1:10 Traxxas C8 Stingray: montaż na karoserii

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 371,53 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 391,09 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA105237-4-GRN | |
EAN: | 020334028044 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel samochodu Traxxas 4-Tec Drift Ford Mustang RC w skali 1:10 został specjalnie zmodyfikowany do driftu. Naucz się pokonywać zakręty jak prawdziwy kierowca wyścigowy z najlepszym modelem, który jest do tego stworzony. Traxxas 4-Tec Drift Ford Mustang obejmuje nowe regulowane zawieszenie z dużym kątem skrętu, nowy silnik prądu stałego, funkcję hamulca ręcznego, bezstopniowe licencjonowane nadwozie i specjalnie zmodyfikowaną elektroniczną stabilizację TSM do driftu, którą można regulować za pomocą aplikacji. Moduł Bluetooth jest fabrycznie zainstalowany w nadajniku do połączenia z telefonem i aplikacją Traxxas Link.
Aby stworzyć najlepsze właściwości jezdne do driftu, Traxxas wykorzystał podwozie 4-Tec 2.0 200 mm do jazdy po drogach. Opracowano dla niego nowe niezależne zawieszenie, które jest również regulowane. Moc z silnika jest przenoszona na tylne koła - napęd 2WD. Oprócz opon z twardej mieszanki do nawierzchni takich jak asfalt, pakiet zawiera również zestaw opon z miękkiej mieszanki do jazdy po gładkich nawierzchniach. Zderzak i wsporniki również zostały zmodyfikowane, a model wykorzystuje teraz nowoczesne nadwozie zatrzaskowe o licencjonowanym wyglądzie Forda Mustanga.
Oprócz sprawdzonego kontrolera z trzema trybami jazdy, zastosowano odbiornik ze specjalnie zmodyfikowanym algorytmem driftu. Tryby driftu i intensywność wspomagania można łatwo regulować w aplikacji. Aby zapewnić płynne przejście w poślizg, nadajnik wyposażono w przełącznik do aktywacji elektrycznego hamulca ręcznego.
4-Tec Drift zapewnia ponad 60° kąta skrętu przy pełnym kącie skrętu, umożliwiając duże boczne drifty i szybkie przejścia między nimi. Przednie zawieszenie jest specjalnie dostrojone do driftu z drążkami kierowniczymi, zwrotnicami i łącznikami zoptymalizowanymi pod kątem maksymalnego zakresu ruchu.
Tylko model 4-Tec Drift pozwala wybrać jeden z trzech trybów driftu, które można precyzyjnie dostroić za pomocą aplikacji Traxxas Link. Innowacyjna technologia TSM Drift zastępuje przestarzałe żyroskopy. Nawet nowicjusze mogą driftować jak profesjonaliści bez żadnej specjalistycznej wiedzy ani umiejętności, a doświadczeni kierowcy docenią płynne sterowanie zapewniające jeszcze bardziej precyzyjne kierowanie.
Nadwozie Forda Mustanga bez zszywek wyróżnia się trwałością, łatwością użytkowania i wyrafinowanymi detalami. Piękny metaliczny lakier kontrastuje z plastikowymi elementami, zapewniając oszałamiający wygląd i nowoczesny styl Mustanga. Wsporniki nadwozia są starannie zintegrowane z rzeźbionymi otworami wentylacyjnymi maski i tylnym spojlerem, zapewniając dodatkowe wzmocnienie i czysty wygląd.
Moduł bezprzewodowy Traxxas Link™ jest fabrycznie zainstalowany w nadajniku, aby odblokować pełny potencjał modelu dzięki jego indywidualnym trybom driftu. Użyj intuicyjnej aplikacji, aby dostosować ustawienia i odblokować zaawansowane funkcje strojenia. Naciśnij przełącznik na nadajniku, aby aktywować elektryczny hamulec ręczny, który uruchamia hamulce tylnych kół, ułatwiając inicjację poślizgu.
Model jest zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. W zestawie znajdują się dwa komplety opon 1,9". Używaj twardych opon mieszanych zamontowanych w modelu na dowolnej twardej, ściernej nawierzchni, takiej jak chodnik lub asfalt. Dołączone miękkie opony mieszankowe zapewniają lepszą kontrolę dryfu na gładkich nawierzchniach.
4-Tec Drift porusza się na nowej platformie z napędem na tylne koła, opartej na responsywnym podwoziu 4-Tec 200 mm. Elementy przedniego zawieszenia są nowe, aby zapewnić optymalną geometrię driftu i kąt skrętu ponad 60°. Kierowcy mogą również skorzystać z opcji indywidualnej regulacji.
Podwozie Traxxas 4-Tec 2.0 jest wykonane z trójwymiarowego kompozytu (nylonu wypełnionego szkłem), który jest jednocześnie lekki i sztywny. Wszystko zostało podporządkowane uzyskaniu możliwie najniższego środka ciężkości. Aby uprościć konserwację, podwozie ma modułową konstrukcję. Przednią, środkową i tylną część modelu można łatwo oddzielić.
Podwozie 4-Tec 3.0 skutecznie pokonuje wstrząsy dzięki amortyzatorom olejowym z ekskluzywnymi pierścieniami X, które doskonale uszczelniają. Amortyzatory są regulowane - napięcie wstępne sprężyny można zmienić za pomocą podkładek, można dostosować lepkość oleju w amortyzatorze lub wymienić sprężyny na inne o innej sztywności. Zainstalowane sprężyny o bardzo miękkiej konstrukcji zapewniają maksymalny transfer ciężaru do rozpoczęcia driftu.
Tylne stalowe łączniki pozwalają na łatwą regulację zawieszenia, dzięki czemu możesz idealnie dopasować charakterystykę jazdy do swoich upodobań.
Napęd na tylne koła realizowany jest bezpośrednio poprzez skrzynię rozdzielczą (bez mechanizmu różnicowego) z masywnymi kołami zębatymi, modułem 48DP i uzębieniem śrubowym 5°.
Precyzyjna regulacja luzu zębów jest dziecinnie prosta. Łoże silnika zawiera otwory montażowe, które są przypisane do zębatek o określonej liczbie zębów, co zapewnia precyzyjną regulację luzu zębów.
Szybkozłączka do baterii z dwoma opcjami wysokości pasuje do szerokiej gamy baterii – zarówno płaskich NiMH, jak i 2S LiPo.
W tym modelu prosty plastikowy klips służący do zabezpieczania kabli został zastąpiony przegrodą, która wyznacza bezpieczną ścieżkę dla kabli.
Dryf bez względu na pogodę, odbiornik jest umieszczony w obudowie uszczelnionej pierścieniem uszczelniającym i posiada dławik kablowy.
Cyfrowy serwo o wysokim momencie obrotowym i wodoodpornym Traxxas 2075 z silnikiem DC i nylonowymi zębatkami ma moment obrotowy 9,0 kg.cm i prędkość 0,17 s/60°@ 6,0 V. Aby zapewnić wodoodporność*, obudowa serwa i przekładnia wyjściowa są uszczelnione. Dwa łożyska kulkowe zapewniają bardzo płynną pracę.
Model samochodu jest napędzany silnikiem Titan 550 21T DC, dostrojonym do płynnej i przewidywalnej pracy w szerokim zakresie obrotów na minutę. Wirnik z tyłu silnika zawiera wentylator, który zasysa powietrze do silnika i skutecznie go chłodzi.
Wodoodporny* elektroniczny kontroler Traxxas XL-5 z trzema trybami jazdy, obsługą nowoczesnych akumulatorów LiPo o dużej pojemności i łatwą kontrolą za pomocą przycisku EZ-Set™. Kontroler XL-5 jest wyposażony w tryb treningowy , który ogranicza pełną przepustnicę do 50%. Dzięki temu początkujący kierowcy lub dzieci mogą stopniowo zapoznać się z charakterystyką modelu i przygotować się na pełną moc samochodu. Ochrona termiczna, pozłacane złącza i niewiarygodnie niski opór wewnętrzny to znaki rozpoznawcze tego kontrolera.
Odbiornik RC Traxxas TQi 5-kanałowy TSM z telemetrią do nadajników Traxxas TQi. Łatwy w użyciu, parowanie za pomocą przycisku. Wskaźnik stanu za pomocą diody LED. Odbiornik ma zintegrowane 3-osiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika.
Odbiornik 5-kanałowy wyposażony jest również w dwa złącza umożliwiające podłączenie czujników telemetrycznych RPM (prędkości) i V/T (napięcia/temperatury).
Ponadto do złącza 4-pinowego można podłączyć moduł rozszerzenia telemetrycznego, do którego można podłączyć maksymalnie 6 dodatkowych czujników, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
Traxxas przygotował zupełnie nową linię zestawów RC z łącznością Bluetooth. Moduł Bluetooth (dołączony do zestawu) umożliwia połączenie modelu RC z przejrzystą graficznie aplikacją Traxxas Link, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie za darmo.
Aplikację Traxxas Link na urządzenia Apple można pobrać bezpłatnie w AppStore , a aplikację na urządzenia Google Android można pobrać bezpłatnie w GooglePlay .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która daje Ci pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem Twojego modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i absolutną precyzją ustawień. Traxxas Link może wyświetlać dane telemetryczne, które model dostarcza w czasie rzeczywistym, takie jak prędkość, obroty na minutę, temperatura, napięcie akumulatora i pochylenie modelu. Możesz udostępniać ustawienia swoich modeli RC, możesz tworzyć dowolną liczbę profili dla określonego toru lub użytkownika, takiego jak dzieci. Wszystko w aplikacji z genialną grafiką, co jest oczywiste w przypadku Traxxas.
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Aby uzyskać informacje o zgodnych częściach telemetrycznych dla tego modelu, zobacz sekcję „Akcesoria — telemetria”. Więcej informacji na temat instalowania telemetrii tutaj.
Każdy z trzech trybów obejmuje regulację kąta skrętu. Ten suwak przedstawia maksymalny kąt kół, gdy kierownica jest całkowicie obrócona. Ustawienie fabryczne (za pomocą przełącznika wielofunkcyjnego na nadajniku) wynosi 50%, co zapobiega stosowaniu przez początkujących zbyt dużego nacisku na koła poprzez nadmierne skręcanie kierownicy podczas driftu.
Gdy kierowca zainicjuje drift, TSM to wykryje i płynnie zastosuje tylko tyle wspomagania układu kierowniczego i przepustnicy, aby utrzymać zamierzony kąt driftu. Wstępnie ustawione ustawienia są dostosowane do najszerszego zakresu kierowców i nawierzchni. Nie zaleca się dostosowywania tych ustawień, dopóki kierowca nie będzie wystarczająco zaznajomiony z modelem. Wraz ze wzrostem umiejętności jazdy ustawienie TSM Drift oferuje innowacyjne nowe strojenie dla różnych warunków, nawierzchni i stylów jazdy. Tryb obejmuje trzy regulowane parametry:
Tryb TSM zachowuje te same ustawienia co tryb TSM Drift dla kąta skrętu i refleksu skrętu, ale usuwa wszelkie wspomaganie przepustnicy. Ten tryb sprawdza się u kierowców, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności sterowania przepustnicą. W tym trybie nie są dostępne funkcje Spinout Assist i Throttle Reflex.
Tryb żyroskopu naśladuje wspomaganie kierownicy zapewniane przez tradycyjny żyroskop dla kierowców, którzy preferują ten styl driftu. W tym ustawieniu kąt skrętu działa tak samo jak w innych trybach, ale nie ma wspomagania przepustnicy. Wzmocnienie żyroskopu jest w pełni regulowane od 0 do 100%, aby dopasować je do indywidualnego stylu jazdy.
*Sprawdź specyfikację wodoodporności w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu.
W zestawie znajduje się w pełni zmontowany model samochodu RC Traxxas 4-Tec Drift Ford Mustang 1:10 RTR z zainstalowanymi komponentami: Silnik DC Titan 550 21T Drift, sterownik DC XL5 LVD, serwo o wysokim momencie obrotowym 2075, odbiornik Traxxas TQi 2.4GHz TSM (X) 5-kanałowy. Nadajnik Traxxas TQi 2.4GHz (wersja Drag) z zainstalowanym modułem Bluetooth. Akcesoria: Klucze imbusowe (1,5, 2 mm), podkładki do sprężyn amortyzatorów i tłoków, klucz krzyżakowy, zestaw miękkich opon. Instrukcja CZ i instrukcja EN, DE, FR, SP.
Typ | Na drodze |
Podwozie | Kompozyt nylonowy |
Skala | 1:10 |
Długość | 463 mm |
Szerokość | 200 mm |
Wysokość | 131 mm |
Rozstaw osi | 257 mm |
Prześwit podwozia | 12 mm |
Komora baterii | Wymiary: 158 x 46 x 23/26 mm |
Waga | 1,52 kg |
Silnik | Prąd stały 550 21T |
Prowadzić | 2WD |
Koła przednie | 1,9" x 1" (szerokość), opony 2,7" (69 mm) |
Koła tylne | 1,9" x 1,2" (szerokość), opony 2,7" (69 mm) |
Czas jazdy | 25-30 minut na akumulatorze LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh |
Olej do amortyzatorów | 200 cSt |
174 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .