1:10 Traxxas Ford F-150 Raptor R: Przedni drążek kierowniczy HD szary (do #9080)

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 371,53 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 391,09 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA74154-4-BLUE | |
EAN: | 020334017710 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC samochodu Traxxas Ford Fiesta 2BL 4WD RTR w skali 1:10 nadaje się zarówno do jazdy po asfalcie, jak i po terenie lub trawie dzięki podwoziu z modelu Slash i napędowi 4×4. Samochód jest napędzany bezszczotkowym silnikiem Taraxxas 2BL 3000kV, wyposażony jest w amortyzatory olejowe, opony rajdowe i nadwozie zatrzaskowe. Nadajnik Traxxas TQ 2.4GHz jest dołączony do zestawu.
Mocny silnik bezszczotkowy zapewnia szybsze przyspieszenie, dłuższą żywotność i prędkość maksymalną do 40 km/h. Ponadto model jest fabrycznie wyposażony w zestaw Extreme Heavy Duty zapewniający wysoką trwałość i ekskluzywny system mocowania nadwozia bez zatrzasków.
Kontroler prędkości z trzema trybami jazdy zagwarantuje zabawę dorosłym i dzieciom, dzięki możliwości ograniczenia maksymalnej mocy do 50%. Model jest kompatybilny z akumulatorami napędowymi 2S LiPo. Samochód jest sterowany za pomocą nadajnika Traxxas TQ 2.4GHz z precyzyjną mechaniką kierowania. Oczywiście dostępna jest szeroka gama tuningu i części zamiennych.
Cechy:
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Napęd prądu przemiennego BL-2S
Napęd AC zwiększa prędkość i przyspieszenie nawet o 60% w porównaniu do silników DC. Poprawiona wydajność, wysokiej jakości łożyska kulkowe i wewnętrzny wentylator chłodzący zapewniają długą żywotność silnika przy minimalnej konserwacji.
Zainstalowano zestaw Extreme Heavy Duty
Fabrycznie montowany zestaw Extreme Heavy Duty obejmuje kluczowe elementy układu napędowego, które zaprojektowano z myślą o maksymalnej trwałości.
Nadwozie bez zszywek
Unikalny system mocowania korpusu za pomocą wypustek po bokach modelu pozwala na szybką i łatwą wymianę akumulatora napędowego, a schludny wygląd modelu nie jest zaburzany przez klasyczne klipsy.
Modułowa konstrukcja podwozia
Modułowa konstrukcja pozwala na usunięcie całej przedniej sekcji poprzez poluzowanie pięciu śrub i tylnego zespołu poprzez poluzowanie czterech śrub. W mniej niż minutę masz pełny dostęp do serwisu i regulacji.
Podwozie
Podwozie modelu, wykonane z wytrzymałego nylonu kompozytowego, ma długi rozstaw osi i niski środek ciężkości dla większej stabilności. Podwozie jest gładkie od spodu, aby zapobiec zakleszczaniu się na nierównych powierzchniach. Ciężar został również optymalnie rozłożony.
Różnice metalowe
Nowy Ford Fiesta jest wyposażony w wysokiej jakości metalowe mechanizmy różnicowe, które są w pełni przygotowane do mocy napędu AC, a nawet do modernizacji do VLX-3S. Mechanizmy różnicowe można dostroić, zmieniając wlew oleju.
Długi ruch ramion
Długi skok pozwala modelowi pochłaniać nawet ostre uderzenia i poprawia prowadzenie. Będzie miał precyzyjną i szybką reakcję układu kierowniczego w każdej sytuacji. Regulowane amortyzatory olejowe są używane w podwoziu, aby zapewnić niekończącą się zabawę.
Sprzęgło cierne
Sprzęgło cierne wykorzystuje specjalny materiał i aluminiowe płyty dociskowe, aby rozproszyć ciepło i zapewnić stałą kontrolę trakcji. Intensywność poślizgu sprzęgła można regulować bez rozmontowywania modelu.
Amortyzatory olejowe
Amortyzatory olejowe o długim skoku Ultra Shock są zaprojektowane tak, aby pochłaniać każdy wstrząs. Podwójne uszczelki X-ring zapewniają płynną pracę bez wycieków oleju. Charakterystykę amortyzatorów można zmienić poprzez wstępne naprężenie sprężyn, ich wymianę lub wymianę wypełnienia olejem o odpowiedniej lepkości.
Precyzyjna kontrola
Mechanizm skrętu przedniego koła jest realizowany za pomocą systemu Dula-Bell-Crank, który zapewnia precyzyjną pracę drążków prowadzących do kół. Układ kierowniczy ma zintegrowany servo-saver, który pochłania wstrząsy i chroni serwo przed przeciążeniem.
Koła i opony
Wytrzymałe, 12-ramienne koła w stylu rajdowym mają 12-milimetrowe wypustki i takie samo odsunięcie jak modele Slash 4x4. Opony mają unikalny kierunkowy wzór bieżnika zapewniający wysoką przyczepność na twardych nawierzchniach i poza nimi.
Wspomaganie kierownicy
Cyfrowy serwomechanizm Traxxas 2056 o standardowych rozmiarach z silnikiem prądu stałego i nylonowymi zębatkami jest wodoodporny.
Silnik bezszczotkowy Traxxas 3300kV
Silnik bezszczotkowy Traxxas 3300kV zapewnia idealny i niedrogi napęd dla modeli w skali 1:10. Oferuje dużą moc, długą żywotność i wymaga minimalnej konserwacji. Silnik jest wyposażony w złącze Quick Connect ułatwiające okablowanie. Inne funkcje obejmują:
Sterownik elektroniczny BL-2S
Wodoodporny elektroniczny bezszczotkowy kontroler BL-2S z trzema trybami jazdy, obsługą baterii 2S LiPo i łatwą kontrolą za pomocą przycisku EZ-Set. Kontroler jest wyposażony w tryb treningowy, który ogranicza moc do 50% maksymalnej.
Dzięki temu początkujący kierowcy lub dzieci mogą stopniowo zapoznać się z funkcjami modelu i przygotować się na pełną moc samochodu. Zabezpieczenie termiczne, zabezpieczenie przed niedoładowaniem, pozłacane złącza, prosta obsługa, intuicyjna dwukolorowa sygnalizacja LED i wydajny radiator, który opcjonalnie można uzupełnić o wentylator.
Tryby kontrolera BL-2S:
Zestaw RC Traxxas TQ 2.4GHz
Model jest sterowany za pomocą dwukanałowego proporcjonalnego nadajnika sterującego Traxxas TQ, który działa w paśmie 2,4 GHz. Nadajnik jest zasilany tylko czterema bateriami AA.
Na nadajniku znajduje się pokrętło, które trymuje układ kierowniczy (dzięki czemu model jedzie prosto, gdy kierownica jest w pozycji środkowej). Stan baterii w nadajniku jest wskazywany przez diodę LED. Nadajnik można ustawić na bieg wsteczny na kanałach przepustnicy i układu kierowniczego.
Odbiornik TQ 2,4 GHz
Odbiornik Traxxas TQ 2,4 GHz z trzema kanałami zapewnia bezpieczną, bezupadkową kontrolę. Łatwe parowanie jednym przyciskiem. Wskaźnik stanu za pomocą diody LED.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera zmontowany model RC samochodu Traxxas Ford Fiesta 2BL 4WD RTR w skali 1:10 z zamontowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Traxxas 3300kV, bezszczotkowym regulatorem prędkości Traxxas BL-2S, serwo Traxxas 2056 oraz trzykanałowym odbiornikiem Traxxas TQ 2,4 GHz.
W zestawie znajduje się również nadajnik dwukanałowy Traxxas TQ 2,4 GHz, akcesoria w postaci kluczy imbusowych 1,5 mm, 2,0 mm i 2,5 mm, klucza płaskiego 4/8 mm, klucza krzyżakowego, podkładek do sprężyn i tłoków, instrukcji w językach CZ oraz EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do zasilania modelu potrzebne są cztery baterie AA (paluszki) do zasilania nadajnika, bateria LiPo 2S o pojemności 5000 mAh wyposażona w złącze zasilania Traxxas iD oraz odpowiednia ładowarka do baterii.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu zdalnie sterowanego potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub uszczelek jest niezadowalająca, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR i Traxxas, patrz zalecane akcesoria.
Typ | Na drodze/SCT |
Podwozie | Kompozyt nylonowy |
Skala | 1:10 |
Długość | 535 mm |
Szerokość | 281 mm |
Wysokość | 206 mm |
Rozstaw osi | 324 mm |
Prześwit podwozia | 21 mm |
Wymiary przestrzeni na akumulator napędowy | 165×50×23/26 mm |
Waga | 2,63 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Alternatywny |
Koła przednie | 2.2/3" 12-ramienne rajdowe |
Koła tylne | 2.2/3" 12-ramienne rajdowe |
Czas jazdy | 25–30 minut (z akumulatorem LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh) |
Maksymalna prędkość | Do 40 km/h, ustawienie fabryczne 35 km/h |
Lepkość oleju amortyzatora | 500/700 cSt |
294 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .