KAVAN - Li-Po 750 mAh/11,1 V 60/120C, 8,32 Wh

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 281,85 € |
W magazynie
Wtorek 29.07. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 30.07. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie3D mini helikopter z płytą gyration CCPM 120° i systemem stabilizacji flybarless 3G (przełączalna stabilizacja i tryby akrobacji 3D) z wirnikiem głównym o średnicy 434 mm. Model napędzany jest silnikiem bezszczotkowym i wyposażony w regulator prędkości z funkcją governora. Zestaw z akumulatorem LiPo umożliwia użycie zestawu RC z odbiornikiem zgodnym z S.BUS.
Płytka CCPM Gyrus jest sterowana przez elektronicznie mieszane serwomechanizmy, głowica wirnika flybarless „paddleless” z trójosiowym systemem żyroskopowym 3G zastępuje powszechniejsze mechaniczne stabilizatory i żyroskopy, które stabilizują śmigłowiec wokół osi pionowej. Mocny silnik bezszczotkowy i elektroniczny regulator prędkości z funkcją governora, inteligentna jednostka sterująca umożliwia pracę w trybie stabilizacji przechyłu, co docenią zwłaszcza początkujący. Jest tryb 3D do dzikich akrobacji bez ograniczeń - wszystko to znajdziesz w mini śmigłowcu M2 EVO.
Podstawą konstrukcji kadłuba jest duraluminiowe łoże silnika i obudowa wału głównego z przymocowanymi ścianami bocznymi i poprzeczkami z włókna węglowego, plastikowe płozy podwozia i belka ogonowa wykonana z profilowanej rury duraluminiowej z pionowym statecznikiem węglowym na końcu. Rama mieści silnik prądu przemiennego Sunnysky R40S-3 z obrotową obudową, który napędza bezpośrednio wirnik główny (bez zwykłych kół zębatych). Wirnik wyważający jest również napędzany bezpośrednio przez miniaturowy silnik prądu przemiennego Sunnysky R13-3. Dzięki temu cała mechanika jest maksymalnie uproszczona, eliminując problemy z ocierającymi się prowadnicami, zużytymi kołami zębatymi lub ślizgającymi się napędami.
Solidny wał główny o średnicy 4 mm jest zamontowany na łożyskach kulkowych. Płyta sterująca, głowica wirnika i nośniki łopat wirnika są wykonane z aluminium. Dzięki systemowi 3G flybarless i elektronicznemu CCPM głowica wirnika jest bardzo prosta. Nośniki łopat wirnika głównego są piękną miniaturą nośników „dużych” helikopterów RC, w tym łożyska kulkowe i wkładki tłumiące!
Elektronika helikoptera składa się z inteligentnej jednostki sterującej ze zintegrowaną jednostką sterującą 3G flybarless, elektronicznego regulatora prędkości z funkcją governora i trzech serwomechanizmów cyfrowych 10 g, które sterują mieszaną płytą swashplate CCPM (120°). Do sterowania helikopterem potrzebny będzie albo 6-kanałowy zestaw RC z miniaturowym odbiornikiem wyposażonym w port S.BUS, albo zestaw Spektrum RC z protokołem DSM/DSMX.
Do zwykłego latania nadajnik nie musi być nawet komputerowy (wszystkie niezbędne miksery zapewnia jednostka sterująca), wystarczą tylko 4 kanały „na drążkach” i piąty kanał z dwupozycyjnym przełącznikiem do przełączania trybów jednostki sterującej ze stabilizacją i 3D. Do pełnoprawnego klasycznego lub 3D latania potrzebny jest nadajnik komputerowy z regulowanymi 2-3 trybami lotu i co najmniej pięciopunktowymi krzywymi zbiorczymi dla zawisu, akrobacji i kolejnym trybem dla autorotacji.
Łatwo zdejmowana kabina sportowa wykonana jest z bardzo lekkiego formowanego, wytrzymałego plastiku. Możesz wybierać spośród trzech schematów kolorystycznych, co zapewnia dobrą widoczność i „czytelność” pozycji śmigłowca w powietrzu. Śmigłowiec jest zasilany przez trzykomorową baterię LiPo 11,1 V 750 mAh o pojemności 60C (z konektorem XT30), która jest przechowywana na spodzie kadłuba. Zapewni Ci do 10 minut prostego lotu lub do 4 minut agresywnych akrobacji 3D.
Helikopter jest dostarczany w pełni zmontowany z wstępnie skonfigurowaną jednostką sterującą, więc wszystko, co musisz zrobić, to rozpakować go, podłączyć odbiornik zgodny z S.BUS, naładować akumulator i skonfigurować nadajnik zgodnie ze szczegółową instrukcją z wyraźnymi zdjęciami. Po sprawdzeniu wszystkich funkcji helikoptera możesz wystartować!
M2 EVO to pełnoprawny śmigłowiec 3D z kontrolowanym kolektywem, więc wymaga odpowiedniego doświadczenia w pilotażu. Nie jest to „dron”, który startuje i wisi w powietrzu „jak przybity” bez żadnej ingerencji sterowania. M2 EVO w pełni docenią piloci średniozaawansowani i zaawansowani, którzy mają już doświadczenie z śmigłowcami z kontrolowanym kolektywem. Jednak przy odpowiedniej dawce wytrwałości i po wcześniejszym pilnym szkoleniu na komputerowym symulatorze RC oraz pod nadzorem doświadczonego pilota, nawet początkujący pilot śmigłowca może zacząć latać M2 EVO.
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się w pełni zmontowany, gotowy do lotu model helikoptera RC M2 EVO, akumulator LiPo 11,1 V 750 mAh 60C, zapasowy wał główny i wał wirnika głównego, zapasowe dźwignie serwomechanizmu, mały zestaw śrub, narzędzie do poziomowania tarczy sterującej, wytrzymałe pudełko z pianki EPP z pokrywą na zawiasach do bezpiecznego transportu i przechowywania modelu oraz instrukcję obsługi modelu i konfiguracji jednostki sterującej.
Należy zakupić
Do obsługi helikoptera idealnie będzie potrzebny 6-kanałowy zestaw RC z miniaturowym odbiornikiem wyposażonym w port S.BUS, a opcjonalnie możesz użyć 6-kanałowego zestawu Spektrum RC z protokołem DSM/DSMX. Aby naładować akumulator LiPo, musisz kupić odpowiednią ładowarkę.
Średnica wirnika nośnego [mm] | 434 |
Średnica wirnika wyważającego [mm] | 88 |
Długość kadłuba [mm] | 422 |
Szerokość [mm] | 72 |
Wysokość [mm] | 140 |
Waga [g] | 345 |
Funkcje kontrolowane | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Żyroskop |
Trudność konstrukcji | S0 |
Trudność pilotażu | P2, P3 |
70 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .