1:8 Losi LMT Monster Truck 2.0 4WD RTR (grabarz)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 846,73 €
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 06.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Losi
Kod produktu: LOS04028T1
EAN: 660132889012

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Losi - 1:8 Losi LMT Monster Truck 2.0 4WD RTR (grabarz) - LOS04028T1

Model RC amerykańskiego monster trucka Losi LMT w nowej wersji 2.0, dzięki elektronicznemu systemowi wspomagania DRIVE (Dynamic Response Intelligent Vehicle Envelope), umożliwia łatwą jazdę zarówno na tylnych, jak i przednich kołach, a nawet jazdę „na boku” na dwóch kołach. System Drive ma 3 predefiniowane tryby (Freestyle, Wheelie i Unlimited), które można wygodnie przełączać na nadajniku.

Przeżyj jazdę w stylu areny ze wszystkimi sztuczkami bez żadnego wcześniejszego doświadczenia. Model zachowuje wszystkie zalety poprzedniej generacji, takie jak mocny silnik bezszczotkowy, napęd 4WD, licencjonowane nadwozie, elektronika Spektrum, ale dodaje wiele innych ulepszeń.

Platforma LMT 2.0 zapewnia jeszcze większą wydajność, trwałość i realizm Monster Jam. Model zdalnie sterowany ma teraz osiem amortyzatorów wypełnionych olejem, tak jak pełnowymiarowe monster trucki. Aby uzyskać autentyczny wygląd, sprężyny są umieszczone wewnątrz amortyzatorów i mają atrapy dodatkowych zbiorników oleju.

Podwozie jest wykonane z anodowanych blach aluminiowych. Przeprojektowane dwuczęściowe proste obudowy osi z nowym dolnym mocowaniem 4-punktowym i większymi łożyskami zwiększają wytrzymałość i trwałość. Samochód ma przedni, środkowy i tylny mechanizm różnicowy, teleskopowe wałki wielowypustowe i przeguby uniwersalne. Przekładnia nie wykorzystuje sprzęgła ciernego, ale bezobsługowy system Cush Drive, który tłumi wstrząsy silnika za pomocą elastomerowych silentbloków.

Z 2,6-calowymi felgami i nieco wyższymi oponami Losi LMT 2.0 wygląda znacznie bardziej dominująco niż jego poprzednik. Można zdjąć lub pomalować atrapy obręczy, aby nadać swojemu monster truckowi wyjątkowy wygląd.

Oficjalnie licencjonowane opony BKT mają mniej agresywny wzór bieżnika, który poprawia prowadzenie na szerokiej gamie nawierzchni. Aby uzyskać lepszy dostęp do akumulatora, klatka nadwozia jest odchylana do przodu i zabezpieczona systemem zatrzaskowym typu twist lock. Inne ekscytujące szczegóły nadwozia obejmują reflektory LED, klatkę bezpieczeństwa i figurkę kierowcy.

Napęd zapewnia silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 2800kV 4P z kontrolerem Spektrum Smart Firma 130A. Zalecany akumulator to 2S–4S LiPo ze złączem IC5/EC5. Elektronika kontrolera jest zamknięta w specjalnym materiale, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu do elektroniki.

Kontroler włącza się i reguluje za pomocą przycisków pod gumową osłoną. Zastosowany silnik ma konstrukcję czterobiegunową, zapewniającą płynną pracę i wysoki moment obrotowy, z wałem wyjściowym o średnicy 5 mm zamontowanym na łożyskach kulkowych.

Sterowanie odbywa się za pomocą zestawu RC z nadajnikiem Spektrum DX3 2,4 GHz i odbiornikiem Spektrum SR6400A. Podczas korzystania z inteligentnej baterii nadajnik wyświetla poziom naładowania baterii napędowej za pomocą diody LED.

Cechy:

  • innowacyjny system wspomagania DRIVE pomaga w wykonywaniu sztuczek;
  • Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 130A 2S–4S LiPo i sterownik;
  • Zawiera technologię Spektrum Smart;
  • Serwomechanizm Spektrum S680 z metalową przekładnią;
  • podwozie składa się z dwóch pionowych płyt wykonanych z aluminium 6061-T6;
  • nowe osiem amortyzatorów olejowych ze sprężynami wewnętrznymi;
  • klatka bezpieczeństwa kompozytowa z nadwoziem;
  • nowe dolne 4-częściowe mocowania zawieszenia zapewniające większą trwałość;
  • przedni, środkowy i tylny mechanizm różnicowy wypełniony olejem;
  • centralny mechanizm różnicowy z systemem Cush Drive tłumi wstrząsy silnika;
  • szczegóły modelu oparte na rzeczywistym samochodzie;
  • nowe koła 2,6” z wyjmowanymi replikami pierścieni beadlock;
  • oficjalnie licencjonowane opony BKT do ciężarówek typu monster truck;
  • tylny wspornik wheelie;
  • Akumulator napędowy zabezpieczony jest gumowym paskiem elastomerowym.

Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .

Technologia Spectrum DRIVE

Spektrum stworzył nowy 6-kanałowy odbiornik dla LMT 2.0, który obejmuje innowacyjną technologię DRIVE (Dynamic Response Intelligent Vehicle Envelope). Technologia ta oferuje 3 wstępnie zaprogramowane tryby, które można przełączać podczas jazdy. Przełączanie jest sygnalizowane dźwiękiem i diodą LED. Dostępne są następujące tryby jazdy:

  • Tryb nieograniczony – Standardowa kontrola modelu bez pomocy. Funkcje kontrolera w tym trybie to: przepustnica/hamulec/bieg wsteczny.
  • Tryb Wheelie – System pomaga utrzymać model w trybie wheelie lub stoppie. Funkcje kontrolera w tym trybie to: przepustnica/hamulec/bieg wsteczny.
  • Tryb Freestyle – System pomaga utrzymać stabilność modelu podczas jazdy na tylnych kołach (Wheelie) lub przednich kołach (Stoppie) lub na dwóch kołach bocznych (Bicycle). Funkcje kontrolera w tym trybie to: przepustnica/bieg wsteczny.

Jak działa system DRIVE?

Model będzie jechał normalnie, aż jego pozycja osiągnie Trick Window. System DRIVE pomaga kierowcy utrzymać model w Trick Window i kontynuować wykonywanie manewrów Wheelie, Stoppie lub Bicycle tak długo, jak to możliwe. Jeśli model znajdzie się poza kątem okna, zostaną wznowione normalne reakcje jazdy.

Kąt okna Trick Window można zwiększyć lub zmniejszyć za pomocą trymera na nadajniku z funkcją Target Angle. Latanie Trick jest intuicyjne, dzięki czemu model jest dobrze kontrolowany. Szczegóły są szczegółowo opisane w instrukcji. Do treningu zaleca się ustawienie trymera Target Angle na pozycję 2-3 o'clock.

Przeprojektowana elektronika

Aby uzyskać niesamowitą prędkość maksymalną i moment obrotowy, LMT 2.0 jest wyposażony w bezszczotkowy silnik Spektrum 3668-2800kV i regulator Spektrum 130A z opcjami zasilania LiPo 2S do 4S. Przy użyciu akumulatora LiPo 4S może osiągnąć prędkość maksymalną do 70 km/h.

Licencja Monster Jam MT

Nadwozia Grave Digger i Son-Uva Digger są oficjalnie licencjonowane przez Monster Jam i Feld Motorsports.

Opony BKT z licencją

LMT 2.0 ma teraz oficjalnie licencjonowane opony BKT z bieżnikiem w kształcie litery V, który jest mniej agresywny i zapewnia lepsze prowadzenie na większości nawierzchni. Opony mają detale ścianek bocznych i loga, które pasują do prawdziwych opon BKT.

Większy rozstaw osi i gąsienic

Dzięki nowym kołom 2,6" z większym odsadzeniem, wyższym oponom i wydłużonym 4-linkowym połączeniom, Losi LMT 2.0 jest bardziej wytrzymały i ma bardziej dominujący wygląd niż poprzednia wersja. Koła są również wyposażone w atrapy pierścieni beadlock, które można łatwo usunąć lub przemalować, aby dopasować je do własnego stylu.

Szczegółowe przetwarzanie

Końcówki wydechu, funkcjonalne reflektory LED, figurka kierowcy i autentyczne dolne panele z logo sponsorów dopełniają ogólnego wrażenia.

Boczne panele podwozia aluminiowego

Rama podwozia składa się z dwóch pionowych ścian bocznych wykonanych z wytrzymałego aluminium 6061-T6, które są połączone wewnętrzną strukturą, tworząc sztywny szkielet, do którego przymocowane są inne elementy podwozia. Pionowe podwozie płytowe nie tylko charakteryzuje się ekstremalną wytrzymałością i trwałością, ale także umożliwia wiele konfiguracji zawieszenia.

Bardziej wytrzymałe mechanizmy różnicowe

Nowe, wytrzymałe (HD) mechanizmy różnicowe zapewniają zwiększoną trwałość i wytrzymałość dzięki zastosowaniu mocniejszych poprzeczek i większych misek dyfuzyjnych o większej pojemności oleju. Wszystkie 3 mechanizmy różnicowe są fabrycznie wypełnione niezwykle gęstym olejem o lepkości 1 miliona cSt, co zapewnia optymalną wydajność nawet przy ekstremalnych obciążeniach.

Nadwozie wywrotne

Model LMT 2.0 znacznie ulepszył mocowanie składanej klatki. Klatka składa się teraz do przodu, co znacznie ułatwia wymianę baterii i rutynową konserwację. Po zakończeniu wymiany baterii klatkę można po prostu złożyć do tyłu i zabezpieczyć za pomocą blokady obrotowej.

Centralny mechanizm różnicowy z napędem Cush Drive

Centralny mechanizm różnicowy jest wypełniony olejem silikonowym, dzięki czemu można go dostroić w razie potrzeby. Posiada również system Cush Drive, który tłumi wstrząsy silnika i chroni cały układ napędowy. System ten wykorzystuje elastomery gumowe do pochłaniania wstrząsów silnika lub silnych uderzeń, zwiększając żywotność i niezawodność układu napędowego.

Spektrum Firma 130A Smart 2S–4S Kontroler bezszczotkowy

Za sterowanie modelem odpowiada nowoczesny sterownik Spektrum Firma 130A Smart 2S–4S z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie przechwycić pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5.

Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Kontroler odczytuje informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z inteligentnego akumulatora. W czasie rzeczywistym dostępne są prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość obrotowa silnika.

Elektronika jest całkowicie zalana specjalną masą zalewową, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Kontroler jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną. Funkcje kontrolera:

  • kontroler zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4;
  • kontroler jest wodoodporny;
  • zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed awarią;
  • automatyczne rozłączanie LiPo przy niskim napięciu;
  • wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem zapewniający wysoką wydajność;
  • regulowany, wysokowydajny BEC;
  • Niezwykle trwałe złącza IC5 są kompatybilne ze złączami EC5.

Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR RC

Nowy nadajnik Spektrum DX3 RC ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem DRIVE i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka reakcja i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie niezbędnych parametrów. Funkcje nadajnika:

  • dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu;
  • obsługa systemu stabilizacji obrazu Spektrum AVC;
  • możliwość ustawienia biegu wstecznego, wielkości odchylenia i funkcji 3 kanału;
  • trymowanie i sterowanie przepustnicą;
  • dzięki ogranicznikowi przepustnicy dzieci mogą ograniczyć maksymalną prędkość modelu;
  • ergonomiczny i lekki;
  • Kierownica z piankową obręczą zapewniającą wygodny chwyt.

Technologia Spectrum Smart

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu oraz łatwiejszą obsługę i pielęgnację akumulatorów. Wszystkie komponenty Smart, w tym akumulatory, mogą komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne.

Dołączony nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania inteligentnej baterii w modelu. Jako dostrojenie możesz wyświetlić pełną telemetrię (RPM, prędkość, temperaturę i inne dane): Dodając moduł BT do nadajnika zestawu DX3, który umożliwi połączenie modelu z przejrzystą graficzną aplikacją Spektrum Dashboard na telefonie lub tablecie.

Więcej informacji na temat technologii Smart znajdziesz na naszym blogu .

Zawartość opakowania

Zestaw zawiera zmontowany model RC samochodu ciężarowego Losi LMT Monster Truck 2.0 4WD w skali 1:8 z zamontowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Spektrum Firma 3660-2800kV 4P, sterownikiem Spektrum Firma 130A Smart Black Edition, odbiornikiem Spektrum SR6400A DRIVE DSMR i serwo Spektrum S680.

W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum DX3 Smart (LMT 2.0), pomalowana obudowa w kolorach Grave Digger lub Son Uva Digger, instrukcja w języku czeskim oraz podręcznik w językach EN, DE, FR, IT.

Należy zakupić

Aby uruchomić model należy zakupić akumulator LiPo 2S–4S o pojemności 5000 mAh ze złączem EC5/IC5 oraz 4 ogniwa AA (baterie ołówkowe) do zasilania nadajnika i odpowiednia ładowarka akumulatora napędowego.

Akcesoria do normalnej eksploatacji

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny będzie klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów oraz zestaw śrubokrętów imbusowych.

Klej do opon służy do przyklejania stopki opony do felgi. Zawsze należy mocno przykleić oponę na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć.

Klej do opon ma specjalną formułę, która jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a sklejone połączenie pozostaje elastyczne nawet po stwardnieniu. Nie używaj zwykłego superglue – nie jest elastyczny po stwardnieniu i stopniowo spowoduje pęknięcia wokół obręczy opony.

Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku lub ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek jest zły, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są tzw. zestawy naprawcze.

Filmy

Informacje techniczne

Typ Monster Truck
Podwozie Ściany boczne z aluminium 6061-T6
Skala 1:8
Długość 561 mm
Szerokość 411 mm
Wysokość 310 mm
Rozstaw osi 381 mm
Prześwit podwozia 55 mm
Waga 5,08 kg
Silnik Firma Spectrum 2800Kv 4P
Prowadzić 4WD
Koła przednie Opona BKT Chevron, bieżnik 17 mm
Koła tylne Opona BKT Chevron, bieżnik 17 mm
Czas jazdy 15–20 minut (z akumulatorem LiPo 3S 5000 mAh)
Maksymalna prędkość Do 70 km/h
Olej do mechanizmu różnicowego 1M cSt

Części zamienne i powiązane produkty

172 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.