wypełniony olejem centralny mechanizm różnicowy zapewnia dużą moc napędową z dodatkową ochroną w postaci elementu tłumiącego Cush Drive. Cush Drive to gumowy elastomer, który pochłania wstrząsy między silnikiem a kołami, minimalizując wstrząsy układu napędowego.
Amortyzatory o długim skoku
Ponieważ osie znacznie się obracają podczas jazdy, amortyzatory muszą reagować w każdej pozycji, dlatego mają wyjątkowo długi skok. Są wypełnione olejem i mają gumowe ograniczniki na wypadek, gdyby osiągnęły pozycję końcową.
Opcjonalny stały bieg
W wielu przypadkach stosowanie klasycznych mechanizmów różnicowych może nie być odpowiednie; stałą przyczepność, na przykład podczas jazdy po luźnych nawierzchniach, można uzyskać, eliminując obracanie się mechanizmów różnicowych osi. Można to osiągnąć, zastępując je stałym mechanizmem różnicowym.
Strojenie różnicowe
Dyferencjały wypełnione olejem silikonowym umożliwiają wiele opcji strojenia, aby uzyskać optymalną wydajność na różnych nawierzchniach. Gęstości oleju bazowego wynoszą 100 tys. z przodu i z tyłu oraz 500 tys. w środku. Dyferencjał centralny umożliwia dostrojenie rozdziału mocy z przodu i z tyłu, aby uzyskać optymalną wydajność w określonych warunkach.
Koła Short Course z wymienną piastą centralną
Koła w stylu Short Course z 17 mm sześciokątem zmniejszają masę obrotową opony. Dostępna jest opcjonalna piasta centralna 12 mm, dzięki czemu można używać tych kół w wielu samochodach.
Opcjonalne sześciokątne śruby aluminiowe 12 mm
Opcjonalnie dla LMT dostępny jest aluminiowy uchwyt sześciokątny o rozmiarze 12 mm, dzięki któremu można stosować części zamienne i opony popularnych marek.
Opony do modeli Monster Truck
Opony do tego modelu zostały również stworzone na podstawie prawdziwych opon ciężarówek Monster Jam. Klasyczne opony w kształcie strzałek mają doskonałą przyczepność i świetnie sprawdzają się na luźnych lub glinianych torach.
Regulowany serwomechanizm
Regulowany servo saver pozwala na dostosowanie sztywności dźwigni kierowniczej i ustawienie albo sztywności zapewniającej maksymalne wspomaganie układu kierowniczego, albo bardziej miękkiego układu kierowniczego, który w dużym stopniu pochłania wstrząsy i zapewnia maksymalną ochronę serwa.
Szczegóły modelu
Model uzupełniają makiety rur wydechowych, rama nadwozia i oświetlenie, które dopełniają iluzji prawdziwego samochodu. Nadwozie jest dostępne w kolorach samochodów wyścigowych Grave Digger lub Son Uva Digger.
Kokpit jeźdźca
W środku kadłuba, niczym w dużym potworze, znajduje się kokpit z figurką jeźdźca zamkniętą w ramie.
Mocowanie baterii za pomocą gumki
LMT jest wyposażony w system mocowania akumulatora wykorzystujący uniwersalną gumkę, która mocno przytrzymuje akumulator na miejscu, jest elastyczna i dlatego nie uszkodzi akumulatora.
Inteligentny wskaźnik stanu baterii
Nadajnik DX3 ma SMART BATTERY LEVEL z czterema diodami LED na górnym panelu. Jest to przydatny wskaźnik stanu napięcia akumulatora Smart. Jeśli używasz akumulatora SMART, możesz szybko sprawdzić stan akumulatora SMART, po prostu patrząc na panel nadajnika. W miarę spadku napięcia akumulatora diody LED będą stopniowo wyłączać się, a gdy zostanie osiągnięty dolny limit napięcia, ostatnia dioda LED zacznie migać i rozlegnie się alarm.
Silnik prądu przemiennego Spektrum Firma 3660-3150kV
SPEKTRUM FIRMA 130A SMART 2S-4S regulator prądu przemiennego
Model jest sterowany przez nowoczesny kontroler SPEKTRUM FIRMA 130A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym dostępne są prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość obrotowa silnika.
Elektronika jest całkowicie zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.
Amplituner sportowy Spektrum SR315 DSMR
Nowa generacja SR315 DSMR Sport w mikroprojektach waży zaledwie 6 g. Możliwość wyboru SmartSafe lub Gas Failsafe, parowanie za pomocą przycisku. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką reakcję odbiornika.
Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR RC
Nowy nadajnik Spektrum DX3 RC ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka reakcja i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie niezbędnych parametrów.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera w pełni zmontowany model RC Losi LMT Monster Truck 4WD 1:8 z zainstalowanym sterownikiem Smart AC Firma 130A, silnikiem Firma 3660-3150kV, odbiornikiem SR315, serwo SPMS614S. Nadajnik Spektrum DX3. Gotowe pomalowane nadwozie w kolorach Grave Digger lub Son Uva Digger. Instrukcja produktu.
Należy zakupić
Aby uruchomić model należy zakupić akumulator LiPo 2–3S o pojemności 5000 mAh i złączu EC5/IC5 oraz 4 ogniwa AA (baterie ołówkowe) do zasilania nadajnika i odpowiednia ładowarka akumulatora napędowego.
Typ | Monster Truck |
Podwozie | Ściany boczne z aluminium 6061-T6 |
Skala | 1:8 |
Długość | 559 mm |
Szerokość | 391 mm |
Wysokość | 300 mm |
Rozstaw osi | 343 mm |
Prześwit podwozia | 51 mm |
Waga | 4940 gramów |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Firma Spectrum 3150kV 4P |
Regulator | Spectrum Smart Firma 130A |
Serwo | Widmo S614S |
157 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .