1:10 Rustler 4×4: koło 2,8", felga RXT w kolorze czarnym chromowanym, opony Talon Extreme (1 para)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 371,53 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 391,09 € |
W magazynie 1 szt | |
|
Kupić |
Kupić |
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Nademlejnská - eshop | 1 szt |
Poniedziałek 04.08. może być z tobą |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA67164-4-BLUE | |
EAN: | 020334014702 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSprawdzony model samochodu RC Traxxas Rustler jest dostępny w nowej wersji, która jest dosłownie naładowana nowymi funkcjami! 4×4 Rustler jest nowo wyposażony w silnik bezszczotkowy i regulator prędkości BL-2S do zasilania akumulatorów LiPo 2S.
Silnik bezszczotkowy zapewnia bardziej dynamiczne przyspieszenie, długą żywotność i wyższą prędkość maksymalną modelu do 60 km/h. Ponadto model RC jest fabrycznie wyposażony w zestaw Extreme Heavy Duty zapewniający wysoką trwałość i ekskluzywny system mocowania nadwozia bez zatrzasków.
Zachowano sprawdzoną konstrukcję Rustlera, w tym modułową konstrukcję podwozia, zaawansowaną geometrię zawieszenia o dużym skoku, układ napędowy ze sprzęgłem ciernym oraz przedni i tylny mechanizm różnicowy.
Kontroler prędkości z trzema trybami jazdy zagwarantuje zabawę dorosłym i dzieciom, ponieważ ma możliwość ograniczenia mocy do 50% maksymalnej. Model jest sterowany za pomocą nadajnika kierownicy TQ 2,4 GHz z precyzyjną mechaniką kierowania. Oczywiście dostępna jest szeroka gama części tuningowych i części zamiennych.
Cechy:
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Napęd prądu przemiennego BL-2S
Napęd AC BL-2S z silnikiem 3300 kV zwiększa prędkość i przyspieszenie modelu nawet o 60% w porównaniu do innych napędów z silnikiem DC. Wyższa wydajność, łożyska kulkowe i wewnętrzny wentylator chłodzący zapewniają długą żywotność silnika przy minimalnej konserwacji.
Zainstalowano zestaw Extreme Heavy Duty
Fabrycznie montowany zestaw zawieszenia i układu napędowego Extreme Heavy Duty jest wykonany z najtrwalszych materiałów.
Nadwozie bez zszywek
Unikalny system mocowania akumulatora za pomocą haczyków w nadkolach pozwala na szybką i łatwą wymianę baterii, a wyglądu modelu nie psują nieestetyczne klipsy.
Modułowa konstrukcja podwozia
Modułowa konstrukcja umożliwia demontaż całej przedniej sekcji poprzez odkręcenie zaledwie pięciu śrub, podczas gdy demontaż tylnego zespołu wymaga odkręcenia czterech śrub, zapewniając pełny dostęp do wszystkich najważniejszych podzespołów w mniej niż minutę.
Obniżone podwozie
Nowe podwozie Low-CG zapewnia idealną równowagę i stabilność modelu nawet na szybkich zakrętach. Obniżone podwozie zostało poszerzone o 20 mm dla maksymalnej stabilności.
Różnice metalowe
Nowy Rustler ma wysokiej jakości metalowe mechanizmy różnicowe, które są w pełni przygotowane do mocy silnika AC, a także ulepszenie do wersji VLX-3S. Specjalne uszczelki X-ring umożliwiają dostrojenie mechanizmów różnicowych do konkretnych warunków pracy poprzez zmianę lepkości oleju.
Długi ruch ramion
Długie przesunięcie ramion amortyzuje nawet ostre uderzenia i poprawia prowadzenie modelu. Będzie miał precyzyjną i szybką reakcję układu kierowniczego w każdej sytuacji. Regulowane amortyzatory olejowe są używane w podwoziu dla niekończącej się zabawy.
Trwalsze ramiona zawieszenia
Oprócz zestawu Extreme Heavy Duty model wyposażono również we wzmocnione ramiona zawieszenia, które jeszcze lepiej znoszą potencjalne uderzenia.
Sprzęgło cierne
Sprzęgło cierne wykorzystuje specjalny materiał cierny i aluminiowe płyty dociskowe, aby rozproszyć ciepło i zapewnić stałą kontrolę trakcji. Intensywność poślizgu sprzęgła można regulować bez rozmontowywania modelu.
Amortyzatory olejowe
Amortyzatory olejowe o długim skoku Ultra Shock są zaprojektowane tak, aby pochłaniać każdy wstrząs. Podwójne uszczelki X-ring zapewniają płynną pracę bez wycieków oleju. Charakterystykę amortyzatorów można zmienić poprzez wstępne naprężenie sprężyn, wymianę sprężyn na inne lub użycie oleju o innej lepkości.
Precyzyjna kontrola
Mechanizm skrętu przednich kół jest realizowany za pomocą systemu Dula-Bell-Crank, który zapewnia precyzyjną pracę połączeń z kołami. Układ kierowniczy ma zintegrowany servo-saver, który pochłania wstrząsy i chroni serwo przed przeciążeniem.
Koła RXT 2,8", opony Talon EXT
Model jest wyposażony w koła RXT 2.8" z oponami Talon EXT. Napęd to 12 mm hex.
Silnik prądu przemiennego 3300kV
Silnik bezszczotkowy Traxxas 3300kV to optymalny wybór dla niedrogiego, ale wydajnego napędu. Zalety obejmują dużą moc, długą żywotność i minimalną konserwację. Silnik jest wyposażony w złącze Quick Connect do łatwego okablowania. Inne funkcje obejmują:
Sterownik elektroniczny BL-2S
Wodoodporny elektroniczny bezszczotkowy regulator prędkości BL-2S z trzema trybami jazdy, obsługą baterii LiPo 2S i łatwą kontrolą za pomocą przycisku EZ-Set. Regulator jest wyposażony w tryb treningowy, który ogranicza pełną moc do 50% maksymalnej.
Dzięki temu początkujący kierowcy lub dzieci mogą stopniowo zapoznać się z funkcjami modelu i przygotować się na pełną moc samochodu. Zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed niedoładowaniem akumulatorów LiPo, pozłacane złącza, proste sterowanie, intuicyjna sygnalizacja za pomocą dwukolorowej diody LED i mocny radiator, który można uzupełnić o opcjonalny wentylator. Tryby pracy kontrolera BL-2S:
Zestaw Traxxas TQ RC
Model jest sterowany za pomocą dwukanałowego proporcjonalnego nadajnika układu kierowniczego Traxxas TQ 2,4 GHz. Na nadajniku znajduje się pokrętło, które reguluje skręt kół (dzięki czemu model jedzie prosto, gdy kierownica znajduje się w pozycji środkowej). Stan baterii w nadajniku jest wskazywany przez diodę LED. Nadajnik można ustawić na bieg wsteczny na kanałach przepustnicy i układu kierowniczego.
Odbiornik TQ
Odbiornik Traxxas TQ 2,4 GHz z trzema kanałami zapewnia bezpieczną, bezupadkową kontrolę. Łatwe parowanie jednym przyciskiem z diodą LED wskazującą stan.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera w pełni zmontowany model samochodu RC Traxxas Rustler 2BL z zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem 3300 kV, bezszczotkowym regulatorem prędkości BL-2S, serwo Traxxas 2056 i trzykanałowym odbiornikiem Traxxas TQ 2,4 GHz.
W skład zestawu wchodzą również dwukanałowy nadajnik Traxxas TQ 2,4 GHz, akcesoria w postaci kluczy imbusowych (1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm), klucza krzyżakowego, klucza płaskiego (4 mm, 8 mm), podkładek sprężystych, instrukcji w językach CZ oraz EN, DE, FR, SP.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu zdalnie sterowanego potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub uszczelek jest niezadowalająca, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR i Traxxas, patrz zalecane akcesoria.
Typ | Truggy |
Podwozie | Nylon |
Skala | 1:10 |
Długość | 457 mm |
Szerokość | 329 mm |
Wysokość | 161 mm |
Rozstaw osi | 295 mm |
Prześwit podwozia | 27 mm |
Komora baterii | 162×50×25 mm |
Waga | 2,33 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Alternatywny |
Koła przednie | 2,8″ RXT, opony Talon EXT |
Koła tylne | 2,8″ RXT, opony Talon EXT |
Czas jazdy | 25–30 minut (z akumulatorem LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh) |
Maksymalna prędkość | Do 60 km/h |
421 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .