1:10 TLR 22X-4 Elite 4WD RC Car: Carbon RC Gear Bed

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 693,51 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel samochodu RC Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit jest oparty na poprzedniej wersji, która wygrała mistrzostwa ROAR Nationals. Pomimo doskonałych cech poprzedniej wersji, ten nowy model jest jeszcze lepszy i znacznie trwalszy.
Zestaw zawiera wiele części tuningowych, takich jak centralny mechanizm różnicowy, płyta montażowa elektroniki z włókna węglowego, podkładka skrzydła z włókna węglowego, aluminiowe nakrętki zabezpieczające i tytanowe napinacze w celu zmniejszenia masy, ogólnej optymalizacji i maksymalizacji wydajności. Zestaw został zaprojektowany tak, aby złożony model był natychmiast konkurencyjny, bez konieczności instalowania dodatkowych części tuningowych!
Cechy:
Podwozie aluminiowe CNC 2,5 mm 7075-T6
Sztywna anodowana aluminiowa rama jest celowo lekka i przygotowana do montażu wszystkich podzespołów samochodu.
Centralny mechanizm różnicowy
Jednym z najpopularniejszych ulepszeń w modelu 22X-4 był centralny mechanizm różnicowy, który przydaje się zwłaszcza na torach ziemnych. Dlatego wersja Elite jest już wyposażona w ten mechanizm.
Profesjonalny model
Wszystkie ważne części tuningowe, których używali fabryczni kierowcy TLR w wyścigach, są już w zestawie
Są to części wykonane z materiałów najwyższej jakości, takich jak aluminium, włókno węglowe lub tytan.
Części aluminiowe
Model zawiera mocowania silnika, sprzęgi osi, głowice amortyzatorów i nakrętki wykonane z aluminium, dzięki czemu model jest wytrzymały i bardzo lekki.
Ulepszona geometria
Po przeprowadzeniu gruntownego testu w modelu dodano kolejną opcję przechowywania amortyzatorów, poprawiono położenie wewnętrznego pochylenia kół, a działanie układu kierowniczego Ackermana jest płynniejsze i trwalsze.
Nowy uchwyt na baterię
Aby zapewnić solidne mocowanie i łatwą wymianę baterii, po bokach łóżka znajdują się dwa uchwyty węglowe. Uchwyt można dostosować do standardowych lub cienkich baterii.
Uchwyt wentylatora silnika
Coraz częstsze wyścigi stawiające większe wymagania silnikowi doprowadziły do zamontowania wspornika wentylatora, który jest teraz montowany przy centralnym mechanizmie różnicowym.
Kołki tytanowe
Tytanowe drążki kierownicze zawsze były ulepszeniem premium dla samochodów wyścigowych, więc 22X-4 ELITE nie byłoby możliwe bez nich. Dlatego tytanowe drążki kierownicze są dołączone, aby zaoszczędzić na wadze i zwiększyć wydajność.
Amortyzatory aluminiowe G3 V2
Amortyzatory G3 zostały całkowicie zmienione i ulepszone, aby zapewnić stałą wydajność i bardziej zmienne użytkowanie. Tłoki są na nowo zabezpieczone śrubami, nowy korpus i głowica amortyzatora zwiększają długość o 3 mm. Przeprojektowane miseczki amortyzatora pewnie trzymają sprężyny i zapewniają offset -3,0 i +4 mm.
Różnice
Tradycyjny mechanizm różnicowy jest trwalszy i lżejszy. Dzięki tłoczonym kompozytowym kołom zębatym i sworzniom poprzecznym jest idealny do wyścigów. Ma również więcej smaru, większą powierzchnię styku kół zębatych, więc zauważysz różnicę już po kilku jazdach.
Aluminiowe uchwyty sworzni półosi
Osie wytrzymują nawet największe uderzenia dzięki aluminiowym uchwytom osi obrabianym CNC z tłumiącymi gumowymi wkładkami. Sztywne, mocne, a jednocześnie lekkie rozwiązanie zapewnia bezpieczne mocowanie osi nawet w wymagających warunkach wyścigowych.
Pływający uchwyt serwa V2
Aby nie wpływać na elastyczność podwozia, serwo jest zamontowane na wsporniku nad podwoziem. Wspornik wykonany z płyty węglowej o grubości 2,5 mm jest przymocowany do płyty podwozia w pobliżu jej linii środkowej. Eliminuje to błędy w ugięciu podwozia.
Regulowany silnik i akumulator
Podczas montażu silnika można wybrać jego położenie na aluminiowej ramie z dokładnością do 7 mm, a akumulator można zainstalować z dokładnością do 9 mm, aby uzyskać lepszą równowagę.
Lekki korpus 22X-4
Elegancki i stylowy design nadwozia idealnie pasuje do podwozia. Wygląda elegancko, zapewniając jednocześnie doskonałą równowagę i stabilność podczas jazdy.
Wzmocnione włóknami węglowymi
Włókno węglowe jest niezwykle lekkie i bardzo wytrzymałe. Jest optymalne dla wielu części modelu, dlatego części wykonane z tego materiału znajdują się w kluczowych miejscach, takich jak przednie i tylne amortyzatory, wspornik centralnego mechanizmu różnicowego, przednie i tylne wsporniki zawieszenia, skrzynia kierownicza lub skrzynia elektroniki.
Skrzydło ciągu TLR 6,5"
Tylny spoiler TLR 6,5" wykonany jest z wytrzymałego poliwęglanu o grubości 1,2 mm. Ten spoiler nie jest niczym nowym dla buggy, to sprawdzona część, która została przetestowana przez lata praktyki.
Szybki dostęp do mechanizmów różnicowych
Podczas serwisowania pojazdów specjalnych w zawodach nacisk kładzie się na szybką obsługę. Górną pokrywę mechanizmu różnicowego trzymają tylko 4 śruby, więc szybko skończysz i będziesz mieć dużo czasu na przygotowanie.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera model samochodu wyścigowego TLR 22X-4 Elite 4WD Race Buggy w skali 1:10. Pakiet zawiera wszystkie części podwozia i niepomalowane nadwozie. Pakiet zawiera również szczegółowe instrukcje budowy Ilustrowane instrukcje budowy EN, DE, FR, IT. Elektronika, silnik i koła z oponami nie są zawarte w pakiecie.
Należy zakupić
Do złożenia i uruchomienia modelu konieczne jest zakupienie nadajnika i odbiornika, serwomechanizmu, akumulatora LiPo 2S, ładowarki akumulatora LiPo, zębatki 48P, silnika, regulatora, kleju do opon, opon, felg, farby do karoserii Lexan oraz narzędzi.
Typ | Buggy |
Podwozie | Aluminium 2,5mm 7075-T6 |
Skala | 1:10 |
Długość | 356 mm |
Szerokość | 249 mm |
Wysokość | 147 mm |
Rozstaw osi | 284 mm |
Prowadzić | 4WD |
Amortyzatory | Olej 12 mm Duży otwór |
Nośniki kół | Sześciokąt 12 mm |
Podwozie główne | 78T, 81T |
Przybliżony czas budowy | 3–5 godzin |
219 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .