Łopaty wirnika głównego AzurePower 385 mm

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel 3D śmigłowca klasy 380 z płytą CCPM 120° i wirnikiem głównym o średnicy 875 mm. Śmigłowiec jest napędzany silnikiem bezszczotkowym. Wersja Kit zawiera niezmontowany model, silnik bezszczotkowy oraz łopaty wirnika głównego i ogonowego.
Popularne mini śmigłowce OMP Hobby M1 i M2 mają teraz większego brata – śmigłowiec klasy 3D 380 M4. Śmigłowiec jest wyposażony w bezłopatkową głowicę wirnika. Mocny silnik bezszczotkowy bezpośrednio napędza wirnik główny o średnicy 875 mm. Wirnik wyrównoważający jest napędzany za pomocą paska zębatego. Możesz zainstalować swój ulubiony bezłopatkowy sterownik i serwomechanizmy, co najmniej 60-amperowy regulator prędkości (najlepiej z funkcją regulatora), akumulator 6S LiPo 2200 mAh i oczywiście niezawodny zestaw RC.
Przyjrzyjmy się bliżej temu najnowszemu nabytkowi hangaru OMP Hobby. Kadłub opiera się na parze ścian bocznych z włókna węglowego połączonych aluminiowymi i plastikowymi poprzeczkami. „Sercem” śmigłowca jest aluminiowa konstrukcja podtrzymująca bezszczotkowy silnik SUNNYSKY R80-5 z przymocowaną główną obudową wału z łożyskami i mocowaniami serwomechanizmu swashplate.
Główny wirnik ma napęd bezpośredni, wirnik wyważający jest napędzany paskiem zębatym. Tarcza swashplate i głowica wirnika z nośnikami łopatek są w całości metalowe z precyzyjnych części obrabianych CNC. Wszystkie drążki sterujące są wyposażone w śruby umożliwiające dokładne dostrojenie długości drążka bez konieczności wyjmowania sworzni kulowych.
Dźwigar ogonowy wykonany jest z profilowanej rury duraluminiowej, statecznik pionowy i boki skrzyni napędowej wirnika trymującego wykonane są z węgla. Głowica i nośniki łopat wirnika trymującego są również wykonane w całości z metalu; odchylenie jest kontrolowane przez serwo zamontowane w dolnej części kadłuba za pomocą pręta węglowego. Podwozie wykonane jest z wytrzymałego plastiku wzmocnionego włóknami szklanymi.
Model jest wyposażony w podstawowy zestaw łopat wirnika głównego i wyważającego: łopaty o średnicy 385 mm dla wirnika głównego i łopaty o średnicy 71 mm dla wirnika wyważającego.
Do sterowania helikopterem potrzebny jest co najmniej sześciokanałowy zestaw RC. Do pełnoprawnego klasycznego i trójwymiarowego latania potrzebny jest nadajnik komputerowy z regulowanymi 2-3 trybami lotu z co najmniej pięciopunktowymi krzywymi zbiorczymi do zawisu i akrobacji oraz innym trybem do autorotacji.
Helikopter jest gotowy do instalacji kontrolera flybarless. Możesz bez problemu używać większości kontrolerów odpowiednich dla helikopterów tej wielkości, takich jak Bavarian Demon 3X lub AXON, Futaba CGY760R lub CGY755 i wiele innych.
Konieczne jest użycie wysokiej jakości, szybkich i mocnych mikroserwomechanizmów cyfrowych z metalowymi zębatkami. W przypadku płyty sterującej serwomechanizmy Kavan GO-1020MG sprawdziły się dobrze w prototypie M4, a w przypadku odchylenia, superszybki serwo AC Kavan GO-1021MG, który jest przygotowywany, sprawdził się doskonale.
Elektroniczny regulator prędkości powinien mieć nośność co najmniej 60A i funkcję regulatora. Na przykład odpowiedni jest regulator 65A OMP Hobby, zaprojektowany specjalnie dla śmigłowca M4, lub Hobbywing Platinum PRO 60A V4 itp.
Do zasilania potrzebny będzie sześciokomorowy akumulator LiPo 22,2 V o pojemności 2000–2200 mAh i pojemności 60C, który jest niezbędny do pełnego wykorzystania mocy silnika i możliwości śmigłowca.
Łatwo zdejmowana kabina sportowa wykonana jest z bardzo lekkiego formowanego, trwałego plastiku. Możesz wybierać spośród trzech schematów kolorystycznych, które gwarantują dobrą widoczność i „czytelność” pozycji śmigłowca w powietrzu.
M4 to w pełni rozwinięty śmigłowiec 3D z kontrolowaną załogą, a jako taki zakłada i wymaga odpowiedniego doświadczenia pilotażowego. To nie jest „dron”, do którego po prostu dodajesz gazu, startuje i wisi „jak gwóźdź” bez żadnej ingerencji sterowania.
M4 będzie w pełni wykorzystywany przez pilotów średniozaawansowanych i zaawansowanych, którzy mają już doświadczenie w lataniu śmigłowcami w kontrolowanym zespole. Jednak przy odpowiedniej dawce wytrwałości, pokory, wcześniejszego pilnego treningu na komputerowym symulatorze RC i pod nadzorem doświadczonego pilota, nawet początkujący pilot śmigłowca może zacząć latać M4.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera kompletny zestaw części mechanicznych, silnik bezszczotkowy SUNNYSKY R80-5, łopatki wirnika głównego i wyważającego, instrukcja montażu i regulacji.
Średnica wirnika nośnego [mm] | 875 |
Średnica wirnika wyważającego [mm] | 190 |
Długość kadłuba [mm] | 786 |
Szerokość [mm] | 128 |
Wysokość [mm] | 226 |
Waga [g] | 1370 |
Funkcje kontrolowane | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Żyroskop |
Trudność konstrukcji | S2, S3 |
Trudność pilotażu | P3, P4 |
153 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .