1:10 Traxxas Drag Slash TQi: Deska motoru hliníková, 3,2mm (modrá)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 402,18 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 423,35 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA104354-74-BLUE | |
EAN: | 020334043085 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC owalnego specjalnego Traxxas Slash Mudboss w skali 1:10 zbudowany na sprawdzonym podwoziu Slash z napędem 2WD i prędkością do 56 km/h . Napędzany jest mocnym silnikiem bezszczotkowym z kontrolerem BL-2S . Model został zaprojektowany tak, aby zapewnić osiągi sportowe, w czym pomagają zainstalowane ulepszenia, takie jak zestaw o wysokiej wytrzymałości Extreme Heavy Duty, aluminiowe amortyzatory GTR i skrzynia biegów Magnum 272R. System mocowania nadwozia bez zatrzasków umożliwia łatwą wymianę akumulatora.
Przystępny cenowo silnik bezszczotkowy BL-2S zawarty w modelu ma wszystkie zalety silników bezszczotkowych, takie jak większa moc, długa żywotność i minimalna konserwacja. Model ma starannie dostrojone podwozie z niezależnym zawieszeniem i amortyzatorami olejowymi, dzięki czemu z łatwością radzi sobie z różnymi nawierzchniami na torze, ale także poza nim, takimi jak asfalt lub krótka trawa. Do jazdy w mokrych warunkach model ma wodoodporną* elektronikę.
Wybierz się na przejażdżkę tym wyjątkowym modelem, z którym będziesz się świetnie bawić. Do sterowania dołączony jest prosty i niezawodny nadajnik TQ 2,4 GHz z precyzyjną mechaniką kierowania. Oczywiście, dostępna jest szeroka gama części tuningowych, w tym kompletne części zamienne.
Napęd AC BL-2s z silnikiem 3300 obr./min/V zwiększa prędkość i przyspieszenie nawet o 60% w porównaniu z innymi napędami DC. Poprawiona wydajność, szybkie łożyska kulkowe i wewnętrzny wentylator chłodzący zapewniają długą żywotność silnika przy minimalnej konserwacji.
Fabrycznie montowany zestaw Extreme Heavy Duty w motocyklu Slash Mudboss wymienia kluczowe elementy układu napędowego i zawieszenia na ulepszone części zapewniające maksymalną wytrzymałość i trwałość.
Przekładnia Magnum 272R maksymalizuje osiągi wyścigowe i trwałość. Posiada aluminiową płytę silnika, całkowicie metalowe koła zębate i uszczelniony mechanizm różnicowy. Konstrukcja z niskim środkiem ciężkości utrzymuje ciężar na tylnej osi tak nisko, jak to możliwe, zapewniając lepszą przyczepność i prowadzenie.
Model ten ma system zatrzaskowy, który bezpiecznie utrzymuje nadwozie na miejscu, a jednocześnie można je szybko i łatwo wyjąć w celu wymiany baterii. Mocno wzmocniona wewnętrzna klatka nadwozia wykorzystuje solidne wzmocnienia górne i boczne, aby zapobiec uszkodzeniom spowodowanym uderzeniami i chronić tylne opony.
Repliki opon Hoosier Angle Block są wyposażone w grafitowo-szare felgi, aby uzyskać autentyczny wygląd. Opony są wykonane ze specjalnej mieszanki gumowej, która łączy trwałość i przyczepność, zapewniając stałą wydajność koło po kole.
Amortyzatory GTR to szczyt technologii wyścigowej. Dopasowany kolorystycznie, aluminiowy korpus amortyzatora pokryty PTFE mieści ponad 70% więcej oleju niż Ultra Shocks™. Gładkie wałki pokryte azotkiem tytanu są odporne na zużycie i zwiększają trwałość. Wstępne napięcie sprężyny można wygodnie regulować za pomocą nakrętki.
Sztywność podwozia zapewnia sprawdzona konstrukcja z nylonu wypełnionego włóknami. Dzięki temu model jest lekki, doskonale zwrotny i jednocześnie odporny na uderzenia. Konstrukcja modelu o szerokim rozstawie kół i długim rozstawie osi jest tak zwymiarowana, że środek ciężkości jest obniżony tak bardzo, jak to możliwe, dzięki czemu uzyskuje się doskonałą zwrotność.
Zintegrowane boczne pałąki Nerf zapewniają mocne boczne wsparcie i ochronę, co jest szczególnie ważne podczas jazdy po torze owalnym z ciągłym poślizgiem bocznym.
Wytrzymałe stalowe ogniwa umożliwiają regulację pochylenia i zbieżności kół w zależności od warunków na torze. Końcówki z przegubami kulowymi są wykonane z materiału o wysokiej wytrzymałości, aby zapobiec poluzowaniu gwintu.
Mechanizm skrętu przednich kół jest realizowany za pomocą systemu Dual-Bell-Crank, który zapewnia precyzyjną pracę połączeń z kołami. Układ kierowniczy ma zintegrowany serwomechanizm krzywkowy, który pochłania wstrząsy i chroni serwo przed przeciążeniem.
Napęd 2WD zapewnia nowa skrzynia biegów Magnum 272R, zmodyfikowana pod kątem wysokiej wydajności. Skrzynia biegów ma aluminiowe obudowy z ciasnymi prześwitami, metalowe koła zębate i mechanizm różnicowy do rozdzielania mocy na tylne koła. Wszystkie wałki przekładni są umieszczone w wysokiej jakości uszczelnionych łożyskach. Zintegrowane, regulowane sprzęgło cierne pozwala na niewielki poślizg podczas przyspieszania, pochłaniając początkowy wstrząs silnika i chroniąc inne komponenty.
Cyfrowy serwo o wysokim momencie obrotowym i wodoodpornym Traxxas 2075 z silnikiem DC i nylonowymi zębatkami ma moment obrotowy 9,0 kg.cm i prędkość 0,17 s/60°@ 6,0 V. Aby zapewnić wodoodporność*, obudowa serwa i przekładnia wyjściowa są uszczelnione. Dwa łożyska kulkowe zapewniają bardzo płynną pracę.
Silnik bezszczotkowy Traxxas 3300kv zapewnia idealny, niedrogi napęd, szczególnie dla modeli 1:10, ze wszystkimi zaletami wysokiej wydajności, długiej żywotności i minimalnej konserwacji. Silnik jest wyposażony w złącze Quick Connect dla łatwego podłączenia. Inne funkcje obejmują:
Wodoodporny* elektroniczny bezszczotkowy kontroler BL-2S z trzema trybami jazdy, obsługą akumulatorów LiPo 2S i łatwą kontrolą za pomocą przycisku EZ-Set™. Kontroler jest wyposażony w tryb treningowy, który ogranicza pełną przepustnicę do 50%. Dzięki temu początkujący kierowcy lub dzieci mogą stopniowo zapoznać się z charakterystyką modelu i przygotować się na pełną moc samochodu. Zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed niedoładowaniem akumulatorów LiPo, pozłacane złącza, prosta obsługa, intuicyjna sygnalizacja za pomocą dwukolorowej diody LED i mocny radiator, który można uzupełnić o opcjonalny wentylator (brak w zestawie).
Model jest sterowany przez dwukanałowy nadajnik RC Traxxas TQ z proporcjonalną kierownicą, działający w paśmie 2,4 GHz - praca bez zakłóceń. Nadajnik jest zasilany tylko 4 bateriami AA.
Na nadajniku znajduje się pokrętło, które trymuje układ kierowniczy (dzięki czemu model jedzie prosto, gdy kierownica jest w pozycji środkowej). Stan baterii w nadajniku jest wskazywany przez diodę LED. Nadajnik można ustawić na bieg wsteczny na kanałach przepustnicy i układu kierowniczego.
Odbiornik Traxxas TQ 2,4 GHz z trzema kanałami zapewnia bezpieczną kontrolę bez przerw. Łatwe parowanie jednym przyciskiem. Wskaźnik stanu za pomocą diody LED.
*Sprawdź specyfikację wodoodporności w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu.
Opakowanie zawiera w pełni zmontowany model samochodu RC Traxxas Slash Mudboss 1:10 2BL RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik bezszczotkowy 3300 obr./min, kontroler bezszczotkowy BL-2S, serwo Traxxas 2075, odbiornik 3-kanałowy 2,4 GHz TQ. Nadajnik 2-kanałowy Traxxas 2,4 GHz TQ. Akcesoria: klucz imbusowy (1,5, 2, 2,5 mm), klucz do złącza, klucz krzyżakowy, klucz antenowy, dystans akumulatora, tłoki i podkładki sprężynowe. Instrukcje CZ, instrukcja EN, DE, FR, SP.
Typ | Ciężarówka krótkiego kursu |
Podwozie | Kompozyt nylonowy |
Skala | 1:10 |
Długość | 656 mm |
Szerokość | 313 mm |
Wysokość | 216 mm |
Rozstaw osi | 333 mm |
Prześwit podwozia | 35mm |
Komora baterii | Wymiary: 165x50x23/25 mm |
Waga | 2,55kg |
Silnik | AC BL-2s 3300 kV |
Prowadzić | 2WD |
Koła przednie | Opony Hoosier 2,2"/3" (56/76 mm), 4,3" (109 mm) |
Koła tylne | Opony Hoosier 2,2"/3" (56/76 mm), 4,3" (109 mm) |
Czas jazdy | 25 - 30 minut z akumulatorem LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh |
Prędkość | Do 56 km/h (z opcjonalną zębatką), fabrycznie do 35 km/h |
279 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .