1:10 Traxxas Drag Slash TQi: nakrętka samokontrująca M4 z kołnierzem, pomarańczowa (4 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 705,60 € |
W drodze Założenie pończochy 23.08. |
|
|
Kupić |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Samochód zdalnie sterowany Traxxas Ford Raptor R w najwyższej wersji Ultimate jest wyposażony w niezwykle mocny napęd VXL-4s, mocne serwo układu kierowniczego, zainstalowaną telemetrię z modułem Bluetooth, wiele aluminiowych części oraz licencjonowane nadwozie. Elektroniczna stabilizacja TSM. Prędkość maksymalna przekracza 96 km/h!
Jednym z najfajniejszych i najładniejszych modeli samochodów RC w skali 1:10 jest Traxxas Ford Raptor R w wersji Ultimate. Samochód jest wyposażony w silnik bezszczotkowy 540XL i kontroler VXL-4s.
Szybkie, cyfrowe wspomaganie kierownicy wraz z elektroniczną stabilizacją toru jazdy TSM zapewniają najwyższą kontrolę. Dostępne są dane telemetryczne dotyczące prędkości, obrotów na minutę, napięcia akumulatora i innych parametrów, które można przeglądać w aplikacji na telefonie dzięki wbudowanemu modułowi Bluetooth.
Licencjonowany design szczegółowego nadwozia uzupełnia oświetlenie LED w przednim i tylnym zderzaku oraz szereg dopasowanych kolorystycznie części wykonanych z niezwykle wytrzymałego aluminium.
Ford F-150 Raptor R bazuje na popularnej i sprawdzonej koncepcji 4WD Slash. Nowe podwozie modelu, wykonane z nylonu wypełnionego włóknem szklanym, zostało wydłużone, aby dopasować je do proporcji prawdziwego samochodu.
Moc silnika przekazywana jest za pośrednictwem centralnego mechanizmu różnicowego, aluminiowego wału centralnego do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego z metalowymi kołami zębatymi, a także poprzez solidne teleskopowe półosie na koła.
Doskonałe właściwości jezdne zapewniają aluminiowe amortyzatory GTR, które zawierają większą ilość oleju i charakteryzują się wyjątkowo płynną pracą dzięki teflonowej powłoce powierzchni ciernych. Niezależne zawieszenie z wahaczami HD i aluminiowymi drążkami umożliwia regulację geometrii.
Model wyposażony jest we wszystkie standardowe funkcje Traxxas, zapewniające maksymalny komfort użytkowania. Oczywiście, znajdziemy tu bezzaczepowe nadwozie, modułowe podwozie, komorę na baterie, łatwą regulację kontrolera z trzema trybami jazdy (w tym trybem dla dzieci i początkujących), stałą regulację luzu między zębami itp. Precyzyjne sterowanie zapewnia nadajnik Traxxas TQi 2,4 GHz z precyzyjną mechaniką. Oczywiście, dostępny jest szeroki wybór części zamiennych i tuningowych.
Cechy:
Uwaga: Informacje dotyczące wodoodporności znajdują się w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące użytkowania na mokro można znaleźć na blogu .
Wygląd ProScale z oświetleniem LED
Tylko koncept Traxxas Pro Scale łączy w sobie osiągi na poziomie profesjonalnym z wyglądem prawdziwego Forda Raptor R. Model ten wyposażono również w oświetlenie LED w przednim i tylnym zderzaku.
Części aluminiowe
Raptor R Ultimate jest w pełni wyposażony w anodowane aluminiowe elementy (czopy, półoś centralną, amortyzatory GTR i inne), które gwarantują maksymalną wytrzymałość podczas ekstremalnej jazdy. Półosie napędowe Extreme HD są wzmocnione, tworząc niemal niezniszczalny układ napędowy.
Nadwozie bez zszywek
Unikalny system mocowania karoserii z wykorzystaniem wypustek w nadkolach umożliwia szybką wymianę akumulatora, a schludny wygląd modelu nie jest zakłócany przez klipsy. Jednocześnie karoseria trzyma się mocno i nie poluzuje się nawet podczas salt.
Ekstremalna wydajność
Silnik bezszczotkowy Velineon 540XL to największa jednostka napędowa firmy Traxxas przeznaczona do tego typu samochodów RC. Współpracuje z nowym kontrolerem Traxxas VXL-4s ze zintegrowaną telemetrią i regulowanym źródłem zasilania BEC o napięciu 6,0 lub 7,4 V. Model zasilany jest akumulatorem LiPo 4S, co zapewnia mu wyjątkowe przyspieszenie i prędkość.
Telemetria w czasie rzeczywistym
Ekskluzywny regulator prędkości z zaawansowaną elektroniką jest wyposażony w funkcję przesyłania danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym. Dzięki bezprzewodowemu modułowi Bluetooth (sprzedawanemu oddzielnie) i aplikacji Traxxas Link możesz monitorować prędkość, obroty silnika i napięcie akumulatora w czasie rzeczywistym na swoim telefonie. Sam regulator prędkości dostarcza dane telemetryczne, bez konieczności stosowania dodatkowych czujników.
Rozszerzone podwozie
Specjalnie dla tego modelu opracowano nowe, wydłużone podwozie z rozstawem osi 384 mm. Oprócz zapewnienia precyzyjnych proporcji, dłuższy rozstaw osi zwiększa stabilność przy dużych prędkościach.
Budownictwo modułowe
Modułową obudowę można łatwo zdemontować za pomocą śrubokręta. W ciągu minuty uzyskasz dostęp do wszystkich ważnych komponentów i ustawień modelu.
Regulowana geometria
Raptor R Ultimate wykorzystuje te same stalowe ogniwa o grubości 4 mm, co Slash. Długość ogniwa można łatwo wyregulować kluczem, aby dopasować pochylenie i zbieżność kół do swoich potrzeb. Ogniwa są wyposażone w wytrzymałe sworznie kulowe.
Pręty aluminiowe
Kierownica z aluminium 6061-T6 jest obrabiana CNC, a końcowy wygląd podkreślają jaskrawe anodowanie i wygrawerowane laserowo logo TRX.
Wahacze zawieszenia
Ramiona mają trapezową konstrukcję i są wykonane z materiału, który zachowuje swoje właściwości nawet w niskich temperaturach. Od toru wyścigowego po skatepark, Raptor R wytrzyma najcięższe uderzenia.
Wieże tłumiące
Nowe, solidne wieże amortyzatorów zostały wzmocnione tak, aby wytrzymać dachowanie i zapewniają dobre wsparcie nie tylko amortyzatorom, ale i nadwoziu.
Aluminiowe amortyzatory olejowe
Amortyzatory GTR z aluminiowym korpusem pokrytym PTFE reprezentują szczyt technologii. Tłoczysko jest również pokryte wyjątkowo twardym azotkiem tytanu. Amortyzatory mogą pomieścić do 70% więcej oleju niż standardowe amortyzatory Ultra. Napięcie wstępne sprężyny można wygodnie regulować za pomocą nakrętki.
Precyzyjna kontrola
Mechanizm skrętu przednich kół jest realizowany za pomocą systemu Dual-Bell-Crank, który zapewnia precyzyjne działanie cięgien łączących z kołami. Układ kierowniczy posiada zintegrowany serwomechanizm krzywkowy, który amortyzuje wstrząsy i chroni serwo przed przeciążeniem.
Komora baterii
Uniwersalna komora mieści akumulator LiPo 4S o pojemności 5000 mAh. Uchwyt o podwójnej wysokości umożliwia łatwą i szybką wymianę akumulatora, bez użycia klipsów czy rzepów.
Wzmocnienia boczne Nerf
Sztywne boczne osłony Nerf nie tylko zapewniają ochronę podwozia przed uderzeniami bocznymi, ale także wspierają nadwozie. W przypadku zderzenia z przeszkodą lub salta, ta część jest dobrze chroniona.
Prześwit międzyzębowy
Solidny system mocowania silnika z wstępnie nawierconymi otworami, dopasowanymi do przełożenia, eliminuje wątpliwości co do ustawienia prawidłowego luzu między zębami. Koła zębate zawsze idealnie do siebie pasują.
Centralny mechanizm różnicowy
Centralny mechanizm różnicowy pochłania wstrząsy silnika i rozdziela moc między przednią i tylną oś. W przeciwieństwie do tradycyjnych mechanizmów różnicowych, nadal przekazuje moc na wszystkie koła, nawet gdy niektóre z nich wpadają w poślizg.
Metalowe mechanizmy różnicowe
Raptor R jest wyposażony w wysokiej jakości metalowe mechanizmy różnicowe z przekładniami, w pełni przygotowane do zasilania silnika prądu przemiennego. Uszczelnienia typu X-ring pozwalają na dostosowanie mechanizmu różnicowego do konkretnych warunków pracy poprzez zmianę lepkości oleju.
Półosie Maxx-Duty
Wały napędowe ze wzmocnionymi przegubami krzyżowymi są zaprojektowane tak, aby bez problemu przenosić moc silnika prądu przemiennego. Wały wyjściowe o średnicy 6 mm są połączone ze stalowymi zabierakami.
Środkowy wał napędowy
Jednoczęściowy, aluminiowy wał napędowy jest wytrzymały, lekki i zapewnia płynną pracę. Wewnętrzne rowki idealnie pasują do wyjść mechanizmu różnicowego.
Łożyska kulkowe
W całym układzie napędowym zastosowano duże łożyska kulkowe. Łożyska są pokryte plastikową osłoną, która chroni je przed brudem. Wydłuża to ich żywotność i ułatwia konserwację.
Większe opony BFGoodrich
Licencjonowane opony BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 są o 5 mm wyższe niż standardowe opony w modelu Slash, aby naśladować agresywny wygląd Raptora R. Repliki felg Ford beadlock mają taką samą średnicę zewnętrzną 2,2 cala i wewnętrzną 3 cale, jak standardowe felgi w modelach Short Course. Śruba ma 12 mm imbus.
Wspomaganie kierownicy
Serwomechanizm wyposażony jest w metalowe koła zębate, dwa łożyska kulkowe zapewniające płynną pracę i metalową obudowę centralną zapewniającą skuteczne chłodzenie.
Silnik bezszczotkowy 540XL
Model napędzany jest mocnym silnikiem bezszczotkowym 540XL. Mocne i odporne na temperaturę magnesy neodymowe, łożyska szybkoobrotowe oraz uzwojenie 4-biegunowe zapewniają płynną pracę i długą żywotność. Metalowa obudowa silnika skutecznie odprowadza ciepło ze stojana.
Elektroniczny kontroler Traxxas VXL-4s
Zupełnie nowy, bezszczotkowy kontroler Traxxas VXL-4s został zaprojektowany do zasilania pojedynczego akumulatora LiPo 2S–4S. Prosta konfiguracja jednym przyciskiem. Wskaźnik stanu LED. Odprowadzanie ciepła za pomocą masywnego radiatora, który można uzupełnić opcjonalnym wentylatorem (brak w zestawie). Wodoodporna konstrukcja.
Regulator ESC posiada regulowany układ BEC (sprzedawany oddzielnie) przez Bluetooth. Napięcie BEC można ustawić na 6,0 V dla standardowych serwomechanizmów lub 7,4 V dla mocnych serwomechanizmów HV. Regulator oferuje następujące tryby lotu:
Telemetria w czasie rzeczywistym
Ekskluzywny regulator prędkości z zaawansowaną elektroniką jest wyposażony w funkcję przesyłania danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym. Dzięki bezprzewodowemu modułowi Bluetooth (sprzedawanemu oddzielnie) i aplikacji Traxxas Link możesz monitorować prędkość, obroty silnika i napięcie akumulatora w czasie rzeczywistym na swoim telefonie. Sam regulator prędkości dostarcza dane telemetryczne, bez konieczności stosowania dodatkowych czujników.
Zestaw Traxxas TQi RC z modułem Bluetooth
Traxxas przygotował zupełnie nową linię zestawów RC do modeli samochodów RC. Pierwotnie nadajniki RC można było wyposażyć w stację dokującą do urządzeń Apple. Traxxas kontynuuje rozwój i przygotował nadajnik RC z gniazdem na bezprzewodowy moduł Bluetooth (moduł znajduje się w zestawie). Dzięki temu można bezprzewodowo połączyć z nadajnikiem dowolne urządzenie z interfejsem Bluetooth LE i systemem operacyjnym Apple iOS (iPhone, iPod, iPad itp.) lub Google Android (Samsung Galaxy itp.). Aplikacja Traxxas Link dla urządzeń Apple jest dostępna bezpłatnie w App Store , a aplikacja dla urządzeń Google Android jest dostępna bezpłatnie w Google Play .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która zapewnia pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem modelu Traxxas RC, oferująca oszałamiającą wizualizację i absolutną precyzję ustawień. Traxxas Link wyświetla dane telemetryczne w czasie rzeczywistym, mierząc prędkość, obroty na minutę, temperaturę i napięcie akumulatora. Możesz udostępniać ustawienia modelu RC, tworzyć dowolną liczbę profili dla konkretnego toru lub użytkownika, np. dzieci. Wszystko to w aplikacji o doskonałej grafice.
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Do uzyskania danych telemetrycznych może być konieczna instalacja czujników telemetrycznych. Informacje na temat kompatybilnych części telemetrycznych dla tego modelu można znaleźć w sekcji Części zamienne i produkty powiązane. Więcej informacji na temat instalacji telemetrii można znaleźć tutaj .
Odbiornik Traxxas TQi 2,4 GHz
Odbiornik Traxxas TQi 2,4 GHz TSM z telemetrią charakteryzuje się prostą obsługą, parowaniem jednym przyciskiem i wskaźnikiem stanu LED. Odbiornik posiada zintegrowane 3-osiowe czujniki MEMS do określania położenia odbiornika.
Odbiornik jest również wyposażony w dwa złącza do podłączenia czujników telemetrycznych: RPM (prędkości) i V/T (napięcia/temperatury). Dodatkowo, do 4-pinowego złącza można podłączyć moduł rozszerzeń telemetrycznych, do którego można podłączyć do 6 dodatkowych czujników, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
Traxxas Stability Management
System Traxxas Stability Management (TSM) nie tylko pozwala doświadczyć mocy, prędkości, przyspieszenia i pokonywania zakrętów przy ekstremalnych prędkościach, ale także zapewnia znacznie łatwiejsze kierowanie i kontrolę na śliskich nawierzchniach, takich jak kurz, gładki beton, a nawet lód i śnieg.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera w pełni zmontowany model samochodu terenowego Traxxas Ford Raptor R Ultimate VXL 4WD RC z zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Velineon 540XL, regulatorem prędkości Velineon VXL-4s, serwomotorem Traxxas 2275 HV i 5-kanałowym odbiornikiem Traxxas TQi TSM.
W zestawie znajdują się również nadajnik Traxxas 2,4 GHz TQi z zainstalowanym modułem Bluetooth, klucze imbusowe, klucz płaski, klucz krzyżakowy do kół, klucz wielofunkcyjny, wyższy uchwyt na baterię, instrukcja w języku CZ oraz instrukcje w językach EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebny będzie akumulator napędowy, 4 baterie AA do nadajnika oraz odpowiednia ładowarka. Model może być zasilany akumulatorem LiPo 2S–4S.
Do normalnej jazdy zalecamy akumulator LiPo Traxxas 3S (11,1 V) o pojemności 5000 mAh, a dla uzyskania większej wydajności – pakiet LiPo Traxxas 4S (14,8 V) o pojemności 5000 mAh. Akumulatory muszą być wyposażone w złącze zasilania Traxxas iD.
Akcesoria do normalnej pracy
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny będzie klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów oraz zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze należy mocno przykleić oponę do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie zostanie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który umożliwia klejenie materiałów takich jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu pozostaje elastyczny. Nie należy używać zwykłego superglue – po stwardnieniu nie jest elastyczny i w oponie wokół felg stopniowo pojawią się pęknięcia!
Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.
Czasami konieczne jest dolanie oleju silikonowego do amortyzatorów danego modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk lub uszczelek amortyzatorów jest niezadowalająca, wyciek oleju może być znaczny. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z wyjątkowo twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR i Traxxas, patrz zalecane akcesoria.
Typ | Ciężarówka do krótkich kursów |
Podwozie | Nylon kompozytowy |
Skala | 1:10 |
Długość | 637 mm |
Szerokość | 289 mm |
Wysokość | 226 mm |
Rozstaw osi | 384 mm |
Prześwit podwozia | 35 mm, środek 52 mm |
Wymiary tacy na baterie | 165 mm x 50 mm x 23/26 mm |
Waga | 3 kg |
Silnik | Alternatywny |
Prowadzić | 4WD |
Koła przednie | Opony BFGoodrich® All-Terrain T/A 2,2/3,3 cala |
Koła tylne | Opony BFGoodrich® All-Terrain T/A 2,2/3,3 cala |
Czas jazdy | 25–30 minut na akumulatorze LiPo Traxxas 11,1 V 5000 mAh |
Prędkość | Ponad 60 mil na godzinę (z opcjonalną zębatką), fabrycznie do 45 mil na godzinę (72 km/h) |
Olej do amortyzatorów | 900 cSt |
Olej różnicowy | P: 30 000 cSt, Z: środek smarny |
303 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .