Kavan GO-12S69MG BB HiVolt serwomechanizm cyfrowy

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 685,08 € |
W magazynie
Wtorek 23.09. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 24.09. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić | |
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 1880 mm, przeznaczony do napędu silnikiem benzynowym o pojemności 35–40 cm3 lub bezszczotkowym silnikiem elektrycznym o mocy co najmniej 3000 W, zasilanym przez akumulator LiPo 8S–12S. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z części wzmocnionych kevlarem i węglem, wiele części węglowych.
Sportowy model samolotu akrobacyjnego w skali 1:1 przeznaczony dla doświadczonych pilotów, którzy chcą wykonywać zarówno klasyczne, jak i ekstremalne akrobacje 3D.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części, które są wzmocnione kevlarem i węglem. Zdejmowana laminowana pokrywa silnika i zdejmowany górny kadłub z kabiną umożliwiają doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym mocowaniu na skrzyni ze sklejki.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki nasuwają się z boku na łącznik rurki węglowej i są mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z solidną, całkowicie balsową osłoną. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 niezależne serwomechanizmy. Końcówki skrzydeł można wyposażyć w dostarczone winglety SFG.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie balsowe, VOP jest jednoczęściowy, przyklejony do kadłuba. Statecznik wysokości i ster kierunku są kontrolowane przez serwo zamontowane w ogonowej części kadłuba za pomocą krótkiego prostego pręta.
Cały model pokryty jest folią termotransferową Ultracote (jest to nazwa marki używana w USA dla znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 30–40 cm3 lub bezszczotkowy silnik elektryczny o mocy co najmniej 3000 W z regulatorem prędkości co najmniej 100 A. Zasilanie z akumulatora LiPo 8S–12S o pojemności 3300–4000 mAh i ładowności co najmniej 40 C.
Do sterowania modelem wystarczy komputerowy zestaw RC z co najmniej sześcioma kanałami, który pozwoli na precyzyjną regulację „parowanych” serwomechanizmów i zaprogramowanie wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości.
Wystarczą serwomechanizmy o standardowych rozmiarach, szybkie i mocne – np. Hitec HS-7955TG, D954SW itp.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów .
Rozpiętość [mm] | 1880 |
Długość [mm] | 1800 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 70,5 |
Waga [g] | 4800–5300 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P4 |
5 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .