1:8 Losi 8ight/LST: Uszczelnienie mechanizmu różnicowego

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 915,28 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Zestaw zdalnie sterowanego samochodu wyścigowego RC od Team Losi Racing, 8ight XT/XTE Race Truggy, w skali 1:8, napęd na 4 koła i możliwość zamontowania silnika spalinowego lub elektrycznego. Najwyższej jakości wykonanie, wysokiej jakości materiały, opcje regulacji zawieszenia i układu napędowego, opcje układu podwozia.
Team Losi Racing, często nazywany TLR, od 40 lat opracowuje innowacyjne modele samochodów RC i akcesoria, głównie jako wysokiej klasy produkty wyścigowe dla kierowców. Marka powstała na początku lat 80. XX wieku, a jej korzenie sięgają południowej Kalifornii. W 2000 roku TLR stała się częścią rodziny Horizon Hobby.
Nowy Truggy czerpie z dziedzictwa swoich poprzedników, zdobywców tytułów mistrzowskich, dzięki innowacyjnym udoskonaleniom geometrii zawieszenia i układu napędowego, nowemu układowi podwozia ułatwiającemu prowadzenie oraz możliwości zamontowania silnika spalinowego lub mocnego silnika prądu przemiennego – wszystko w jednym pakiecie!
8IGHT-XT/XTE łączy w sobie szereg najlepszych cech, w tym długie mocowanie silnika, 3 mm anodowane aluminiowe podwozie 7075-T6, przejrzyste nadwozie Forward Style, obrabiane maszynowo aluminiowe amortyzatory, wieże amortyzatorów i wiele więcej. System 8IGHT-XT/XTE został zaprojektowany, aby wygrywać wyścigi.
Model 8ight XT/XTE Race Truggy 4WD jest dostarczany jako zestaw bez kół, elektroniki, silnika, baterii i z niemalowanym, przezroczystym nadwoziem.
Cechy modelu 8ight XT/XTE Race Truggy:
Części do wersji nitro i elektrycznej
Chcesz zbudować wyścigowego truggy i wahasz się między nitro a elektrykiem? Nie ma problemu, zestaw 8ight XT/XTE Race Truggy 4WD od Team Losi Racing da ci wybór dzięki dołączonym komponentom.
Ulepszona geometria zawieszenia
Geometria zawieszenia 8IGHT-XT / XTE Next Gen została całkowicie przeprojektowana, dzięki czemu nowy truggy jest szybki, zwinny i łatwy w prowadzeniu. Konstrukcja obejmuje szereg udoskonaleń, w tym dłuższy przedni sworzeń osi, węższy tylny sworzeń, dłuższe przednie i tylne ramiona oraz nowe drążki kierownicze.
Regulacja sztywności zawieszenia
Wszystkie nowe ramiona zostały zaprojektowane tak, aby można było je wyposażyć w płyty usztywniające, które umożliwiają kierowcom precyzyjne dostrojenie sztywności zawieszenia. Zestaw będzie zawierał opcjonalne płyty z włókna węglowego, które są dostępne osobno.
Szersze podwozie
Szerokość podwozia została zwiększona, co przyczynia się do większej stabilności i neutralnego wrażenia z jazdy. Płyta podwozia ma zagięcie na krawędziach dla zwiększenia sztywności, a grubość 3 mm została zmniejszona wewnątrz, aby zaoszczędzić na wadze.
Większe łożysko zębate
Zwiększono rozmiar łożyska zębatego z przodu i z tyłu, aby zapewnić większą trwałość.
Typ nadwozia typu Cab Forward
Konstrukcja nadwozia typu Cab Forward zwiększa docisk, co poprawia efektywność kierowania i ogólną stabilność jazdy.
Osłony boczne podwozia
W podwoziu zastosowano nowe, ochronne panele boczne z tworzywa sztucznego, które lepiej zabezpieczają wewnętrzne podzespoły.
Duży uchwyt silnika nitro
Długie łoże silnika nitro zwiększa sztywność pod komorą silnika, co zmniejsza zmęczenie podwozia w trudnych warunkach jazdy na torze wyścigowym.
Łóżko z silnikiem elektrycznym
Łoże do montażu silnika elektrycznego jest przeznaczone do montażu z przodu silnika, z płytą bazową łoża przykręconą do podwozia. Zawiera ono suwak przesuwny z zamontowanym silnikiem, za pomocą którego można łatwo regulować luz międzyzębny zębatki.
Ustawienie wagi
Korbowody są wykonane z aluminium, co zapewnia dokładniejsze osadzenie łożysk i dłuższą żywotność, a także mają pełną regulację geometrii. Nowe bloki piast kół mają regulację pochylenia do 17,5°. Regulacja jest łatwa za pomocą pręta napinacza.
Amortyzatory aluminiowe z odpowietrznikiem
Nowe korki odpowietrzające amortyzatora i wewnętrzne uszczelki umożliwiają łatwiejszą obsługę podczas dodawania oleju. Nowe gumowe tuleje na wale amortyzatora dla zwiększonej trwałości.
Zrównoważone podwozie
W przypadku jazdy wyścigowej konieczne jest dokonanie precyzyjnych regulacji modelu, a jednym z najważniejszych warunków wstępnych stabilnych skoków jest prawidłowa równowaga podwozia. Inżynierowie TLR pomyśleli o tym również i przygotowali projekt rozmieszczenia komponentów na podwoziu do gotowego użytku.
Układ kierowniczy Ackermanna
Zaletą systemu servo-saver jest możliwość regulacji sztywności zawieszenia i połączenia lewej i prawej strony sztywnym prętem. Przyczynia się to do bezpieczeństwa serwa i dokładności układu kierowniczego.
Wieże amortyzatorów aluminiowych
Obrabiane CNC aluminiowe wieże amortyzatorów 7075-T6 są wyposażone w nowe otwory montażowe umożliwiające umieszczenie amortyzatora w różnych pozycjach, co daje kierowcom więcej możliwości regulacji w zależności od zmieniających się warunków na torze wyścigowym.
Szybki dostęp do mechanizmów różnicowych
Istotną innowacją jest lepszy dostęp do kół zębatych i elementów mechanizmu różnicowego, ponieważ w celu zdjęcia pokrywy obudowy mechanizmu różnicowego wystarczy odkręcić tylko 4 śruby, bez konieczności demontażu innych części.
Układ stabilizatora skrętnego
Podobnie jak duże samochody, model 8ight-X Nitro Buggy Elite ma zamontowany na osi stabilizator poprzeczny (skrętny), który pełni ważną funkcję równoważenia przechyłu przy pokonywaniu zakrętów.
Wały napędowe 4WD
Kąt obrotu wałów środkowych względem centralnego mechanizmu różnicowego został dostosowany tak, aby przedni i tylny mechanizm różnicowy były napędzane równomiernie, dzięki czemu siła napędowa była rozprowadzana równomiernie na obie osie.
Nowe pudełko do odbiornika
Odbiornik umieszczono tuż obok serwomechanizmu sterującego, co pozwala na skrócenie drogi kabla do odbiornika.
Amortyzatory aluminiowe z odpowietrznikiem
Nowe korki odpowietrzające amortyzatora i wewnętrzne uszczelki umożliwiają łatwiejszą obsługę podczas dodawania oleju. Nowe gumowe tuleje na wale amortyzatora dla zwiększonej trwałości.
Sterowanie gazem i hamulcem
Aby osiągnąć maksymalną precyzję sterowania, w dźwigniach przepustnicy i hamulca zastosowano łożyska kulkowe.
Takie same łożyska w dyszlach
Wszystkie cztery pręty mają ten sam rozmiar łożyska, co ułatwia wymianę. Jednocześnie, największy możliwy rozmiar łożyska jest używany dla maksymalnej trwałości.
Krótszy rozstaw osi
Rozstaw osi został skrócony, aby samochód był bardziej zwinny. Geometria została dostosowana i dostrojona, aby zapewnić szybsze czasy, zapewniając kierowcom ostrzejszą jazdę i bardziej precyzyjne kierowanie. Przemyślany w najdrobniejszych szczegółach, najwyższej klasy narzędzie wyścigowe.
Uniwersalne pudełko na baterie
Obudowa akumulatora została zaprojektowana tak, aby pomieścić zarówno akumulatory LiPo, jak i LiIon.
Należy zakupić
Do obsługi samochodu potrzebny jest zestaw RC, serwo układu kierowniczego i przepustnicy, akumulator, silnik spalinowy z dostrojonym wydechem, filtr dolotowy, koła z tarczami i przewody paliwowe. Podczas montażu napędu elektrycznego potrzebny jest silnik prądu przemiennego, regulator prędkości, akumulator napędowy, ładowarka, zestaw narzędzi montażowych, blokada śrub w płynie, wypełnienie amortyzatora, smar do mechanizmu różnicowego, farba Lexan i akcesoria do obsługi samochodu.
Typ | Truggy |
Podwozie | Aluminium 7075-T6 grubość 3 mm, anodowane |
Skala | 1:8 |
Długość | 536 mm |
Szerokość | 422 mm |
Wysokość | 185 mm |
Rozstaw osi | 373 mm |
Prześwit podwozia | 40mm |
Komora baterii | 138×47×40 mm |
Waga | 4082 gramy |
Prowadzić | 4WD |
Amortyzatory | Aluminium, olej |
Wałek zębaty | 13 z M1 |
305 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .