1:4 Losi Promoto-MX Motorcycle: Tylna tarcza hamulcowa, stalowa

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 713,67 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC motocykla Losi Promoto-MX w skali 1:4, który wygląda i działa jak prawdziwy motocykl motocrossowy. Mocny napęd AC modelu zapewnia maksymalną prędkość do 65 km/h. Zintegrowana bezwładność, funkcjonalny przedni hamulec, napęd łańcuchowy. Realistyczne wykonanie, w tym figurka kierowcy. Pakiet zawiera nadajnik, akumulator i ładowarkę USB.
Silnik, elektronika i stalowe koło zamachowe są zamontowane w środku ramy. Koło zamachowe obraca się z prędkością 22 000 obr./min, aby wytworzyć żyroskopowy moment obrotowy dla niezrównanej stabilności.
Opatentowana technologia Spektrum MS6X odbiera sygnał z nadajnika DX3PM i zapewnia, że motocykl pochyla się i skręca z niespotykaną dotąd równowagą i finezją.
Konstrukcja modelu jest imponująca. Zespół projektowy Losi przestudiował geometrię zawieszenia prawdziwego motocykla, aby nadać Promoto-MX takie same właściwości jezdne w terenie i na drodze. Zmienna sztywność tylnego zawieszenia zapewnia doskonałą przyczepność i zapobiega upadkowi do zatrzymania podczas lądowania.
Przedni widelec z wewnętrzną sprężyną i amortyzatorem można dostroić, zmieniając lepkość oleju, a także można regulować wysokość jazdy. Innowacyjny przedni i tylny układ hamulcowy zapewnia motocyklowi imponującą siłę hamowania.
Najwyższej klasy elektronika i konstrukcja mechaniczna to powody, dla których Promoto-MX działa o wiele lepiej niż wszystkie inne motocykle RC. Dla fanów wyścigowych maszyn RC i motocrossu Promoto-MX będzie zupełnie nowym doświadczeniem z unikalnym stylem jazdy i dynamiką.
Cechy:
Opatentowana technologia Spektrum MS6X
Nowy nadajnik Spektrum DX3PM i odbiornik SR6300PM współpracują ze sobą dzięki opatentowanej technologii MS6X, umożliwiając motocyklistom dynamiczne pokonywanie zakrętów przy dużych i małych prędkościach, a także wykonywanie skoków jak na prawdziwych motocyklach motocrossowych.
Tryby jazdy
Dostępne są trzy wstępnie zaprogramowane tryby jazdy, między którymi można przełączać się podczas jazdy za pomocą przełącznika kołyskowego na nadajniku:
Technologia SMART
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, łatwiejszą obsługę i pielęgnację baterii. Wszystkie komponenty SMART (w tym baterie) mogą komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne.
Dołączony nadajnik DX3PM wyświetla stan naładowania baterii Smart w modelu za pomocą diody LED na górze. Jako opcja strojenia można wyświetlić pełną telemetrię (RPM, prędkość, temperatura i inne). Warunkiem jest użycie uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem (np. DX5C lub DX5 Pro).
Jednostka koła zamachowego
Żyroskopowy moment utrzymujący równowagę motocykla jest generowany przez stalowe koło zamachowe. Jednostka koła zamachowego, wraz z silnikiem i elektroniką, jest zamontowana tak nisko i tak daleko z przodu, jak to możliwe w ramie.
Koła boczne podporowe
Nie martw się, jeśli przednia opona straci przyczepność. Smukłe boczne podpory z kółkami są zaprojektowane tak, aby zapobiec przekroczeniu maksymalnego kąta pochylenia modelu, a także pomagają kompensować pochylenie podczas wychodzenia z zakrętu. Podpory obejmują ograniczniki do indywidualnej regulacji długości.
Sterowanie serwo-oszczędzające
Sztywne sprężyny servo-saver z płytami kompozytowymi na łożyskach zapewniają stałe sterowanie z wysoką ochroną serwa kierownicy. Ale to nie wszystko, servo-saver znacznie poprawia również osiągi podczas pokonywania zakrętów, skakania i pokonywania nierówności.
Amortyzator główki ramy
Aby uzyskać doskonałe strojenie i wrażenia z jazdy, kluczowym elementem modelu jest szyjka sterowa z górnymi i dolnymi łożyskami sterowymi. Wypełnienie olejem o lepkości 500 000 cSt zapewnia doskonałe tłumienie i redukuje drgania głowicy.
Kompletna elektronika
Model jest naszpikowany elektroniką. Regulator prędkości AC, mocny silnik, odbiornik, jednostka koła zamachowego i serwa układu kierowniczego oraz przednie hamulce.
Wąskie podwozie
Aby uchwycić odpowiedni wygląd, elektronika i akumulator motocykla musiały zmieścić się w kompaktowej obudowie. Pomimo ciasnych warunków w obudowie można użyć standardowej baterii 2S LiPo o pojemności 5000 mAh.
Realistyczna figurka jeźdźca
Postać jeźdźca jest realistycznie przedstawiona, wliczając buty, kask, rękawice i cały sprzęt motocrossowy. Postać jeźdźca jest wykonana z gumowanego plastiku z wewnętrzną wkładką piankową. Zapewnia to wysoką trwałość i odporność jeźdźca.
Licencjonowane opony Dunlop Geomax MX53
Motocykl Promoto-MX RC jest wyposażony w oficjalnie licencjonowane repliki opon Dunlop Geomax MX53. Opony te zapewniają wysoką przyczepność i mają długą żywotność.
Koła repliki
Realistyczne koła z szprychami drucianymi to kolejna wyjątkowa cecha Promoto-MX. Inżynierowie Losi stworzyli autentyczne koła z szprychami drucianymi o maksymalnej trwałości.
Licencjonowana grafika Pro Circuit
Losi połączył siły z odnoszącym duże sukcesy zespołem Pro Circuit Supercross, aby stworzyć oficjalnie licencjonowaną grafikę dla modelu Promoto-MX. Od 1991 roku Pro Circuit ma najsilniejszy zespół na torze AMA Supercross.
Stanowisko wystawowe i startowe
Dołączony stojak konserwacyjny i ekspozycyjny jest wzorowany na prawdziwym i zawiera grafikę. Pakiet zawiera również stojak startowy, który utrzymuje tylną oponę i cały motocykl w pozycji pionowej przed uruchomieniem.
Realistyczne szczegóły
Model jest bardzo realistycznie wykonany, ze szczegółowymi dźwigniami sprzęgła, błotnikiem, układem wydechowym itp.
Konstrukcja chroniąca przed uderzeniem z przodu
Przód motocykla jest sztywny podczas normalnej jazdy. Jednak w przypadku uderzenia ściska się i pochłania energię. To rozwiązanie chroni rury przedniego widelca i inne elementy przed wyginaniem i uszkodzeniem.
Błotnik tylny
Zwykły, stały tylny błotnik nie wytrzymałby długo w modelu. Dlatego Promoto-MX ma składany tylny błotnik z zawieszeniem elastomerowym. Podczas jazdy na tylnym kole błotnik odchyla się do tyłu, odsłaniając wytrzymały nylonowy tylny zderzak pod spodem.
Płyty przesuwne i otwory wentylacyjne
Płyty ślizgowe kompozytowe pokrywają przód i spód podwozia, zapewniając ochronę przed uderzeniami. Otwory wentylacyjne są zamknięte, ale można je otworzyć, aby zapewnić przepływ powietrza chłodzącego przy wysokich temperaturach otoczenia.
Podwozie wykonane z blach aluminiowych
Podwójne aluminiowe płyty podwozia chronią wszystkie podzespoły elektroniczne i pomagają nadać modelowi realistyczny, smukły wygląd. Jednocześnie rama zyskuje niezbędną sztywność i trwałość.
Zawieszenie tylne
Tylne zawieszenie jest zaprojektowane tak jak w prawdziwych maszynach. Oczywiście, jest progresywny skok. W połączeniu z wypełnionym olejem amortyzatorem Coil-Over, motocykl RC jest gotowy na każdą nawierzchnię.
Widelec przedni
Golenie przedniego widelca są zaprojektowane tak, aby działać podobnie do zwykłych amortyzatorów RC, więc można je regulować, zmieniając lepkość oleju. Możliwa jest również zmiana wysokości jazdy za pomocą sprężyn przeciwskrętnych i podkładek.
Optymalny kąt skrętu
Po miesiącach testów zespół programistów ustalił optymalny kąt skrętu wynoszący 62,4 stopnia, co zapewnia optymalne prowadzenie zarówno na drogach utwardzonych, jak i w terenie.
Mocny napęd AC
Promoto-MX jest wyposażony w wydajny układ napędowy z czterobiegunowym silnikiem prądu przemiennego 3652-3800kV i regulatorem prędkości 85A. Jednostka napędowa zapewnia wysoki moment obrotowy, brutalne przyspieszenie i prędkości do 65 km/h.
Funkcjonalny przedni hamulec
Motocykl może obsługiwać tylne hamowanie za pomocą układu napędowego, ale tak jak w prawdziwych motocyklach, musisz częściej używać przedniego hamulca. Odbywa się to za pomocą przedniego hamulca tarczowego i zacisku hamulcowego z segmentami ciernymi. Hamulec jest sterowany przez oddzielne serwo za pomocą linki Bowdena.
Sprzęgło antyhoppingowe wyścigowe
Biorąc pod uwagę wysoką moc silnika, zastosowano sprawdzone w wyścigach dwupłytkowe sprzęgło poślizgowe. Sprzęgło nie ogranicza przenoszenia dużej mocy, ale jednocześnie chroni układ napędowy.
Realistyczny napęd łańcuchowy
Motocykl ma klasyczny zestaw łańcuchowy. Stalowe ogniwa łańcucha, 70 sworzni rolkowych, stalowa zębatka z 10 zębami i aluminiowa rozeta z 36 zębami zapewniają wydajną i niezawodną jazdę.
Gotowy do jazdy
W zestawie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do jazdy, w tym nadajnik, akumulator napędowy i ładowarkę USB.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera zmontowany model RC motocykla Losi Promoto-MX RTR, Pro Circuit w skali 1:4 z zamontowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Firma 3652-3800kV, regulatorem prędkości Firma 85A Smart ProMoto-MX, odbiornikiem DSMR 6Ch ProMoto, serwomechanizmem kierowniczym S620PM ProMoto MG, serwomechanizmem przedniego hamulca SX108PM ProMoto Micro MG i kołem zamachowym.
W zestawie znajdują się również nadajnik DX3 Smart DSMR ProMoto, akumulator Spektrum Smart G2 LiPo 7,4 V 5000 mAh 50C HC IC5, ładowarka Spektrum Smart S120 20 W USB-C, 4 baterie AA (ogniwowe) do zasilania nadajnika, instrukcja w języku CZ oraz podręczniki w językach EN, DE, FR, IT.
Rodzaj zestawu | Powrót |
Typ | Biegi narciarskie |
Podwozie | Płyty aluminiowe |
Skala | 1:4 |
Długość | 513 mm |
Szerokość | 274 mm |
Wysokość | 439 mm |
Rozstaw osi | 353 mm |
Bateria | Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 |
Waga | 3500g |
Silnik | Firma AC 3652-3800kV |
Koła przednie | Dunlop Geomax MX53 |
Koła tylne | Dunlop Geomax MX53 |
Maksymalna prędkość | 65 kilometrów na godzinę |
Amortyzatory | Aluminium z wypełnieniem olejowym 16mm Big Bore |
Technologia | AVC, SMART, MS6X |
Przestrzeń nad głową | 73mm |
205 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .